Goede schilder die precies en kundig werkt

Schildersbedrijf Erik werkt nauwkeurig en netjes. En voor de onverwachte klussen die er soms te voorschijn komen heeft Erik zeer vakkundige vaklui om zich heen. Ons huis is weer prachtig en kan er de komende jaren weer tegen.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Eric is een vakman die goed meedenkt en adviseert. Prettige persoonlijkheid, heldere communicatie.

Zeer tevreden over de geleverde kwaliteit van het schilderwerk en de wijze van afstemmen en coördineren van de werkzaamheden met de andere specialisten (o.a. timmerwerkzaamheden)

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: zoekmachine
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: website gaf een indruk over de kwaliteit, die werd waargemaakt in de praktijk
  • Uw tips voor deze offerte geen

Uitstekende kwaliteit en betrouwbaar. Communicatie kan beter.

Tien jaar geleden hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van Schildersbedrijf Erick (binnen- en buiten werk). Zeven jaar daarna hebben we op grond van kosten met een ander bedrijf gewerkt voor het buitenwerk. In het voorjaar van 2019 zijn we terug gegaan naar Erick. Op de langere termijn is dat toch beduiend minder prijzig dan de andere partij. Erick schept vertrouwen en neemt de tijd om zijn werk goed af te leveren. Bij onverwacht herstelwerk treedt hij eerst in overleg. Indien hij een andere partij kent die het additionele werk beter uit kan voeren dan doet hij dat liever. Stuk voor stuk goede kwaliteit (ramen vervangen, tussenschot plaatsen, etc). Communicatie is in het algemeen prima, op een tweetal zaken na: we hadden afgesproken in het najaar van 2018 aan de beurt te komen. In november hadden we nog niets vernomen. Kan natuurlijk gebeuren, maar was prettig geweest dat tijdiger te vernemen. Als tweede punt hoorden wij aan het einde van de schilderklus de avond tevoren dat de steigers rond 07:00 uur in de ochtend door de steigerbouwer zou worden weggehaald. Voor ons op zich geen probleem, maar een deel van de steiger stond in de tuin van de buren die we daardoor niet meer konden informeren.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Op basis van ervaringen 10 jaar geleden.
  • Uw tips voor deze offerte Vwb agendering: communiceer helder wanneer de tijdslijnen niet gehaald worden.

Prima!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Prettig meegedacht en mooi en netjes geverfd.

Eric dacht op een fijne manier mee over de kleuren in mijn nieuwe appartement. Het is handig dat hij voor overige klussen contacten heeft, waardoor die ook op betrouwbare wijze zijn gedaan.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Door keurmerk Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte liever per klus uitgesplitst, ook verschil matiaalkosten en arbeidskosten

Tevreden

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Schilderwerk is van goede kwaliteit, heeft antwoord op je vragen. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Eric is een hele goede vakman. De buitenkant staat weer prachtig in de verf en slecht houtwerk is keurig vervangen en gerestaureerd. Ik ben blij met het resultaat!

Adviserend/Goede tijdinschatting qua werkzaamheden/Zeer klantvriendelijk/Goed overleg/Eindresultaat en afhandeling TOP!

Buitengewoon meedenkend en probleemoplossend. Eindresultaat is precies wat we gehoopt hadden.

alles was prima inorde

Vakman. Prettig in de omgang en zeer deskundig. Ook de nazorg was goed. We zullen zeker volgendr keer weer voor Erick kiezen

Prima buitenschilderwerk geleverd. Erick is enige tijd nog eens teruggeweest om het schilderwerk na te lopen. Komt zijn woord na.

Prima vakmensen, netjes gewerkt geen on nodige overlast tijdens de uitvoering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima.

Heel netjes gewerkt, over 5 jaar weer naar deze schilder!

Gedegen vakman

Eric heeft de woonkamer en gang geverfd. Het is heel snel en gemakkelijk gegaan. Ik had er geen omkijken naar en alles ziet er heel netjes en strak uit. Prettige communicatie. Vooral reguliere updates over voortgang vond ik fijn.

Werkzaamheden vakkundig voltooid binnen de vooraf geschatte tijd.

Schilder Erik, vinden wij een TOPPER,!!! Hij verdient een. Gouden schilderkwast!!!

Schildersbedrijf Erick heeft onze voorgevel geschilderd. Problemen die hij tegenkwam heeft hij keurig overlegd en vakkundig opgelost. We zijn erg tevreden met het eindresultaat!

Een prettige samenwerking op alle fronten (afspraken vooraf, planning, advies, uitvoering en afhandeling) en een heel mooi resultaat.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder