Schilderwerk is van goede kwaliteit, heeft antwoord op je vragen. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Eric is een hele goede vakman. De buitenkant staat weer prachtig in de verf en slecht houtwerk is keurig vervangen en gerestaureerd. Ik ben blij met het resultaat!

Adviserend/Goede tijdinschatting qua werkzaamheden/Zeer klantvriendelijk/Goed overleg/Eindresultaat en afhandeling TOP!

Buitengewoon meedenkend en probleemoplossend. Eindresultaat is precies wat we gehoopt hadden.

alles was prima inorde

Vakman. Prettig in de omgang en zeer deskundig. Ook de nazorg was goed. We zullen zeker volgendr keer weer voor Erick kiezen

Prima buitenschilderwerk geleverd. Erick is enige tijd nog eens teruggeweest om het schilderwerk na te lopen. Komt zijn woord na.

Prima vakmensen, netjes gewerkt geen on nodige overlast tijdens de uitvoering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima.

Heel netjes gewerkt, over 5 jaar weer naar deze schilder!

Gedegen vakman

Eric heeft de woonkamer en gang geverfd. Het is heel snel en gemakkelijk gegaan. Ik had er geen omkijken naar en alles ziet er heel netjes en strak uit. Prettige communicatie. Vooral reguliere updates over voortgang vond ik fijn.

Werkzaamheden vakkundig voltooid binnen de vooraf geschatte tijd.

Schilder Erik, vinden wij een TOPPER,!!! Hij verdient een. Gouden schilderkwast!!!

Schildersbedrijf Erick heeft onze voorgevel geschilderd. Problemen die hij tegenkwam heeft hij keurig overlegd en vakkundig opgelost. We zijn erg tevreden met het eindresultaat!

Een prettige samenwerking op alle fronten (afspraken vooraf, planning, advies, uitvoering en afhandeling) en een heel mooi resultaat.

Via Google gevonden, even gebeld en Erick kwam meteen langs omdat hij in de buurt was. Meteen een prettig gevoel en daarom de opdracht bij hem neergelegd. Het kon snel uitgevoerd worden en ziet er keurig uit.

Erik communiceerde duidelijk en kon snel beginnen. De klus is vlot afgerond. We waren wat verbaasd dat we zelf het deurbeslag eraf moesten halen en we hadden alles iets strakker afgewerkt verwacht. Alles zeer grondig geschuurd en geplammuurd en overal zit de verf goed op, maar toch hier en daar wel een zakkertje.

Schildersbedrijf Erick werkt netjes en vakkundig. Komt zijn toezeggingen zorgvuldig na

Zeer professioneel, hard werken, goed resultaat, prijs in lijn met markt

Zeer tevreden over het geleverde werk. Prettig en betrouwbaar persoon met rustige wijze van werken. Maakt goede en heldere afspraken over de juiste uitvoering.m Van harte aanbevolen.

Perfect bedrijf