
ik had geen verkering met uitzoeken kwam ik bij jullie uit de zelfde dag was het nog geregeld
Ik heb een uitvaartverzekering afgesloten. Maar geen mail ontvangen van een bevestiging, geen papieren ontvangen over het afsluiten van een uitvaartverzekering. Vraag me uberhaubt dus af of het rond is.
Ik heb geen ervaring
Raad iedereen het allemaal aan
Wij zijn erg blij met Monuta Dieren. Rowan heeft ons geweldig geholpen en de gastvrouwen waren super lief. Moeder/oma had een verzekering via NN maar dat was geen enkel probleem. Mijn vader, 15 jaar geleden, is destijds ook via Monuta aan zijn laatste reis begonnen, naar alle tevredenheid, dus om nu weer voor Monuta te kiezen was voor ons duidelijk.
Online verzekering afgesloten ,heel goed te doen en snel , duidelijke website
Online mijn gegevens doorgegeven, alles ging vlot, de site wijst zich vanzelf. De site is sober qua uiterlijk, het is per slot van rekening een uitvaart omgeving, dus goed gekozen
Product makkelijk af te sluiten online.
Mijn moeder L Rocha Pires heeft het al jaren Alleen ik zat bij een andere verzekering maar wou graag bij dezelfde verzekering als zij, alles ging goed.
Ik ben erg blij met snelle afhandeling van inschrijving. Geen rompslomp. Dank daarvoor.
Uitstekend
Zeer gerust s tellend
Goed en zeer snel geregeld. duidelijk en een mooie premie voor het hele gezin
Ik heb een verzekering afgesloten. gezondheidsvragen beantwoord premie berekening gekregen waar ik mee akkoord ging tot zover alles goed en dat was het laatste wat ik van Monuta gehoord heb tot deze klant review waar ik dus geen zinnig woord over kan zeggen.slechte zaak Monuta.
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen. De polis is op 17 mei 2023 per e-mail naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mails staat. Omdat u aangeeft de polis niet te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met Klantenservice via het gratis nummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
geen bericht
Ik ben een half uur bezig geweest om een account aan te maken, toen ermee gestopt. Dag later een mail, dat ik mijn account nog aan moest maken. Wederom een hoop gedoe. Uiteindelijk wel gelukt.
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Excuses dat het aanmaken van een account niet naar tevredenheid is verlopen. Fijn om te horen dat het uiteindelijk wel gelukt is. Uw feedback nemen wij mee ter verbetering van ons dienstverlening. Als u nog vragen heeft dan kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis nummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Snel en makkelijk en duidelijk.
Online inschrijven ging makkelijk en de Polis werd snel opgemaakt.
Wel geld afschrijven maar nog st3eds geen polos binnen!
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen. De polis is op 20 mei 2023 per e-mail naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mails staat. Omdat u aangeeft de polis niet te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met Klantenservice via het gratis nummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Goede communicatie
Volgens vrienden goed vandaar
Nvt
Word goed geholpen ik ben tevreden
Was klantvriendelijk duidelijk en goed
Zeer afstandelijk er wordt geen contact opgenomen na digitaal afsluiten van polis. Alkes loopt via internet en men neemt geen contact op of naar wens is gegaan en of er nog eventuele aanvullingen o.I.d. gewenst zijn. Het is allemaal zeer onpersoonlijk
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Het spijt ons dat de dienstverlening van Monuta niet aan uw verwachting heeft voldaan. Uw feedback nemen wij mee ter verbetering van onze dienstverlening. Wanneer u nog vragen heeft dan kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis nummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.