Filters

10

Goede service

Een kennis van mij had de service van Monuta.

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Een kennis van mij had de service van Monuta.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
10

Het afsluiten van de verzekering ging vrij vlot.

Ik vind, dat ik op een gemakkelijke en prettige wijze zelf mijn verzekering afsluiten kan. De website is overzichtelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Heidepol is bij Monuta aangesloten.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
9

Eenvoudig en duidelijk

Website informeert je praktisch en doeltreffend.

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Goede ervaring uitvaarten ouders
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 8
3

Geen bevestiging gehad

Dag, ik vind het vreemd dat ik geen enkele bevestiging of email of polis heb ontvangen van jullie maar dat er al wel 60 euro van mijn rekening is gehaald. Graag ontvang ik deze alsnog op dit emailadres [email protected] Is er iets mis gegaan? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Francis en Dave Keizer

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis N.v.t.
  • Gemak van afsluiten van het product N.v.t.
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website N.v.t.
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u na het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Op 24 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Door een systeemstoring is de polis niet per e-mail naar u verzonden. Onze excuses hiervoor. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis zullen bijvoegen. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

7

Snel en eenvoudig!

Mijn uitvaartverzekering heb ik snel en eenvoudig kunnen afsluiten. Al mijn vragen kon ik eenvoudig beantwoord krijgen en de premie was ook snel berekend. Ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt met deze verzekering.

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Duidelijke website
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 8
1

Ronduit zeer slecht

Heb meteen na het afsluiten een bericht gestuurd omdat er een fout in de polis staat. Ik moet nu nóg antwoord ktijgen. Belachelijk gewoon, ik wacht al vanaf28 maart

  • Aanbevelen? Nee
  • De dekking van de polis N.v.t.
  • Gemak van afsluiten van het product N.v.t.
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website N.v.t.
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product N.v.t.
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 0 (zeer onwaarschijnlijk)

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u geen reactie van ons heeft ontvangen nadat u een wijziging aan ons heeft doorgegeven. Op 28 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Op deze datum heeft u ook een wijziging aan ons doorgegeven. Op 8 april hebben wij deze wijziging verwerkt. Onze excuses voor het feit dat u geen bevestiging heeft ontvangen. Wij hebben u inmiddels een aparte e-mail met de aangepaste polis toegestuurd. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
1

Ik heb nooit iets ontvangen

Ik heb het afgesloten maar nooit iets per post of email ontvangen . Is wel afgeschreven

  • Aanbevelen? Nee
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u na het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Wij sturen u graag uw polis toe. Helaas kunnen wij op basis van uw gegevens in uw bericht geen klantgegevens vinden. Ik wil u daarom vragen om contact op te nemen met onze Klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-022 22 92. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

9

Goed bezig

Goede zorg

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Via internet
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
8

Alles keurig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? .
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 9
10

Deskundige dame

Er was mij iets niet duidelijk, alles goed uitgelegd op een vriendelijke toon

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis N.v.t.
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? We weten niet beter, iedereen in ons gezin is er verzekerd
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
10

Prima !

Duidelijk en snel af te sluiten

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 8
8

Erg vriendelijk

Perfect. Alleen had ik een informatie map verwacht om het ergens neer te leggen voor de familie als ik er niet meer ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website N.v.t.
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product N.v.t.
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Duidelijkheid
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 8
10

Heel eenvoudig en makkelijk.

Heel makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Goede premie
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
10

Geweldig

Al 22 jaar heb ik met monuta van doen. En niet zonder reden. Vandaar dat ik nu ook besloten heb een monuta verzekering te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Ik ben bekend met Monuta vandaar
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
9

Prima

Pas aangemeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.
10

Goede service.

Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.
10

Top

Makkelijk af te sluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
7

goed

goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 8
10

Prima

Makkelijk en eenvoudig te regelen

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 9
1

Ik heb geen polis of email ontvangen, geld wordt wel van mijn rekening gehaald

Ik heb online een uitvaartverzekering afgesloten. Ik had een email met een polis verwacht maar ik heb niets ontvangen. De enige email die ik heb ontvangen is de email met de vraag voor beoordeling (wat ik nu doe). Dus mijn email adres is wel goed ontvangen. Ik heb geprobeerd te bellen (2x) maar ik ben steeds zo lang in de wacht dat ik het op heb gegeven..

  • Aanbevelen? Nee
  • De dekking van de polis N.v.t.
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nadat het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Op 18 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Door een systeemstoring is de polis niet per e-mail naar u verzonden. Onze excuses hiervoor. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis bijvoegen. Inmiddels heeft u ook al contact gehad met onze Klantenservice en is er een Mijn Monuta account voor u aangemaakt. Via uw Mijn Monuta account heeft u ook de mogelijkheid om uw polis in te zien. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

10

Duidelijk afspraak bij het afsluiten uitvaart verzekering

Door een goede ervaringen bij het afscheid van mijn broer heb ik besloten ook een verzekering bij Monuta af te sluiten

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Door een goede ervaringen
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 10 (zeer waarschijnlijk)
6

Goed maar afsluiten onduidelijk

Het afsluiten ging goed voor mezelf en mijn kinderen. Ik kreeg echter geen enkele vraag over of ik mijn partner ook wilde verzekeren. Ook was er geen enkele extra info over. Ik heb dus alleen mezelf en onze kinderen verzekerd en mijn partner nu, nog, even niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? gegoogled op ervaringen en vergelijkingssites
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 6
1

Geen respond??

Nadat ik een verzekering afgesloten heb 2 weken terug wacht ik nogsteeds op een bevestiging. Dit is jullie eerste mail na 2 weken...uiteraard geaumatiseerd

  • Aanbevelen? Nee
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? N.v.t.
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank dat u heeft meegewerkt aan ons Klantonderzoek. Wat vervelend dat u nadat het afsluiten van uw verzekering niks meer van ons heeft vernomen. Op 16 maart jl. heeft u een uitvaartverzekering bij ons afgesloten. Door een systeemstoring is de polis niet per e-mail naar u verzonden. Onze excuses hiervoor. Wij sturen u een aparte e-mail waarin wij de polis zullen bijvoegen. Wanneer u nog vragen heeft, mail dan gerust naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

7

Aanvraag 1 min, afschrijving ook. Maar de rest?

Wel afgeschreven , aangesloten, maar geen schrijven?

  • Aanbevelen? Nee
  • De dekking van de polis
  • Gemak van afsluiten van het product
  • De gebruiksvriendelijkheid van de website
  • Duidelijkheid van informatie op de website over het product
  • Waarom hebt u voor Monuta gekozen? Ja?
  • In welke mate zou u Monuta dan aanbevelen? 6

Over Monuta

Monuta werkt samen met Klantenvertellen.nl om uw mening over onze dienstverlening in kaart te brengen en te publiceren. Uw gegeven beoordeling, voorzien van uw voornaam en woonplaats, wordt gebruikt voor de berekening van het gemiddelde beoordelingscijfer van de dienstverlening van Monuta.

Over Monuta

Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaart- verzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen . Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.