Via Google gevonden, even gebeld en Erick kwam meteen langs omdat hij in de buurt was. Meteen een prettig gevoel en daarom de opdracht bij hem neergelegd. Het kon snel uitgevoerd worden en ziet er keurig uit.

Erik communiceerde duidelijk en kon snel beginnen. De klus is vlot afgerond. We waren wat verbaasd dat we zelf het deurbeslag eraf moesten halen en we hadden alles iets strakker afgewerkt verwacht. Alles zeer grondig geschuurd en geplammuurd en overal zit de verf goed op, maar toch hier en daar wel een zakkertje.

Schildersbedrijf Erick werkt netjes en vakkundig. Komt zijn toezeggingen zorgvuldig na

Zeer professioneel, hard werken, goed resultaat, prijs in lijn met markt

Zeer tevreden over het geleverde werk. Prettig en betrouwbaar persoon met rustige wijze van werken. Maakt goede en heldere afspraken over de juiste uitvoering.m Van harte aanbevolen.

Perfect bedrijf

De VvE Gedempte Oude Gracht 50 is zeer tevreden over het uitgevoerde werk; strak en puur professioneel. Ook de communicatie met schilder Erick gedurende het proces was prima. Zeer aanbevelenswaardig!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben een zeer slechte ervaring met deze schilder. We vinden het onbegrijpelijk hoe deze schilder zijn werkzaamheden heeft afgeleverd en vooral de manier hoe hij totaal alle contact en overleg afhoudt. Tijdens het 1e gesprek hadden wij een goed gevoel en vertrouwen in deze schilder. We zijn met een gerust gevoel op vakantie gegaan, terwijl hij ging schilderen. Toen hij klaar was met het schilderen en wij niet helemaal tevreden waren en om een overleg hebben gevraagd, zijn we op een zeer agressieve manier behandeld. Er was vanaf het begin geen ruimte voor overleg. We zijn op een verbaal agressieve manier benaderd (opmerking uit zijn mail: ik houd niet van gezeur en klein burelijk muggezifterij) en binnen 24 uur liet deze schilder (Erick) het escaleren en zijn we letterlijk bedreigd (reken maar dat ik langs kom en zorg dat het restant contant geld klaar ligt). Wij begrijpen niet dat zo'n schilder aangesloten kan zijn bij een organisatie " erkend betere schilder". Het enige dat we wilden was overleg over het schilderwerk omdat we over een paar dingen niet tevreden waren. Schilder Erick was daar vanaf het begin niet toe bereid en naar onze mening ook agressief in zijn mailcontact. Klachten die we hebben hebben betrekking op het niet afkitten van buitenlotjes, ruw hout zichtbaar, zo ruw, dat het niet schoon te houden is. Verflaag is niet voldoende gedekt. De nieuwe rubbers zaten onder de verf; is niet even verwijderd en ook de nieuwe deurkrukken zaten onder de verf: dit is niet even verwijderd. Dit is achteraf ook geconcludeerd door een ander schildersbedrijf. Wat nog het meest onbegrijpelijk is, is dat hij dus wel betaald heeft gekregen, voor werk wat niet volgens de afspraak is afgeleverd. Wij moeten alsnog een andere schilder inhuren om het werk goed af te ronden. Voor ons is de relatie dusdanig verstoord dat we absoluut geen contact meer willen hebben met deze schilder. We zijn wel benieuwd wat jullie, als erkende betere schilder, met deze feedback doen. En hopen in ieder geval op een reactie hoe jullie dit afhandelen.
  • Totaal oordeel offertestadium
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

We betreuren deze gang van zaken, temeer daar ik mijn klanten respecteer en het klantcontact hoog in het vaandel heb. Dit respect bleek hier helaas niet wederzijds te zijn en dat vind ik jammer. Echter, ” Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden” . Ik heb mijn uiterste best gedaan om goed vakwerk af te leveren. Ik ben trots op het afgeleverde resultaat. Op dit werk werd echter als volgt per e-mail gereageerd: “Wil je z.s.m. contact met ons opnemen! We (…) teruggekomen (…) vakantie. Wij zijn niet tevreden over het schilderwerk; we hebben de offerte er naast gehouden.” In datzelfde bericht staat vervolgens een aantal aannames, leugens en onheuse beschuldigingen. Aan het eind van hetzelfde bericht staat, volledig in tegenspraak met het voorgaande: “De buitenkant ziet er goed uit”. In het laatste e-mailbericht naar aanleiding van een geplande afspraak tenslotte wordt het contact tot slot afgebroken met de woorden “begrijpen we dat je niet open staat om tot een consensus te komen. Om deze reden vinden wij het niet akkoord dat je in ons huis komt.” Het lijkt er dus op dat het uitsluitend om het behalen van een financieel voordeel gaat. Ik laat me niet onheus bejegenen en afpersen, en al helemaal niet met een review.

• Totaal oordeel offertestadium
  • Vakkundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Ook ditmaal is de klus snel en vakkundig geklaard. Ziet er weer picobello uit en - gebaseerd op eerdere ervaringen - het zal ongetwijfeld weer voor jaren netjes in de verf zitten. Aanrader!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Omdat ik al prima ervaringen had met Schildersbedrijf Erick

naar volle tevredenheid geschilderd
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? advies

Heel tevreden , vertrouwd en alles ziet er top uit
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Kwaliteit is goed

Ze bestaan dus toch nog, een schilder die zijn vak verstaat!
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? goede referentie

Super snelle reactie voor een offerte. De schilder komt langs om de kwaliteit van de ramen en kozijnen te bespreken en vraagt naar de wensen van de klant. Hij kon snel beginnen met de werkzaamheden. Helaas zat het weer niet mee waardoor de werkzaamheden langer duurden. De schilder neemt zijn tijd voor het werk, maar de reparaties en schilderwerkzaamheden zijn heel goed uitgevoerd. Tijdens de werkzaamheden diende zich een probleem aan bij een van de ramen. Na overleg kregen wij voor deze extra werkzaamheden een nieuwe offerte. Het resultaat is super!
  • Bereikbaarheid (telefoon, e-mail) N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Goede offerte, kwam betrouwbaar over

Eric is erg vriendelijk en behulpzaam, denkt mee met voorstellen en levert ook nog nazorg. Zeer attent.

Erg tevreden!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Prima werk geleverd in korte tijd. Heel behulpzaam ook. Ik zou zeker weer kiezen voor Schildersbedrijf Erick.
  • Bereikbaarheid (telefoon, e-mail)
  • Snelheid offerteaanvraag-traject N.v.t.
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Uitstekende service. Duidelijke afspraken. Goede uitleg van werkzaamheden. Afspraken worden correct nagekomen en

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

De enige schilder die voor het maken van de offerte alle kozijnen checkte op alle verdiepingen checkte. Klein bedrijf, dus hij is zelf ook diegene die kwam schilderen. Was uiteindelijk ook nog de goedkoopste. Neemt zijn werk en klant serieus. Prettig in omgang en keurig geschilderd en ook een stukje houtrot keurig bewerkt. Netjes foto gemaakt en alleen wat extra gerekend voor materiaal. Kwam nog kosteloos terug om een lage drempel te schilderen die eerst niet (zand) vrij was gemaakt door mezelf. Kortom, zeer tevreden met deze vakman.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Vakman. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk en de wijze waarop hij het werk aanpakt. Harde werker die overlegt voordat hij meerwerk uitvoert.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Heb ik niet voor gekozen, Eric is een goede schilder

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder