Verstand van zaken, goede balans tussen theorie en praktijk. Vakmensen!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Zeer tevreden over het bedrijf. Geven goed advies en er wordt niets opgedrongen.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Dhr. Admiraal is een man van alles duidelijk en goed bespreken, draait nergens omheen, zegt zoals het is. Wij vinden dat hij prachtig mooi en secuur werkt en daarbij heel betrouwbaar. Ingrediënten die belangrijk zijn om iemand achter je voordeur toe te laten.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Een schilder met echte passie voor zijn werk. Streeft zo hoog mogelijke kwaliteit na en wil de "basis op orde" krijgen (bijv. alle kit vervangen en ook glaslatten vervangen) voordat er geschilderd wordt. Is daarom niet de goedkoopste, maar de (ca 20%) hogere prijs t.o.v. "gewone" schilders is reëel gezien het m.i.z. veel betere eindresultaat. Gebruikt ook betere kwaliteit verf (boonstoppel).

Over Admiraal Schilderwerken

Admiraal Schilderwerken, uw schilder voor gespecialiseerd onderhoud en renovatie aan monumentale panden met name in particulier bezit. Tevens leveren en plaatsen en afwerken van monumentale beglazing. Kijk ook eens op onze website voor ons totaal aanbod. Ook te vinden op Facebook. mvg, Martin Admiraal. Admiraal Schilderwerken. Tel: 0187-663039 / 0620800743. e-mail: info@admiraalschilderwerken.nl website: www.admiraalschilderwerken.nl https://www.facebook.com/admiraalschilderwerken/

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder