Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nadat het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Op 18 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Door een systeemstoring is de polis niet per e-mail naar u verzonden. Onze excuses hiervoor. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis bijvoegen. Inmiddels heeft u ook al contact gehad met onze Klantenservice en is er een Mijn Monuta account voor u aangemaakt. Via uw Mijn Monuta account heeft u ook de mogelijkheid om uw polis in te zien. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nadat het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Op 16 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Door een systeemstoring is de polis niet per e-mail naar u verzonden. Onze excuses hiervoor. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis zullen bijvoegen. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u ons niet kon bereiken om uw verzekering op te zeggen. Op 25 maart jl. hebben wij uw verzoek tot opzegging per post ontvangen. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij u meer informatie over uw opzegging geven. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected] Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen en het niet gelukt is om ons telefonisch te bereiken. De verzekering is ingegaan per 16-03-2024. Op 16 maart hebben wij per e-mail de polis naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mail staat. Omdat u aangeeft nog geen polis te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur via het gratis nummer 0800 - 022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen en het niet gelukt is om ons telefonisch te bereiken. De verzekering is ingegaan per 17-03-2024. Op 17 maart hebben wij per e-mail de polis naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mail staat. Omdat u aangeeft nog geen polis te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur via het gratis nummer 0800 - 022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen en het niet gelukt is om ons telefonisch te bereiken. De verzekering is ingegaan per 14-03-2024. Op 14 maart hebben wij per e-mail de polis naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mail staat. Omdat u aangeeft nog geen polis te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Momenteel is het helaas wat drukker dan normaal. In de avond zijn zij ook bereikbaar en is het vaak wat rustiger. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur via het gratis nummer 0800 - 022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta
Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.
Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.