Ze werken hard, netjes, zijn zeer vakkundig, heel vriendelijk en behulpzaam!

Ik zou Michael en zijn collega zeker nog een keer boeken als ik weer binnenschilderwerk heb en ze ook aanraden bij vrienden en familie. De communicatie verliep erg prettig. Al mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord, wat mij meteen al een fijn gevoel gaf. Ze hadden geloof ik een zware dobber aan het bouwbehang wat op verschillende plekken losliet, maar dat is allemaal (zonder klagen) hartstikke netjes hersteld :-) Ook de kleuren op de muur zijn super strak geschilderd. Ik ben echt heel blij met het restultaat. En ze hebben helemaal vanuit hunzelf mijn loskomende plintjes hersteld. Dat noem ik nog eens een top service!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder

Snel en goed resultaat

Heel fijn contact met Michael. Gelukkig konden we last-minute bij hem terecht om muren de stucen en te laten schilderen. Zonder problemen een extra stuk muur gedaan voor enkel een extra kopje koffie. We zullen in de toekomst zeker weer voor Hellevoort gaan en hebben hem al aanbevolen bij vrienden en familie!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Promotiemateriaal
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium

Flexibel, secuur en punctueel

Op het laatste moment waren en wijzigingen, ondanks dat dit het werk moeilijker maakte is de klus snel maar vooral zeer netjes afgerond. Heel blij met het resultaat.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies

Super mooi werk!

De aanvang van de werkzaamheden gingen, door overmacht, niet volgens planning. Wij zijn hier samen in gesprek over geweest en Michael heeft meegedacht in oplossingen. De werkzaamheden in de woonkamer bestonden uit het stuken van het plafond, sausen van de muren en de openhaard schouw stuken met San Marco. Resultaat...….prachtig nieuwe woonkamer! Alles netjes afgewerkt een echte aanrader.

• Gegevenadvies N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Mogelijkheid San Marco
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Michael en Danny hebben muren en plafond van de slaapkamer gestuukt, en een deuropening dicht gemaakt. Dit is echt heel fraai geworden! Ook heeft Michael advies gegeven over hoe ik zelf de muren kan gaan schilderen. Het is zo mooi geworden dat we nu ook de verwarming gaan vernieuwen, dat oude ding komt niet terug op onze mooie muur.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Super ervaring met dit bedrijf!! Zeker aan te bevelen

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Michael,heeft bij ons alle wanden en plafonds gestukadoord. Daarna het stukwerk en houtwerk binnenhuis zeer netjes met latex en verf afgewerkt. Het ging om de begane grond, hal, overloop en slaapkamers. Wij zijn hier zeer tevreden over.(aanrader) Micheal, wat we al hebben besproken ook graag van de zomer het buitenwerk! Groet,Hans

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder