We kennen Dolder Schilderwerken al jaren en wisten welke kwaliteit we konden verwachten. Het heeft ons alsnog positief verrast. Sowieso het vakmanschap, maar ook de soepele organisatie van met andere vakmensen, zoals stucadoor en behanger. Het is ontzettend prettig als dat zonder zorgen en vraagtekens mooi op elkaar aansluit. Dit wordt door Dolder Schilderwerken uitstekend geregeld. Helemaal als we dit vergelijken met de verhalen die onze buren hebben.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Soepele en uiterst prettige manier van werken.
  • Bereikbaarheid (telefoon, e-mail) N.v.t.
  • Snelheid offerteaanvraag-traject N.v.t.
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Mijn ervaring met Dolder schilderwerken is heel positief. De schilders waren op korte termijn beschikbaar en zij hebben snel en zorgvuldig gewerkt. Een positief en leuk team met vakmensen; zowel de aansturing als de uitvoerders!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Vertrouwen in Patrick

Dolder Schilderwerken is zeer flexibel en levert goed werk. De mensen zijn beleefd en vertrouw ik een tijdelijke sleutel tot het huis zeker toe.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Ik heb voor de persoon gekozen.

Vakmanschap, mooi schilderwerk, zorgvuldig, luistert naar klant

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede ervaring met Dolder Schilderwerken. In het begin liep de communicatie wat stroef maar dat kwam goed. Er is zeer snel, erg mooi, werk afgeleverd. Wij zijn 100% tevreden!

Goede, correcte samenwerking
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Wij hebben heel goed samengewerkt met Patrick en zijn collega's. Ze werkten heel nauwkeurig en netjes, kwamen hun afspraken na en communiceerden op een prettig manier. Vakmannen met hart voor hun werk en hun klanten!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Deze was aangeraden door een bevriende architect.

heel plezierig samengewerkt

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Erg tevreden met het werk wat is verricht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gaat duidelijk voor kwaliteit.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Op aanbeveling van familie

Prima werk geleverd.' Vakmannen die ook tijdig aangeven dat stucwerk niet alleen met schilderwerk hersteld kan worden. Keurig vooraf een prijsopgave. Geen verrassingen en alles strak in de lak!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Via een collega hoorde ik van Dolder Schilderwerken en kwam in contact met de eigenaar Patrick. Een man die zelf ook de handen uit de mouwen steekt. Positief gedurende het gehele project aan onze woning. Zijn jongens hielpen zelfs even mee toen ik wat zware spullen naar binnen moest sjouwen. Ze hebben het huis buiten en binnen gedaan. Ik ben erg kritisch maar alles is perfect uitgevoerd. Het schilderwerk is net een spiegel, zo strak. Ze hebben zelfs regelmatig mijn huis gestofzuigd en de ramen gelapt nadat ze klaar waren met schilderen. Ik beveel Dolder schilderwerken van harte aan aan een ieder die top kwaliteit schilderwerk en service wil!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Wij lazen goede reviews op diverse sites.

Prettige mensen, nooit zo mooi schilderwerk gehad, en kwalitatief heel hoogstaand.
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Op advies Dolder

Mijn woning was hard toe aan een goede lik verf. Het is altijd maar weer de vraag wie je deze opdracht toevertrouwd. Dolder Schilderwerken ken ik inmiddels als een zeer betrouwbaar bedrijf die vooral erg professioneel te werk gaat. Het is nu enkele maanden geleden maar nog elke dag geniet ik van hun vakmanschap.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Prima schilder voor jarenlang plezier van het resultaat.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Omdat de schilder dit adviseert

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Goede referenties en inmiddels goede eigen ervaring.

Dolder Schilderwerken speelde direct professioneel in op mijn wensen om mijn salon een wellness uitstraling te geven. Ze kwamen met goede ideeën en hebben deze zorgvuldig uitgewerkt en uitgevoerd. Ik krijg ontzettend veel complimenten over de uitstraling van mijn salon!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Als reclamefotograaf ben je nogal visueel ingesteld en weet ik als geen ander hoe belangrijk het is als de "buitenkant" er goed uit ziet er goed uitziet. Het visitekaartje. Ons huis was erg duidelijk aan een nieuw verfje toe maar ik vond het lastig een goede schilder te vinden. Het aanbod is groot en komt allemaal over alsof men wel even wat verf op de kozijnen komt smeren. En veruit de meeste zijn veel te duur. Via een een opdracht voor bruidsfotografie kwam ik een jonge en zeer vriendelijke schilder Patrick van Dolder, van Dolder Schilderwerken tegen, was net zijn bedrijf gestart en zat vol energie en had echt slimme ideeën. Eerst hebben we binnen laten schilderen, dat is inmiddels 5 jaar geleden, en het ziet er nu nog steeds perfect uit! Razendsnel, op tijd en alles werd direct zonder vragen opgeruimd. Nu was dus ons huis aan de buitenkant aan de beurt samen met de buren hebben we een plan gemaakt en Patrick een offerte laten uitbrengen. De prijs was echt goed hij zat ver onder het gemiddelde en omdat we samen met de buren de opdracht aannamen zat er zelfs een leuke korting in verwerkt. En in tegenstelling wat je zou verwachten gaat Dolder Schilderweken voor kwaliteit de jongens zien er keurig uit zijn iedere morgen op tijd niet luidruchtig en werken strak en schoon. Schuren gaat met stofafzuigers en alles wordt keurig afgedekt en opgeruimd. Heerlijk, zo zou ik het ook hebben gedaan!! Ik heb hem beloofd dat we de achterkant volgend jaar zeker weer door hem laten schilderen. In de tussentijd maak ik prachtige foto's voor zijn website zodat iedereen kan meegenieten van topkwaliteit. Bekijk zijn website maar eens; Een jonge ambitieuze snelle vakman.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Veruit de allerbeste verf

Zeer prettige vakmensen. Dhr. P van Dolder, tevens aanspreekpunt, heeft zeer veel kennis en verstand van zaken. Denkt echt mee met de klant!
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Top kwaliteit werk afgeleverd. Duurde langer dan gepland maar was het meer dan waard.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Heeft de schilder gedaan

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

de jongemannen die hier hebben gewerkt bleken allemaal goede vaklui te zijn, vanaf de eerste t/m de laatste dag. Ook behulpzaam bij het versjouwen van zware stukken. Alles goed afgedekt voordat de werkzaamheden begonnen. Prima en goed werk afgeleverd. Zeer aan te bevelen voor andere werkzaamheden. Prettig in de omgang om bij je in huis te hebben.
  • Bereikbaarheid (telefoon, e-mail)
  • Snelheid offerteaanvraag-traject N.v.t.
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Zorgvuldige omgang met uw eigendommen
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? is door van Dolder zelf bepaald

Dolder Schilderwerken heeft uitstekend werk geleverd. Duidelijke afspraken, goede communicatie en boven alles superstrak schilderwerk. Ik kan iedereen aanbevelen dit bedrijf in te huren.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Op zoek naar duurzaam en kwalitatief hoogstaand schilderwerk

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder