Faillissement Vermeulen Schilders B.V.

Op 28-02-2019 is Vermeulen Schilders B.V. te IJsselstein (Utrecht) door de rechtbank in Midden-Nederland failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr M. de Jong. Het insolventienummer van deze zaak is F.16/19/108. De (hoofd)activiteit van Vermeulen Schilders B.V. is gespecialiseerde werkzaamheden in de bouw. Er zijn 2 verslagen beschikbaar. Zie link: https://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1472724/vermeulen-schilders-b-v.aspx

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Gegevenadvies N.v.t.
  • Orde en netheid van werken N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakkundigheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder