Prima, met aandachtspunten met name voor collega

Enige minpunt: cynische houding Roy; weet af en toe geen maat met opmerkingen in zeer precaire situaties (tegen honden: pas op, anders zit je zo in Oostkapelle) . Daarnaast : zelf vragen om koffie als klant op punt staat om weg te gaan of met indringende situaties wordt geconfronteerd is minder gepast

• Nakomen afspraken
  • Gegevenadvies
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: vertrouwen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Prima afspraak die volkomen voldeed aan de afgesproken kleuren, afwerking etc.

Prima afspraak die volkomen voldeed aan de afgesproken kleuren, . afwerking etc.

• Nakomen afspraken
  • Gegevenadvies
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Uiteraard wisten we de kwaliteit die Patrick kon leveren en daar zijn we absoluut niet in teleur gesteld. Er is werkelijk fantastisch werk geleverd!!! Tot de volgende klus!!
  • Totaal oordeel factuur
  • Afspraak nakomen
  • Gegeven advies
  • Oplossen klachten

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder