
Kreeg klachten met lezen, heb een test gedaan en aan de hand daarvan een goed advies gekregen. Bij het uitzoeken van een bril ook prettig geholpen door de medewerkster. Werd serieus genomen en er werd rekening gehouden met je wensen.
Zeer correct en een grote service
Superservice zoals altijd!!
Professioneel personeel neemt ruim de tijd en komt afspraken stipt na.
Goed en fijn
Goedemorgen, De opmerking is in alle rust bij mij gedaan en bij vragen kan ik gewoon aan een medewerker vragen dan kijkt hij/zij of hun antwoord hebben op mijn vraag anders wordt de vraag bij desbetreffende collega neergelegd en krijg ik iets later antwoord. Ik mis alleen de kwaliteit van de brillen dan die ik van jullie gewend was. Het materiaal voelt veel zwakker en ik moet hem veel vaker laten bijstellen dan hiervoor. Helaas heb ik hier niet de energie voor om hier steeds voor naar de winkel te gaan. En dat vind ik oprecht heel jammer. Wat kan ik hieraan doen?
dank voor je reactie, dat gaan we natuurlijk oplossen. Ik heb geprobeerd je te bellen, maar kreeg geen gehoor. Laten we even contact hebben om samen te kijken hoe we het kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Hendri van Veen
Twee weken geleden vroeg ik een oogmeting, deze was niet nodig omdat dit was gedaan in 2017. Deze week vroeg ik er weer om en kreeg vervolgens de aandacht die ik wilde. Inmiddels heeft een goed gesprek wonderen gedaan. Zeer attente reactie van Veen zorgt voor deze zeer tevreden klant
Originele beoordeling
Twee weken geleden vroeg ik een oogmeting, deze was niet nodig omdat dit was gedaan in 2017. Deze week vroeg ik er weer om en kreeg vervolgens de aandacht die ik wilde
Vriendelijk behulpzaam personeel
Het is een spannende ervaring om een eerste keer een bril uit te kiezen. Echter, bij Van Veen kan je terecht voor uitstekend advies, waarbij de verkoper zijn/haar best doen je op je gemak te laten voelen en ook vakkundig advies kan geven over de uitstraling van je eerste bril. Los van al het goede advies, zijn technisch hoogstaande apparatuur aanwezig om te waarborgen dat de bril goed past en 'als gegoten' is.
Behoeft toch geen nadere omschrijving! Een 7 is toch een mooi cijfer, niemand is toch perfekt!
Een optiek waar de klant centraal staat. Goed advies, prettige en kundige medewerkers.
Topzaak met heel vriendelijk personeel en verstand van zaken.
zie boven
Ik ga na ieder bezoek aan Optiek van Veen altijd tevreden naar huis. De hulpverlening is altijd deskundig, persoonlijk en heel vriendelijk. Als iets niet helemaal bevalt kan ik altijd terugkomen en wordt er meegedacht aan een oplossing. Men houdt rekening met de persoonlijke behoefte van de klant.
Vriendelijke en deskundige mensen! Ruim assortiment in de winkel. Goede begeleiding van kinderen.
Klantvriendelijk, klantgericht en altijd meedenkend.
Uitstekende service
Altijd goed
Kom er al jaren voor controle van contactlenzen. Zeer professionele aanpak
Bij Optiek van Veen nemen ze de tijd voor je en dit doen ze vriendelijk en professioneel..
Dat ik nu in de coronatijd gebeld werd ipv een controle afspraak. Super goed.
Persoonlijk Vakbekwaam Hoogstaand Kom speciaal vanuit Deventer voor de service en kwaliteit
gastvrij, goede service , leuk personeel ( bijna allemaal) de keuze is reuze.
Ouderwetse service in een moderne zaak.
Het aanschaffen van het montuur verliep voorspoedig. Personeelslid #1 dacht goed mee en kwam met goed advies. Bril was 3 dagen later klaar om op te halen. Het ophalen van de bril was binnen 10 minuten geklaard. Ik gaf aan dat hij niet helemaal lekker op de neus zat, maar "Het is een nieuwe bril, daar moet je even aan wennen". Zij zijn de professionals, dus ik ging akkoord. Al snel kwam ik er achter dat hij te strak zat (1ste keer terug, P #2), nog te strak (2de keer terug, P #2), nog te strak en tegendruk met het bewegen van het hoofd (3de keer terug, P #1). Ondertussen kreeg ik er wel de brui in, misschien moest ik het een week laten wennen. Aan het eind had ik pijnlijke rode plekken op de neus en een bril die tegendruk gaf met het bewegen van het hoofd. Weer terug (4de keer, P#3), ik kreeg ik de opmerking "U heeft hem denk ik laten vallen of een stoot gekregen". Nee, ik ben met hetzelfde probleem al eerder geweest. Personeelslid #4 heeft de rode plekken op de neus verholpen en het meebewegen grootendeels opgelost. Ik was ondertussen al aardig vaak terug geweest met de bril, en begon te denken dat het aan mij lag. Helaas, na weer een week was ik constant bezig de bril weer omhoog te schuiven en bewoog hij nog steeds mee. Bij de vijfde keer terug (P #4) is het omlaag schuiven verholpen, maar het meebewegen bleef. De zesde keer terug om het meebewegen te stoppen (P #5). Ik gaf aan dat ik al aardig vaak terug heb moeten komen, en het ondertussen vervelend vond worden voor beide partijen. P #6 was erg vriendelijk en gaf aan dat het geen enkel probleem was. Ondertussen bewoog mijn bril nog steeds mee en weer te strak zitten. Zevende keer terug, probleem weer uitgelegd maar P #7 gaf aan dat hij goed zat ondanks mijn klachten. Na licht aandringen toch een kleine verbuiging gedaan. Hij zit niet meer te strak, bewoog nog wel mee. Nogmaals aangeven, dat hij nog mee bewoog. "Volgens mij voelt u dingen". Zeven keer terug en nog geen fijn zittende bril. Ik kom niet meer terug.
Dank voor u reactie en op voorhand mijn (onze) excuses. Wij willen natuurlijk dat u een bril heeft die lekker zit, dat is ons uiteindelijke doel. Ik lees dat we daar in tekort zijn geschoten. Daarnaast lees ik dat u niet meer terug komt, maar ook dat de bril nog steeds niet lekker zit. Ik wil u voorstellen dat wij bij u aankomen om dit bij u thuis op te lossen. Dit om er voor te zorgen dat u compleet blij kan zijn met uw aanschaf. Ik hoop dat dit voor u een oplossing is. We zullen morgen contact met u opnemen, om verder af te spreken wat te doen. Met vriendelijke groet, Hendri van Veen
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.