Top schilder!

Eric heeft samen met Rolf van Kluijve in 2 weken al het houtwerk aan de buitenkant van ons huis opgeknapt en geschilderd. In het offertestadium werd al aangegeven dat herstel van evt grote schade aan houtwerk obv nacalculatie gedaan zou worden. Alle scheurtjes en knoesten uitgefreesd en zelfs een verrotte raamdorpel vervangen. Daarna alle gaten met epoxy gevuld en glad gemaakt en de hele boel strak geschilderd. Kosten voor meerwerk vielen alleszins mee. We zijn weer voor jaren verzekerd van goed schilderwerk, deze mannen doen een topjob. Wij zijn zeer tevreden.

• Nakomen afspraken
  • Gegevenadvies
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Schilder was in de buurt aan het werk
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: Goed kontakt vanaf eerste kennismaking
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Erg aardig, netjes en professioneel

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Er is meer gedaan dan wij op voorhand hadden gevraagd. Zo hebben ze via een bepaalde techniek hout open gemaakt en gevuld zodat het verfwerk langer houdt. Net gewerkt, geen sporen of rommel, afspraken werden nagekomen, duidelijk in communicatie.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Aangenomen werk via een aannemer. Eric werkte samen met collega Rolf van Kluijve. Een goed op elkaar ingespeeld team, echte vakmensen. Flexibel en betrouwbaar. Het resultaat mag er zijn: keurig werk. En prettige, rustige mensen, wat ook fijn is als je ze een week over de vloer hebt. In 1 woord: top!

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Totaal oordeel factuur N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Klantgericht, klantvriendelijk, nakomen van afspraken, goede prijs-kwaliteit verhouding; extraatje toegevoegd (kit-afwerking bij plinten), snel en accuraat

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Het schildersbedrijf heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Hij heeft ons vertrouwen gewekt. We zijn op vakantie geweest gedurende de periode van het schilders werk.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Eric en Rolf hebben heel vakkundig en mooi ons huis geschilderd. Ze werken snel, goed, netjes, zijn prettig in de omgang en alle afspraken zijn nagekomen. Ze startten zelfs precies op de eerder afgesproken datum. Kortom: van harte aanbevolen!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Eric combineert vakmanschap en passie. Wanneer ik een schilderklus heb dan vertrouw ik blind door de reeds jaren lange ervaring op de kennis en kunde van Eric. Ik beveel Eric van harte dan ook aan!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Afgelopen week hebben Rolf en Eric bij ons geschilderd. Diverse houtrot reparaties, kleine bijkomende werkzaamheden en uiteraard het schilderwerk zijn vakkundig, snel en uitzonderlijk netjes uitgevoerd. Heldere communicatie over meerwerk, extra kosten en tijdsbesteding. Al met al zéér tevreden en kan iedereen Rolf en Eric aanbevelen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Zeer vakkundig en professioneel bedrijf wat ik aan iedereen kan aanbevelen. Wij zijn erg blij met het resultaat. Met dank aan Eric en Rolf voor het prachtige werk.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder www.betereschilder.nl

Over Schildersbedrijf Eric Vollenbroek

Filter op Taal