
Duidelijkheid in een keer en snel geregeld ben er erg blij mee
Mijn vader heeft bij jullie 20 jaar gewerkt
Ik heb nog geen gebruik van gemaakt dus kanhet niet vertellen en als ik gebruik van maak kan ik het niet meer vertellen maar een telefoon tje na het afsluiten zou ook veel fijn
Het was makkelijk en snel afgesloten online
N.v.t.
uitstekend
Heb laatst een verzekering afgesloten, wilde account aanmaken, maar op 1 of andere manier kwam die niet door. Probeerde dag erna in te loggen, pakte mijn naam of wachtwoord niet. Heb via jullie link nieuw ww aangevraagd, ik zou mail krijgen...niks meer gehoord!
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Het spijt ons dat het niet gelukt is om een account aan te maken. Om ervoor te zorgen dat u toch kunt inloggen heeft ons Klant Contact Center voor u een account aangemaakt. U bent hierover per mail geïnformeerd. Als u daar nog vragen over heeft dan kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met ons Klant Contact Center via het gratis nummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Monuta was via de site erg makkelijk om af te sluiten en daarna direct door te gaan met alle wensen en je werd makkelijk geholpen met tips en trucs. Hier en daar bij het doorklikken en daarna terugklikken was je even wat kwijt, maar dit was niet echt hinderlijk. Maar een mooie site, waar alles goed werd uitgelegd en binnen een uur was de verzekering afgesloten en was alles ingevuld, ook wat betreft mijn wensenlijst en muzieklijst. Fijn dat nu alles goed geregeld is!
zeer goed geholpen
Makkelijk en snel geregeld
Duidelijke informatie van de website,alles snel geregeld.
Goede ervaring met de site duidelijke uitleg . Overzichtelijk en meteen de informatie die je nodig heb
Ik vraag me alleen af indien ik overlijd of mijn man/familieleden de vrije keuze hebben welke uitvaartverzorger ze in de arm nemen. Verder kom ik niet op de site van "mijn monuta"
Nooit bevestiging gehad van afsluiten verzekering. Maar wel al eerste maand afgeschreven en mail adres klopt blijkbaar wel aangezien ik deze tevredenheidsmail heb ontvangen.
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen. De polis is op 7 mei 2023 per e-mail naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mails staat. Omdat u aangeeft de polis niet te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met ons Klant Contact Center via het gratis nummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Het is overzichtelijk. en mooie rustige site.
Ik werd deskundig, vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.
Goed te merken dat er een uitvaart bedrijf is die mij wensen voor het hiernamaals voor mij goed zal regelen
Mijn moeder en kwamen op 23 mei 2023 de as van mijn vader ophalen. De mevrouw die ons hielp (naam kwijt) was heel aardig, rustig en nam ook de tijd om te luisteren. Ook legde zij duidelijk alle administratieve zaken uit.
Fijn dat het afsluiten van de Monuta uitvaartverzekering voor mijn in dochters zo gemakkelijk online kan. Tussenpersonen vragen in mijn ogen daar te veel geld voor.
Goede duidelijkheid
Via een advertentie geattendeerd.
Snel geregeld
Wilde graag vrije keuze in uitvaartverzorger maar helaas ben je dan 2500 euro kwijt die monuta dan inhoud.
Geen ervaring, geen contact gehad met Monuta
Zeer slechte klantenservice
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u het gevoel heeft dat de verzekering, die u in het verleden bij Monuta heeft afgesloten, zomaar is stopgezet. Voordat een verzekering wordt stopgezet informeren wij onze klanten daar schriftelijk over. Als u naar aanleiding van het stopzetten van uw verzekering nog vragen heeft dan kunt u een e-mail sturen naar [email protected]. Binnen 10 werkdagen ontvangt u dan een inhoudelijke reactie van ons. U kunt ook op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur telefonisch contact opnemen met ons Klant Contact Center via het gratis nummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.