
Ben snel en goed geholpen.
De eerste keer bij vVeen ! Prima geholpen .
Al jaren klant en altijd vol tevredenheid Voel me echt klant en geen nummer. Er wordt altijd gezocht naar een passende oplossing . Echt heel erg goed
Fijne winkel met klantvriendelijk en kundige mensen.
Eind vorige eeuw is er, denk ik, wel een dikke 5/6 maanden gezocht naar de juiste lenzen, omdat mijn ogen niet zomaar alles verdroegen. Door deze service ben ik blijven hangen ondanks dat ik in Epe woon. Speelt ook mee dat mijn vrouw ,Dyane De La Mar al jaren bij de oude meneer van Veen kwam, omdat het zo'n aardige kerel was/ is. Zijn zoon doet daar gelukkig niet voor onder. succes met de volgende stap in de brillen/contactlenzen wereld.
Zeer degelijke en nette zaak. Met uiterst vriendelijk personeel dat niet schroomt om elkaar om advies te vragen. Ik heb in mijn geval een zeer moeilijke combinatie van glazen in mijn bril. Maar wederom goed en professioneel geholpen. De persoonlijke aandacht en het meedenken in jouw situatie geeft je een vertrouwd gevoel. Zeker aan te raden.
Eigenaar klantvriendelijk en behulpzaam en met hem.het het personeel zeer deskundig!
Prima service, deskundig en klantgericht
Goede meting en advies bij aanschaffen van een bril
Goed geholpen, service zoals het hoort te zijn
Tot mijn grote verbazing begint de verkoopster over nachtlenzen op het moment dat ik met mijn dochter haar eerste bril kom ophalen. Ze haalt nog een folder er bij om meer te laten zien. Ze heeft in haar enthousiasme niet door dat ik haar beleefdheidshalve uit laat praten. Voelt niet afgestemd met mijn als klant. Ze merkt niet op dat wij niet geïnteresseerd zijn. Uiteindelijk gaat ze vrij kort over op de nieuwe bril, maar ik merk bij mij zelf op dat haar enthousiasme mij geïrriteerd heeft en ik het ophalen van haar nieuwe bril daardoor minder als feestje heb ervaren dan ik gehoopt had. Gelukkig ken ik Optiek van Veen ook heel anders in de inmiddels ruim 30 jaar waarin ik al bij deze optiek kom. Ik heb door de jaren heen altijd positieve ervaringen opgedaan, daar wil ik niet aan voorbij gaan. Als dit mijn enige ervaring was zou ik niet terugkomen. Daarom goed om deze ervaring met u als optiek te delen, mogelijk kunt u het bespreekbaar maken.
dank voor u reactie, het spijt ons dat we niet op juiste manier ons enthousiasme hebben gedeeld. De gedachten was misschien goed, maar de manier waarop niet de juiste. Excuses voor deze ervaring, ik hoop dat u de ervaringen uit het verleden niet zult vergeten. Met vriendelijke groet, Hendri van Veen
Door mond op mond reclame besloot ik mijn nieuwe meeting en bril bij van Veen aan te schaffen. De meeting was kundig en de verkoopster was oprecht en kon me verrassen. Precies wat ik zocht!
Wordt adequaat gereageerd op je vraag en er wordt met kennis van zaken op ingegaan enz. enz.
De contacten zijn goed en prettig, ook de service is prima.
Ik ben altijd tevreden geweest met de service en klantvriendelijkheid
al jaren klant, vanwege de kennis van de medewerkers (ivm oogziekte in de familie) en de voortreffelijke service die wordt geboden
Ben al jaren voor mijn lenzen ondercontrole en nog nooit een vervelende ervaring.
Onder behandeling vanwege medische lensen bij Lisa. Zeer fijne, kundige medische begeleiding en advies.
Uitgebreid oogonderzoek in april voelde ik me niet gezien als mens. De meneer was gewoon niet vriendelijk en had na elke meting een standaard zinnetje. Het voelde niet dat hij plezier had in het bedienen van mensen. Achteraf bleek oogmeting ook echt fout te zijn. Waardoor ik een half jaar niet goed ver heb kunnen zien. Toen dit ontdekt werd ben ik met snelheid geholpen aan nieuwe glazen. En vriendelijk ook, en ik mocht mijn beklag doen, die werd open ontvangen. Dat voelde als erkenning. Een bloemetje van jullie voor deze voor mij vervelende ervaring zou het wel beter en mooi afgerond hebben. Het personeel verder is heel vriendelijk en meedenkend. Er is zelfs melding gedaan in het systeem en naar de baas wat mijn ervaring was en dat ik niet meer door betreffende medewerker wens geholpen te worden. Ik blijf wel klant bij jullie.
Beste klant, dank voor u openheid. We zijn blij dat we het voor u hebben mogen oplossen. En dat u weer plezierig kunt kijken en hopelijk tot snel ziens. Met vriendelijke groet, Hendri van Veen
Bij de laatste controle was er prive nogal wat gebeurd. Ik ben zo ontzettend fijn geholpen; niet alleen als klant, maar vooral als mens.
We werden geholpen door een vakkundige medewerker met duidelijk veel ervaring. Rustige prettige benadering met een goede, begrijpelijke uitleg.
Kreeg overal duidelijke uitleg over
Fijn net goed doorgevraagd en. Top bril geleverd
Ik had vragen en die zijn keurig beantwoord, ook waar ik daadwerkelijk iets aan heb.
Er wordt altijd met mij meegedacht en komt men met verrassende oplossingen.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.