Echt vakmanschap!

Michael en zijn collega’s hebben super werk geleverd. Kwaliteit van het schilderwerk is uitstekend en ze repareren alles aan het houtwerk zelf. Bij ons kwamen er veel gebreken naar boven (lekke dakgoot en verrot kozijn) - ook hier heeft Michael geholpen door zijn netwerk in te schakelen: hierdoor hadden we in no time een nieuwe dakgoot en kozijn op zolder. Hartelijk dank en tot de volgende schilder beurt!

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goede kwaliteit, vriendelijk en denkt mee

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Levert een hoge kwaliteit en denkt mee. Daarnaast zijn de schilders vriendelijk en is de prijs realistisch. Topbedrijf!

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Afgeleverde schilderwerk ziet er goed uit.

Het schilderwerk ziet er weer goed uit. De wijze waarop gewerkt werd, is gewoon goed werk. Nauwgezet en m.i. vakkundig werd het hout behandeld en werd ook uitleg gegeven over het hoe en waarom. Bedrijf is wat mij betreft een aanrader. Heren, nogmaals dank voor het afgeleverde werk.

• Uw tips voor deze offerte Vermelden van incl. Btw prijs bij particulieren

Professionals die een uitstekend resultaat leveren

Wij zijn zeer tevreden over Michal Hellevoort en zijn team. Goede communicatie en heldere afspraken met de klant. Professioneel in zowel planning als uitvoering (schilderwerk, stukadoorswerk, tegels zetten) met een uitstekend eindresultaat

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium

Uitstekende schilder

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Topbedrijf, harde werkers waar kwaliteit voorop staat!

Na lekkage gehad te hebben zijn al mijn wanden en plafonds in de woonkamer, keuken, trapgat en badkamer gestukadoord en geschilderd door Hellevoort. Fijn contact met eigenaar Michael, goede communicatie en dacht goed mee met het hele project. Samen met enkele medewerkers echt topwerk afgeleverd. Duidelijk een stucadoor en schilder die de tijd neemt en veel ervaring heeft, wij zijn superblij met het eindresultaat!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vriendelijke en klantgericht service met een glimlach en kwaliteit resultaat

Hellevoort zorgt voor een goede afwerking met een glimlach. Alle werkzaamheden worden in goed overleg gepland en uitgevoerd. `Wij zijn zeer tevreden met het stucwerk en schilderwerk van het platfond in onze badkamer. We zijn zeker van plan om bij Hellvoort een verzoek voor het buitenschilder werk te doen. Peter en Külli.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Prima werk geheel volgens afspraak.

Michael heeft onze keuken keurig op en binnen de afgespŕoken tijd gestuwd. Werkt netjes. Kunnen we iedereen aanbevelen. Willem en Thea Stigter

• Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.

Helemaal top!

Michael en Chris hebben bij ons de woonkamer (muren en plafond) gestuukt en geschilderd. Alles ziet er nu fantastisch uit. Mooi stucwerk en prachtig geschilderd. Nadat bij het schuren van de vloer wat beschadigingen waren ontstaan, is hij nog even teruggekomen om de puntjes op de i te zetten en te herstellen. Helemaal top! Daarnaast ook erg nette werkers. Alles keurig afgetapet en afgeplakt (maar wel zo dat wij de keuken nog konden gebruiken). Iedere avond alles netjes aangeveegd en opgeruimd. Het was even afzien omdat we een paar weken boven moesten kamperen in eigen huis, maar het eindresultaat is prachtig. Ik kan Michael van harte aanbevelen.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Interieuradviseur

Top! Oprecht de Betere Schilders. Meedenkend, behulpzaam en vriendelijk

Michael en collega hebben bij ons al het buitenwerk geschilderd en we zijn meer dan tevreden met resultaat. Zoals andere reviewers al noemden, wordt het deurbeslag of andere zaken die in de weg zitten eerst verwijderd en later weer keurig bevestigd. Aanvankelijk was het niet de planning om ook de dakkapel te laten schilderen maar het was uiteindelijk geen probleem om ook die nog mee te nemen. Dat alles tegen een zeer goede prijs. Door onverwachte regenbuien waren er toch wat druppels op het nog natte schilderwerk van onder anderen de voordeur gekomen. Die wordt dan zonder probleem opnieuw gedaan.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Zeer goed schilderwerk met aandacht voor details

Michael en collega hebben goed schilderwerk afgeleverd, voor een goede prijs en binnen de afgesproken tijd. De eerste schilders die zelfs deurbeslag verwijderd om overal goed te komen.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Ze werken hard, netjes, zijn zeer vakkundig, heel vriendelijk en behulpzaam!

Ik zou Michael en zijn collega zeker nog een keer boeken als ik weer binnenschilderwerk heb en ze ook aanraden bij vrienden en familie. De communicatie verliep erg prettig. Al mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord, wat mij meteen al een fijn gevoel gaf. Ze hadden geloof ik een zware dobber aan het bouwbehang wat op verschillende plekken losliet, maar dat is allemaal (zonder klagen) hartstikke netjes hersteld :-) Ook de kleuren op de muur zijn super strak geschilderd. Ik ben echt heel blij met het restultaat. En ze hebben helemaal vanuit hunzelf mijn loskomende plintjes hersteld. Dat noem ik nog eens een top service!

Snel en goed resultaat

Heel fijn contact met Michael. Gelukkig konden we last-minute bij hem terecht om muren de stucen en te laten schilderen. Zonder problemen een extra stuk muur gedaan voor enkel een extra kopje koffie. We zullen in de toekomst zeker weer voor Hellevoort gaan en hebben hem al aanbevolen bij vrienden en familie!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Promotiemateriaal

Flexibel, secuur en punctueel

Op het laatste moment waren en wijzigingen, ondanks dat dit het werk moeilijker maakte is de klus snel maar vooral zeer netjes afgerond. Heel blij met het resultaat.

• Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies

Super mooi werk!

De aanvang van de werkzaamheden gingen, door overmacht, niet volgens planning. Wij zijn hier samen in gesprek over geweest en Michael heeft meegedacht in oplossingen. De werkzaamheden in de woonkamer bestonden uit het stuken van het plafond, sausen van de muren en de openhaard schouw stuken met San Marco. Resultaat...….prachtig nieuwe woonkamer! Alles netjes afgewerkt een echte aanrader.

• Gegeven advies N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Mogelijkheid San Marco
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Michael en Danny hebben muren en plafond van de slaapkamer gestuukt, en een deuropening dicht gemaakt. Dit is echt heel fraai geworden! Ook heeft Michael advies gegeven over hoe ik zelf de muren kan gaan schilderen. Het is zo mooi geworden dat we nu ook de verwarming gaan vernieuwen, dat oude ding komt niet terug op onze mooie muur.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Super ervaring met dit bedrijf!! Zeker aan te bevelen

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Michael,heeft bij ons alle wanden en plafonds gestukadoord. Daarna het stukwerk en houtwerk binnenhuis zeer netjes met latex en verf afgewerkt. Het ging om de begane grond, hal, overloop en slaapkamers. Wij zijn hier zeer tevreden over.(aanrader) Micheal, wat we al hebben besproken ook graag van de zomer het buitenwerk! Groet,Hans

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder