
Heb de ervaring recentelijk met het overlijden van mijn moeder. En tevreden met het regelen van de uitvaart en de randzaken.
Vertrouwen in een uitvaart
Een duidelijke site en makkelijk af te sluiten polis
Heldere uitleg en snelle afsluiting verzekering.
Toen ik belde met een vraag ben ik correct behandeld
Beter dan anderen
Makkelijk en goed
Ik heb van mensen dat jullie zijn .
Altijd vriendelijk
goed georganiseerd
Is snel geregeld en alles is prima verwerkt zou het ook bij vrienden en familie aanraden
Snel geregeld
Makkelijk en snel geregeld precies wat ik wilde
op commando, gemakkelijke afsluiting van het contract
Info gevraagd over alles wbt monuta
Ik vond dat ik de verzekering makkelijk kon afsluiten, alles was duidelijk .
Overzichtelijk en alles duidelijk uitgelegd,
De site was goed te snappen voor mij .
Ik heb online mij aangemeld voor een uitvaartverzekering maar heb nooit een mail of bericht gehad meer. Dus ik vind het bijzonder dat ik nu ineens een mail krijg over mijn ervaringen
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen. Uw verzekering is per 22 juni ingegaan. De polis is op 22 juni per e-mail naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mails staat. Omdat u aangeeft de polis niet te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
De verzekering was duidelijk en makkelijk af te sluiten
Het is eenvoudig om bij Monuta een uitvaartverzekering af te leggen.
In een oogwenk werd er een premie berekening gemaakt, een gezondheidsverklaring toegestuurd en een uitvaartverzekering afgesloten. Ook was de polis snel opgestuurd, alleen post.nl hield deze nog een paar dagen langer vast dan strikt noodzakelijk.
Na het invullen van de gezondheidsverklaring van mij E. van Dolder, werd ik niet geaccepteerd en mijn man U. Klockzin moest ineens het dubbele bedrag betalen. Dit hebben wij niet geaccepteerd, ongevraagd is toch een polis toegestuurd en het bedrag van onze rekening afgeschreven. Deze hebben wij gestorneerd, en tot onze verbazing een aanmaning met 1 euro boete als wij niet zouden betalen.
Beste mevrouw Van Dolder, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Na telefonisch contact met u is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Vind het jammer en vooral erg onduidelijk dat ik geen post heb ontvangen na afsluiten verzekering. Maar wel nu een mail met de vraag of ik deze wil beantwoorden.
Makkelijk afgesloten. Nog geen gebreken meegemaakt. Tot nu toe tevreden
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.