Beter kan niet !!! De schilder werkt hard, met aandacht, schoon en erg netjes. Alle oneffenheden worden bijgewerkt en er is niets meer van te zien. De schilder doet veel meer dan ik bij andere schilders heb meegemaakt. Bovendien was de prijs zeer gunstig. De kwaliteit is beter dan ik bij de prijs mocht verwachten. Kortom: perfect !

• Totaal oordeel offertestadium
  • Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies
  • Orde en netheid van werken
  • Professionaliteit
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder