Pas aangemeld

Goede service!

Makkelijk af te sluiten.

goede uitleg

• In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 8

Makkelijk en eenvoudig te regelen

• In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 9

Ik heb geen polis of email ontvangen, geld wordt wel van mijn rekening gehaald

Ik heb online een uitvaartverzekering afgesloten. Ik had een email met een polis verwacht maar ik heb niets ontvangen. De enige email die ik heb ontvangen is de email met de vraag voor beoordeling (wat ik nu doe). Dus mijn email adres is wel goed ontvangen. Ik heb geprobeerd te bellen (2x) maar ik ben steeds zo lang in de wacht dat ik het op heb gegeven..

• De dekking van de polis N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nadat het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Op 18 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Door een systeemstoring is de polis niet per e-mail naar u verzonden. Onze excuses hiervoor. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis bijvoegen. Inmiddels heeft u ook al contact gehad met onze Klantenservice en is er een Mijn Monuta account voor u aangemaakt. Via uw Mijn Monuta account heeft u ook de mogelijkheid om uw polis in te zien. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

Duidelijk afspraak bij het afsluiten uitvaart verzekering

Door een goede ervaringen bij het afscheid van mijn broer heb ik besloten ook een verzekering bij Monuta af te sluiten

• Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Door een goede ervaringen

Goed maar afsluiten onduidelijk

Het afsluiten ging goed voor mezelf en mijn kinderen. Ik kreeg echter geen enkele vraag over of ik mijn partner ook wilde verzekeren. Ook was er geen enkele extra info over. Ik heb dus alleen mezelf en onze kinderen verzekerd en mijn partner nu, nog, even niet.

• Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? gegoogled op ervaringen en vergelijkingssites
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 6

Geen respond??

Nadat ik een verzekering afgesloten heb 2 weken terug wacht ik nogsteeds op een bevestiging. Dit is jullie eerste mail na 2 weken...uiteraard geaumatiseerd

• In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nadat het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Op 16 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Door een systeemstoring is de polis niet per e-mail naar u verzonden. Onze excuses hiervoor. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis zullen bijvoegen. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

Aanvraag 1 min, afschrijving ook. Maar de rest?

Wel afgeschreven , aangesloten, maar geen schrijven?

• Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Ja?
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 6

Duidelijk

Alles helder en duidelijk

• Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Gezocht op internet

verwarrend

ik heb een polis afgesloten maar nog nooit een polis ontvangen? dus wat er precies instaat weet ik niet, zou U mij de polis alsnog willen toezenden het liefst per post

• In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.

Was makkelijk om af te sluiten via de site

Alles is duidelijk omschreven op de site. Een kind kan de was doen.

• Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Omdat alles dan geregeld wordt.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 9

Mij ervaring met monuta is niet best

Ik moest hoeveel keer bellen voor opzegging voor mij begraafverzekering ik kon jullie niet bereiken daarom heb ik opzegging brief naar jullie gestuurd nu moet ik 30 euro betalen voor die opzegging brief dat is mij niet verteld ik heb netjes optijd doorgegeven tocht moet ik betalen ik vindt dat niet kunnen

• Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website N.v.t.
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Famlie
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 3

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u ons niet kon bereiken om uw verzekering op te zeggen. Op 25 maart jl. hebben wij uw verzoek tot opzegging per post ontvangen. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij u meer informatie over uw opzegging geven. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected] Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

mijn ervaring is dubbel

het afsluiten via online ging makkelijk, eerste afschrijving kwam ook snel, maat een mail of schrijven met een bevestiging van het aangaan van verzekering heb ik nog nooit ontvangen

• Waarom hebt u voor Monuta gekozen? vertrouwd
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 7

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen en het niet gelukt is om ons telefonisch te bereiken. De verzekering is ingegaan per 16-03-2024. Op 16 maart hebben wij per e-mail de polis naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mail staat. Omdat u aangeeft nog geen polis te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur via het gratis nummer 0800 - 022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Makkelijke website, duidelijk en helder.

Weinig communicatie

Online hebben we een uitvaartverzekering afgesloten, maar we hebben alleen een nieuwsbrief ontvangen en geen enkele bevestiging. Ondertussen is de premie al wel afgeschreven. Is er iets mis gegaan hierin?

• Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Goede naam
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 7

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen en het niet gelukt is om ons telefonisch te bereiken. De verzekering is ingegaan per 17-03-2024. Op 17 maart hebben wij per e-mail de polis naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mail staat. Omdat u aangeeft nog geen polis te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur via het gratis nummer 0800 - 022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Geen polis ontvangen

Ik heb nu een maand later nog geen polis ontvangen en als ik bel heb ik 10 wachtenden voor mij

• In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 7

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons klantonderzoek. Wat vervelend dat u nog geen polis heeft ontvangen en het niet gelukt is om ons telefonisch te bereiken. De verzekering is ingegaan per 14-03-2024. Op 14 maart hebben wij per e-mail de polis naar u verstuurd. Het kan zijn dat deze bij uw ongewenste e-mail staat. Omdat u aangeeft nog geen polis te hebben ontvangen, gaan wij de polis ook nog per post naar het door u opgegeven adres verzenden. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Momenteel is het helaas wat drukker dan normaal. In de avond zijn zij ook bereikbaar en is het vaak wat rustiger. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur via het gratis nummer 0800 - 022 22 92. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Prima ervaring. Verzekering snel afgesloten

• Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Van huis uit
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Een duidelijke en overzichtelijke uitleg

Duidelijk en overzichtelijk met de inhoud en uitleg rondom de verschillende mogelijkheden bij overlijden.

• In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 8

Het was makkelijk en goed te begrijpen om een polis af te sluiten

Goed bevallen

Ik zou later nog wel eens contact persoonlijk willen hebben . Om de wensen van mij op papier te zetten .

• Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Omdat de uitvaart van Anneke v de Tonnereek prachtig was een goed verzorgt
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Vriendelijk, empatisch en oplossend.

• Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Ervaring met het overlijden van mij moeder

Was erg duidelijk

Was erg duidelijk en niet moeilijk om het formulier in te vullen

• De dekking van de polis N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)

Gemakkelijke site Gelijk hulp bij overlijden,een eerste aanspreekpunt

• Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Begleiding door medewerker bujniverlijden

Over Monuta

Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.

Over Monuta

Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.