Is zeer goed bevallen.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.

• Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Komt afspraken na. Werkt netjes en zorgt er voor dat niets vuil of beschadigd wordt. Levert uitstekend werk af, Wij zijn volledig tevreden.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder