
Met weinig budget heeft John bres een uitstekende uitvaart voor mijn vader kunnen regelen een echt waardig afscheid Met alle hulp van dien
Het aanvraagsysteem was duidelijk en overzichtelijk.
algemeen goed
Het saldo dat ik maandelijks moet betalen werd verdubbeld omdat ik aanvinkte dat ik een astma patiënt ben .... Je wordt zo gediscrimineerd, alsof ik meteen mijn kop neer ga leggen of veel sneller. Mensen als ik kunnen ook lang leven. Voor de rest ben ik tevreden over het afsluiten van de polis .
Ik ben bij jullie en ik ben tevreden over jullie gr fam Radings
Het was erg makkelijk om het op de site uit te zoeken en er gebruik van te maken
Zeer goede ervaring
De site opgezocht,en daar staat alles duidelijk aangegeven,wijst voor zich
Duidelijkheid. Deskundig. Vriendelijk.
Vrijdags de aanvraag ingevuld en maandag was alles gerefeld en polis binnen.
Aanmelden via internet - snel en goed geregeld
niet zo handig met pc maar lukte wel
Alles was duidelijk en heel snel geregeld.
Ik had duidelijke uitleg met pakket kiezen
Was snel aangemeld en geregeld met automatische incasso , alles was heel duidelijk ,overzicht en wat je kan verwachten. Mvg Jamilla
Heb me aangemeld verder niets meer vernomen
Beste Klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nadat u zich heeft verzekerd niks meer van ons heeft vernomen. Op 19 januari heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Wij hebben u per e-mail een polis toegezonden. Wellicht is deze in uw spambox terecht gekomen? Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis zullen bijvoegen. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid
Prima
Krijg klantenservice niet ye pakken. Vindt het rinduut slecht dat er binnen 2 dagen wel geld al afgeboekt wordt..... En vervolgens als jecwilt annuleren dit alleen maar telefonisch kan. Gaan morgen weer een poging wagen
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten voordat u een medewerker kon spreken en dat u niet tevreden bent over de uitvaartverzekering die u had afgesloten. Door grote drukte kan het zijn dat u langer in de wacht staat dan gebruikelijk is bij Monuta. We begrijpen dat dit erg vervelend is en doen er alles aan om onze dienstverlening te verbeteren en de wachttijden zo kort mogelijk te houden. Op 6 januari heeft u een uitvaartverzekering bij Monuta afgesloten. Op 5 februari heeft u telefonisch contact gehad met onze Klantenservice en heeft u uw uitvaartverzekering binnen de bedenktermijn van 30 dagen beëindigd. De afgeschreven premie krijgt u teruggestort of kunt u storneren. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid
Het was zeer eenvoudig om de uitvaartverzekering af te sluiten die aansluit bij mijn wensen. Is pas mijn eerste maand, maar tot nu toe zeer tevreden over het gemak en de snelheid.
Duidelijk, overzichtelijk en modern! Mijn Monuta is superhandig. Je uitvaartwensen vastleggen en meteen zien wat deze kosten, zo weet je meteen of je verzekering toereikend is. Hele vriendelijke medewerkers, ze nemen echt de tijd voor je.
Prettige ervaring.
Afsluiten is zo gedaan.
Weinig aandacht en onmogelijk om contact te hebben. Geen mogelijkheid om vragen re stellen of iets toe voegen. Ik heb 2 polissen afgesloten voor mijn dochters. Ik heb die bijzonderheid nergens kunnen vermelden. Monuta is telefonisch onbereikbaar
Goede uitvaart
was allemaal snel geregeld en polis ook snel kunnen printen,en hopen als we het in de toekomst nodig hebben dan ook allemaal goed geregeld gaat worden
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.