assortiment monturen is beperkt

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Woonplaats: Dongen
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: deskundig, goed advies, niet dwingend / vrijblijvende meting, zeer klantvriendelijk op goede locatie/goed bereikbaar

Ik kom al ruim 40 jaar bij Van Gijzen. Heb ontzettend slechte ogen en vertrouw meer op de deskundigheid van Eric Van Gijzen dan op artsen in het ziekenhuis. Dankzij hem kan ik kijken. Het voelt vertrouwd en 'thuis'.

• Woonplaats: Tilburg

Assortiment mag ook worden aangevuld met wat minder luxe en daardoor goedkopere brillen.....voor hen die het functionele van de bril belangrijker vinden dan de schoonheid daarvan.....

• Woonplaats: Tilburg
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|optometrisch onderzoek|zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Al heel lang klant bij Van Gijzen. In het verleden complete brillen gekocht, ook zonnebril. Vrij recent nog uitstekend geslaagd voor een sportbril. Overweeg nu ofwel een nieuwe varifocale bril of varifocale lenzen aan te schaffen.....

• Woonplaats: Tilburg
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van contactlenzen

geen

• Woonplaats: Tilburg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Goed advies-klantvriendelijk en goede service

meschien inkopen doen. voor mensen met een low-budget.

• Woonplaats: tilburg
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|aankoop van contactlenzen|oogmeting|contactlenscontrole|optometrisch onderzoek|zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: ben al 45 jaar klant. altijd goede adviies en service.

Een geweldige zaak, prima mensen. Niets dan lof en dat al ruim 40 jaar dat ik er kom.

• Woonplaats: Tilburg
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van contactlenzen|contactlenscontrole|zonnebril

Tot nu toe geen idee wat nog kan verbeteren.

• Woonplaats: Tilburg
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen|oogmeting|contactlenscontrole|optometrisch onderzoek
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Fijne zaak met erg hoge kennis van zaken , die verder kijkt dan verwacht en zeer goede adviezen geeft !Zeer klant vriendelijk !

geen!!!!

• Woonplaats: Rotterdam
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van contactlenzen|oogmeting|contactlenscontrole|zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: ik ken geen beter opticien (s) dan van Gijzen, we komen niet voor niets helemaal uit Rotterdam om hier onze ogen regelmatig te laten checken. Erik en Sotiria en assistenten(s) ga zo door jullie zijn top !!!

Ik hoop in de toekomst dat de prijzen kunnen wat lager.

• Woonplaats: Gelderland
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ze zijn zeer nauwkeurig in hun werk, ze nemen de tijd voor hun klanten, hele goede servies.

Ga zo door

• Woonplaats: Baarle Nassau
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van contactlenzen|oogmeting|contactlenscontrole|optometrisch onderzoek
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Deskundig en werken zeer oplossing/ probleemgericht. Goed advies en veel kennis in huis. Volgen alle ontwikkelingen

Duur aan parkeergeld, wegens locatie in centrum.

• Woonplaats: Tilburg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Correct en vakkundig met enorm geduld om perfect werk te leveren.

Ruim 32 jaar geleden kocht ik mijn eerste bril bij Erik. Na een aantal brillen koos ik toch voor het gemak van lenzen. Door het ouder worden, ontkwam ook ik er niet aan dat een leesbril moest worden aangeschaft. Erik heeft echter alles op alles gezet om mijn lenzen dusdanig aan te passen dat een leesbril niet nodig zou zijn geweest. Helaas hebben deze pogingen niet geleid tot een goed resultaat. Uiteindelijk dan toch maar overstag om een echte leesbril te laten aanmeten. Erik vroeg zelf of ik in mijn assortiment brillen misschien nog een geschikt monteur had wat hij zou kunnen voorzien van nieuwe glazen. En zo geschiedde dat ik een bril van 30 jaar oud, nog in originele brillenkoker en poetsdoekje aan hem overhandigde. Het leuke ervan is dat het montuur van toen op dit moment weer helemaal "in" is. En dat vind ik nu zo prettig van Erik en Sotiria; ze dachten en denken met me mee en nemen hiervoor alle tijd. Een eerlijk vakkundig advies, waarbij in mijn geval zeker niet het commerciele belang voorop stond maar juist de klanttevredenheid. En dat is nou precies de reden waarom ik trouw blijf aan van Gijzen opticiens. Als rapportcijfer geef ik ze een 9, dan blijft voor hen de uitdaging om naar een 10 te groeien. :-)

• Woonplaats: Tilburg
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|aankoop van contactlenzen|oogmeting|contactlenscontrole|zonnebril

Kan niet beter! Zeer goede zaak, al gaan ze 10x verhuizen, we blijven klant

• Woonplaats: Tilburg

Super zaak, Professioneel opgeleid personeel. Geen 10 minuten behandeling en hart voor de klant.!

• Ervaring met: aankoop van contactlenzen|oogmeting|contactlenscontrole

Geen

• Woonplaats: tILBURG
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik word daar al 68 jaar netjes en correct behandelt.

Super leuke mensen. Altijd interesse in hun klanten en tijd voor een praatje. In al die jaren dat ik er kom ben ik nog nooit met een onaangenaam gevoel weg gegaan. Ook twijfel ik geen moment aan hun vakmanschap en kennis.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen|oogmeting|contactlenscontrole

Ach, men zou als extra service het aangekochte mee naar de auto kunnen brengen. Maar dat gaat wat ver hè....ja dat gaat wel wat ver inderdaad. Nee, zeker geen verbeterpunten nodig.

• Ervaring met: zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Moest eerst even nadenken wat ik ook alweer heb aangeschaft. Maar men is erg behulpzaam, professioneel, meedenkend, alle tijd nemen, etcetcetc... ...en lekkere capuccino.

Voor verbeterpunten heb ik even over na moeten denken maar heb er geen, je krijgt nl een snelle service, goede informatieverstrekking enzo meer. ...

• Woonplaats: tilburg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik ben, al zeg ik t zelf, geen gemakkelijke klant. Wil graag zelf op mijn gemak kijken naar een nieuwe bril maar ook wel advies krijgen en dat zonder dat ik t gevoel krijg dat me wat wordt aangepraat. Wordt ook t liefst alleen geholpen door Sotiria, geen aan dat k wat overgevoelig ben maw heb snel last van de bril op mijn neus, achter mijn oren -> hier wordt goed naar geluisterd en men neemt je ook serieus. Dit geldt ook voor de oogmeting : hoe makkelijk is t om te zeggen je hebt een leesbril nodig, terwijl er een eerlijk advies wordt gegeven met : kom over een jaartje maar terug! Top die eerlijkheid, de service : je kan een afspraak maken voor te kijken-advies-meeting en hebben zo alle tijd voor je. En niet al te onbelangrijk : een assortiment waarmee je niet snel denkt : hey die heeft ook zo'n bril net als die van mij! Dus wil je eerlijk advies, een mooie bril en professioneel personeel -> ga vooral hierheen!

Goede service en uitleg

• Woonplaats: Sint-Oedenrode
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting

Kleinschaligheid. Ze kennen al hun klanten persoonlijk!

Geen

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Super geholpen om er achter te komen waar mijn ontstoken ogen vandaan kwamen. In het ziekenhuis kon ik pas over een aantal weken terecht een telefoontje naar de opticien en kon meteen die dag langskomen. Een heel traject gehad van een paar maanden om er achter te komen, maar al die tijd prettig geholpen, duidelijke uitleg en altijd tijd hebben! Een op en top service.

Geen ze zijner voor je.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ze hebben alle tijd voor je en je wordt er goed behandeld.

Al meer dan 45 jaar klant bij v Gijzen, wat wil je nog meer zeggen. Niet alleen mezelf maar ook rest van gezin zeer tevreden!!

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl