Slordig werken, laat rotzooi achter niet echt tevreden

Hebben goed gesprek met de man, maar toen het werk begon toch al wat twijfels met oog op manier van werken. Schilderen terwijl er dikke regen aankwam, waardoor een groot deel opnieuw kon worden geschilderd. Overal verfresten op ramen en vensterbanken, tafel achter het huis zat onder de verfresten die niet schoon te krijgen is zonder de tafel verder te beschadigen. Her en der druipers in het verfwerk, al met al geen hele positieve ervaring met dit bedrijf. Ook glas laten plaatsen dit is wel uitmuntend gedaan.

• Totaal oordeel offertestadium
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Gegevenadvies
  • Oplossen klachten
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Omschrijf beter wat wel en niet onder de offerte valt. Dit scheelt een hoop ergenis voor beide partijen.

aardige man en komt zijn afspraken na

• Totaal oordeel offertestadium
  • Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

twee jaar geleden onze woning laten verven door dhr Akkerman en een aantal ramen laten vervangen. Heel erg slecht opgeleverd, de verf laat los en de ramen zijn verkeerd opgemeten. Nu twee jaar verder en nog steeds geen oplossing.!!

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Totaal oordeel factuur N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies
  • Oplossen klachten

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder