
Duidelijkheid genoeg. Weet precies waar je aan toe bent.
Het is fijn om deze zekerheid te hebben Voor mijn naasten Maar er zijn vind ik ook dingen niet eeelijk wat ik wel liever nu achter wegen laat
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wij staan open voor suggesties om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht u toch nog in contact willen komen met ons, met betrekking tot de feedback die u heeft gegeven, mailt u dan naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Prima
Zie bovenstaand.
Zie hierboven
Makkijk
Ik heb nu een account. Dan kan ik per 1 april een nieuwe verzekering afsluiten. Dat kan helaas nu nog niet omdat mijn oude verzekeraar moet worden opgezegd. Dus nog even een momentje.
DAT IK WEL GOED BEN VERZEKERD DAT IS MIJN GEDACHTEN IK BEN WEL GETROUD MAAR HEB ZELF GEEN KINDEREN ZO DAT MIJN BONNUS KINDEREN NIET NAAR MIJ OM HOEFEN TEKIJKEN ALS IK WEG BEN
Bij een grote concurrent van jullie is er een medische beoordelingsperiode van 2 weken. Dat het bij jullie wél direct kon, geeft rust. Verder is het prettig dat de uitvaartwensen online ingevuld kunnen worden. Ook dat maakt het makkelijk.
Prima geregeld
.
Goed geregeld wat betrekking heeft met het uitvoeren van de uitvaartplechtigheid .
Snel kunnen regelen en goede service
Een fijne ervaring
Mijn keuze was snel , na wat beoordelingen was mijn keuze makelijk. Jullie zijn duidelijk hierin.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen. Er bij de aanmelding namelijk een heel ander bedrag genoemd, Heb op basis van het bedrag een polis afgesloten
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. U geeft aan dat u nog geen antwoord heeft gehad op uw vraag. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij u vandaag een e-mail gestuurd en daarin uw vraag beantwoord. Wanneer u na deze e-mail nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 21.00. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Alles was zeer makkelijk te vinden
Zeer duidelijke communicatie na afsluiten polis.
Ik heb reeds 2 keer bericht gestuurd naar Monuta met vragen, 1 keer via jullie contact formulier. Het is nu langer dan 2 weken geleden. Het gaat om begraven in Suriname en verhuizing van mijn zoon die ik heb meeverzekerd naar Suriname. Ik zou graag nog antwoord hierop willen ontvangen. Gr. Sonja
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. U geeft aan dat u nog geen reactie heeft gehad op uw twee berichten. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij vandaag telefonisch contact met u gehad en uw vragen beantwoord. Wanneer u na dit gesprek nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 21.00. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Op snelle duidelijke wijze door de mogelijkheden heen gelopen
Monuta was al bekend bij mij goede sevice
ben er net bij en dus niet genoeg ervaring te beoordelen
Verzekering makkelijk online af te sluiten en wat je wil is duidelijk aan te kruisen.
Goed, snel en eenvoudig geregeld.
Helemaal niks vernomen. Ook geen polis toegestuurd gekregen of iets dergelijks..Vind dit zeer slecht
Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen. Telefonisch hebben wij besproken dat de polis per post en per e-mail wordt toegezonden. Uw verzekering is per 21-11-2023 ingegaan. Helaas is gebleken dat er wegens een technische storing geen polis is verzonden. Namens Monuta bieden wij u daarvoor onze oprechte excuses aan. Voor verdere vragen kunt u op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur contact opnemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.