
Ik vind dat r erg op die oog controle word gedeongen... komt erg dwingerig over.. voelt aals geld klopperij
dank voor u reactie, jammer te lezen dat u ons advies ziet als dwingerig. Het doel was u te wijzen op de risico's van niet controleren van de lenzen. In ons systeem zagen we dat de laatste controle bijna 2 jaar geleden was. Het is zeker geen verplichting, maar een advies. Mogelijk hebben we dit niet juist kenbaar gemaakt aan u, hiervoor onze excuses. Mochten er nog vragen zijn HOOR of ZIEN we graag u reactie. Met vriendelijke groet, Hendri van Veen
Ben heel goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe bril en daar voorafgaand de oogmeting. Het personeel weet waar ze voorstaan. Ook de service is uitstekend. Ben dus heel tevreden.
Vakmanschap, aandacht, je kunt al je vragen stellen en er komt een doordacht antwoord, uitleg van gecompliceerde dingen is goed, vriendelijk, er is tijd voor je!
Het geheel maakt een professionele indruk . Ik ben door meerdere medewerkers vriendelijk en deskundig geholpen. De afspraken kwamen goed tot stand, ook flexibel door wisseling en ik heb nooit lang hoeven wachten. Ook de beantwoording van e-mail verliep vlot en clientvriendelijk.
Denken erg goed mee en altijd vriendelijk
Ben zeer te vreden ,en word altijd netjes en vakkundig geholpen .
Deskundig en een eerlijk advies gewaarborgd !!!
Ik word altijd prettig en goed geholpen, er word goed geluisterd naar mijn vragen en goed advies gegeven. Er word altijd geleverd binnen de afgesproken tijd.
Er worden mij zoveel dingen duidelijk, ik werd professioneel geholpen en ik werd serieus genomen. Heel fijn, en zeer goede ervaring!
Service is top. En ze zijn goed gespecialiseerd. Ik was voor controle omdat ik slechter was gaan zien,en nu bleek uit onderzoek dat mijn lenszakje was aan het afbrokkelen. Ziekenhuis gebeld en kon meteen de volgende dag komen.
Bij de aanschaf van een leesbril kreeg ik in eerste bezoek te horen dat de glazen € 50.-- per stuk gingen kosten, maar bij de daadwerkelijke aankoop bleken ze € 100,-- per stuk te kosten.
Dank voor uw reactie, u heeft helemaal gelijk en dit komt niet duidelijk over. De verwarring is gekomen door het feit dat het een bril uit onze basis collectie is met een vaste prijs, en we hiermee werken met toeslagen. De dunste glazen kosten inderdaad € 100.- per stuk incl. ontspiegeling en hardingslaag. Doordat we met toeslagen werken met deze collectie had genoteerd moeten worden het montuur en een toeslag van € 50.- per glas voor extra dun. i.p.v. elk glas kost € 100.- en u krijgt een korting. Ik neem het punt mee, excuses voor de verwarring en ik hoop dat de bril verder naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Hendri van Veen
1) Voldoende tijd en zorg voor de klant. 2) Meedenken met de klant. 3) Voel me eigenlijk geen klant maar een geschikter woord weet ik effe niet. 4) Service is top. 5) Nu stop ik er mee anders zou Optiek van Veen te veel complimenten krijgen.
.......
Ik kwam al bij van Veen toen ik nog een grietje was , ik ben nu 52 dus dat is al heel wat jaren .. Topzaak , toen al onder leiding van Henk van Veen en nu het van Hendri is , is het alleen nog maar mooier geworden .. Allemaal vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn . Altijd service met een beetje meer ... goed bezig ;-) .. Groetjes Karin
een hele goede oogmeting gehad en volop advies over de aan te schaffen bril zonder opdringerig te worden. Ook het uitzoeken van het montuur was bijzonder goed.
Een deskundige en zakelijke afhandeling bij een oogmeting en advisering omtrent de juiste bril.
Zowel bij aanloop naar de aanschaf van bril, glazen en/of montuur als bij de aanschaf zelve uitstekende attentie, en ook bij nazorg in de breedste zin voortdurend prima service
Prettige controleafspraken met deskundig advies en begeleiding
het is elke keer weer heerlijk om de winkel in te stappen. Gezellig personeel en fijne koffiehoek. Veel professionele medewerkers. Kortom: een superfijne ervaring
Goed onderzoek
Heel fijn en goed geholpen met zowel de oogmeting als met het uitzoeken van een bril.
advies die men krijgt. geduldig naar de klant toe.
Ik kreeg cappuccino terwijl mijn bril schoongemaakt werd. Nieuwe vleugels er op gekregen en ze waren gratis, service:-) Mevrouw liet me reservebrillen zien. En maakten een praatje over de mogelijkheid van kleuradvies:-)
Uw OPTImale klantgerichtheid en STERKE persoonlijke dienstverlening levert mij nu dagelijks vergrotende VERgezichten op! DANK!
Prima geholpen
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.