Schilder Wobben verzorgt het schilderwerk aan mijn woning al tientallen jaren tot volle tevredenheid

Komt afspraken met de cliënt na. Prettig in omgang en zeer deskundig.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Gedegen vakman die gevraagd en ongevraagd technisch en esthetisch advies geeft.

Komt met zakelijke voorstellen waarbij het belang van de klant ook telt, Wobben denkt mee. Het uitgevoerde werk is altijd top, met oog voor detail. Er wordt snel en netjes gewerkt. Wobben Schilders Staphorst is een prettig bedrijf om mee te werken.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Ervaring op het werk
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Ervaring op het werk. En prijs/prestatie is in orde
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

vakmanschap en betrokkenheid: het bestaat nog !!

Al meer dan 12 jaar werk ik met Wobben en altijd zijn we tevreden over prijs, uitvoering en kwaliteit. De betrokkenheid bij ons, als opdrachtgever in de zorgsector, is groot: het is fijn dat een bedrijf weet dat het in een gebouw werkt met kwetsbare mensen, dat soms moeilijk te plannen is.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen

Vakwerk!!

onze woning jaren geleden van kleur veranderd,en sindsdien door controle alles strak in de lak! vakkundig en vriendelijk personeel.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Gegeven advies N.v.t.
  • Indien anders: eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: eerdere ervaring

Goed werk

Vakkundig en ondernemend

We werken al jaren op een plezierige wijze, samen met Evert Wobben en consorten. Voor zowel buiten- als binnenschilderwerkzaamheden zijn we bij hen aan het juiste adres. We starten altijd met een opname op lokatie om van daaruit een keurig opgebouwde offerte te mogen ontvangen. Bij opdracht wordt de planning overlegd en meestal wordt deze ook nagekomen. Hun kleurenadvies is erg vakkundig en ze komen met bruikbare adviezen. De werkzaamheden worden netjes uitgevoerd. Het resultaat is meestal naar behoren. en, niet onbelangrijk, de werkplek wordt netjes achtergelaten. Wij zijn tevreden over Wobben Schilders en raden dit schildersbedrijf dan ook zeker aan!

Uitstekend schildersbedrijf

Wij kennen Wobben voor buiten- en voor binnenwerk. Leveren zeer goed werk. Netjes, zorgvuldig, grondig en heel goede adviezen en planning. De baas zelf (Wobben) blijft betrokken bij het werk, komt kijken, controleert de de werkzaamheden en steekt waar nodig zelf de armen uit de mouwen. Wij zijn zeer tevreden met de schilders/personeel die voor ons de klussen klaarden.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Indien anders: Goede ervaring
  • Indien anders: Goede ervaring

Al meer dan 20 jaar zeer tevreden klant

Heel goede ervaringen met dit professionele bedrijf. Betrouwbaar bedrijf met een professioneel team. Voor meer info : Zie hieronder

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Uw tips voor deze offerte Nee

Vakmanschap en zeker aan te bevelen

Al jaren komt Schildersbedrijf Wobben bij ons schilderen zowel binnen als buiten. Evert, de eigenaar, heeft kennis van zaken en geeft goed advies. Hij heeft ons enorm goed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken van de kleuren van onze nieuwbouwwoning. Hij en zijn team werken hard, met veel plezier en komen hun afspraken na. Ze werken allemaal super netjes en de afwerking is super strak. Evert is erg kritisch en loopt het schilderwerk altijd na en een eventueel aandachtspuntje word opgelost. Wij zijn erg tevreden over hun vakmanschap en raden schildersbedrijf Wobben dan ook zeker aan!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Afspraak is afspraak en kwaliteit is vanzelfsprekend

Als makelaar ben ik uiteraard veelvuldig in contact geweest met (de kwaliteit van) schilders. Een aantal van hen "verft" maar er zijn er ook een paar die schilderen. Tot die laatstgenoemde behoort ook de firm Wobben. Zowel de eigenaar Evert, als ook zijn personeel doen hun werk met vakmanschap en plezier. Het hoeft dan ook geen verdere uitleg dat Wobben ook voor ons, zowel zakelijk als privé, de schilder was!

• Indien anders: .
  • Indien anders: .
  • Uw tips voor deze offerte .

goed advies, keurig werk, wat beloofd wordt wordt nagekomen, prettig persoonlijk contact

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Wekt vertrouwen door regelmatige supervisie. Kom/komen afspraken na. Rustige, beschaafde, bescheiden, hardwerkende mensen. Ook fam. vrienden zagen opvallend keurg schilderwerk

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

heel tevreden over service en kwaliteit

Achthoevenweg 18 7951SK Staphorst

Over Wobben Schilders Staphorst

De specialisten van Wobben Schilders Staphorst staan voor kwaliteit, vakmanschap, ervaring en persoonlijk advies. Wij zijn inmiddels 20 jaar gespecialiseerd in diverse vormen van schilderwerk: restauratie van authentieke plafonds, het beschilderen van panden (zowel binnen- als buiten) en het onderhouden van bestaand schilderwerk. Ook voor het plaatsen van glaswerk en wandafdekking bent u bij het allround-schildersteam van Wobben aan het juiste adres!

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder