Filters

10

Prima service!

Deskundige controle en uitgebreid de tijd genomen om alles door te spreken. Dit alles in een gezellige sfeer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer deskundige oogmeting!

Supervriendelijk en supergoed geholpen door Bianca, ze neemt alle tijd voor de oogmeting, een dikke pluim en dankjewel hiervoor!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Geweldig

Vriendelijk en vakkundig personeel en niet te vergeten het gewenste resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Wat een geweldige service!

Een neussteuntje van mijn bril was afgebroken. Ik kon na bellen dezelfde middag terecht. Niet alleen werd dat steuntje verholpen, maar werd kosteloos mijn hele bril afgesteld en weer perfect passend gemaakt. Echt service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Er wordt alle tijd voor je genomen. De oogmeting wordt zeer deskundig uitgevoerd. Er is volop keus in mooie brilmonturen. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en klantvriendelijk. En dat alles Coronaproof!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Ik heb geen verbeterpunten
10

geweldig

zeer goed geholpen door broer en zus van Gastel, maar dat was ik al gewend omdat ik al langer klantwas/ ben bij optiek va Gastel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips kan niet beter
9

Super goede service.

Vandaag de 3D geprinte bril van mijn man opgehaald. De vorige bril eind van vorig jaar gekocht had mankementen en na verschillende bijstellingen kreeg hij te horen dat er hoogstwaarschijnlijk een fout in het montuur zat. Daarna kreeg hij van Sotiria en Werner van Van Gijzen optiek het aanbod om een nieuwe bril naar keuze uit te zoeken. Op hun advies werd het een 3D bril. Precies op zijn gezicht afgesteld en hij is super mooi en dit helemaal GRATIS. Wat een service, maar dat wisten we al dat die daar echt geweldig is. Dank je wel Sotiria en Werner en veel succes met de ontwikkeling van jullie mooie 3D brillen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer vakkundige zaak met een warme kennis van zaken.

Uitermate vriendelijk en met deskundigheid te woord gestaan, nu begrijp ik pas waarom een premium zaak als van Gijzen zich onderscheid van de anderen niet bij naam te noemen "brillenzaken'. Letterlijk óog' voor de klant ondanks de beperkingen van het Covid-19 virus, dé zaak in Tilburg als het gaat over een bril die je past als een jas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips pas goed te beoordelen na de beperkingen Corona
9

Echt top

Ik ben dik tevreden! Het personeel is kundig en heel sociaal. Je voelt je als nieuwe klant gelijk welkom. Met de goedkopere brillenlijn zie ik er weer goed uit tegen we betaalbare prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ik kan weer zien

Na jarenlang modderen met mijn contact lenzen. Heb ik nu de juiste lenzen en kan weer scherp zien. De kleuren zijn zelfs anders geworden..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Superservice bij gebroken bril!!

Mijn (acetaat)bril brak precies doormidden, dus direct onthand. Na contact met van Gijzen mocht ik langskomen en werd mijn bril vrijwel onzichtbaar gerepareerd. Als je je nog afvroeg wat de voordelen zijn van een iets duurdere bril, dan heb je hier een antwoord: ze zijn te repareren. Door van Gijzel natuurlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekende ervaring met deze winkel.

Hele fijne fijne zaak om een bril te kopen. Heel veel kennis en kwaliteit in huis, Altijd vriendelijk en... ze nemen de tijd voor je die nodig is. Heel hoge kwaliteit monturen en glazen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Zo doorgaan
10

Chapeau

Geen tweede en derde bril gratis, geen gratis glazen, maar wel geholpen door zeer vakbekwame en vriendelijke opticiens. Mijn motto " wees zuinig op je ogen, van Gijzen opticiens helpt u hierbij graag"

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Ga zo door
10

Attent, efficiënt met oog voor detail

Als we een bril of lenzen nodig hebben, gaan we al jaren naar van Gijzen. Ook voor controle van het oog. Prima service en mooie brillen. Ze maken uitgebreid tijd voor je en je wordt goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips niet echt
10

Goede wijn behoeft geen krans

Vanaf het moment dat ik de winkel binnen kwam tot het moment dat ik met mijn nieuwe bril naar buiten ging had ik het gevoel van vriendelijkheid en vakmanschap voor het hele team

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips houd de krans om de wijn
10

Klantvriendelijk en zeer goed vakmanschap

Van Gijzen heb ik ervaren als zeer klantvriendelijke en deskundige opticiens. Ik draag een bril van een Zwitsers merk waarvan de fabrikant failliet is gegaan. Die bril heb ik destijds niet bij van Gijzen Opticiens gekocht. In een van de armen van de bril is een breuk ontstaan. Navraag bij diverse opticiens voor het vervangen van de arm van de bril leverde niets op; niet meer leverbaar was het antwoord. Via internet kwam ik op het spoor van een leesbril met nagenoeg dezelfde bevestiging van de armen aan de brilglazen. Gekocht voor € 29,-! Van Gijzen Opticiens hebben deze leesbril gedemonteerd en de armen daarvan aan mijn favoriete multi-vocale bril bevestigd. Kosteloos! Zo'n service én vakmanschap kom je zelden meer tegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ik heb een blind vertrouwen in van Gijzen Opticien.

Voor een eerlijk, betrouwbaar deskundig advies is van Gijzen voor mij al ruim 30 jaar de beste opticien. Perfecte metingen en service staan bij hen hoog in het vaandel. Ze nemen alle tijd voor je. Je gaat altijd met een goed gevoel de deur uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Kwaliteit in alle opzichten!

Professioneel in alle opzichten en een persoonlijke en warme benadering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips helaas geen!
9

Uitstekend!

Goede en fijne hulp gehad, en zeer deskundig geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prima vakman en client gericht.

Mijn echtgenote en ik kwamen voor een oogmeting. Wij werden vriendelijk en deskundig geholpen. Het resultaat was uiteindelijk dat wij geen bril konden kopen maar dat wij beiden aan twee ogen staar hadden en het advies kregen om een verwijskaart bij de huisarts voor de oogarts te halen. Daar bleek dat wij voor staar geholpen moeten worden. Dank zij Eric is dit aan het licht gekomen. De rekening? Allemaal service voor de klant. Waar vind je dit nog? Bij van Gijzen dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

perfectie is onmogelijk maar Van Gijzen komt heel dichtbij!

Het is een heel fijne optiekzaak waar je erg klantvriendelijk wordt geholpen. De inrichting is knus en het assortiment bij de tijd. En het belangrijkste: de vakkennis en deskundigheid zijn top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Extreem klantvriendelijk en zeer professioneel .

Wegens troebelingen in een oog een afspraak gemaakt, en ik kon dezelfde dag nog komen. Ik kreeg een kompleet oogonderzoek, inclusief scans ,en de opticién was hiermee minstens 30 minuten bezig. Nadat ik een brief voor de huisarts kreeg en het advies hierna naar de oogarts te gaan kwam de verrassing: dit is service mijnheer !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Alles ok
9

Professioneel, geduldig en zeer vriendelijk

Ik wil goed zien en er goed uitzien. Dan ben je bij Van Gijzen aan het juiste adres. Tijdens een aangename oogmeting met Sotiria kreeg ik meteen een goede indruk van de professionaliteit van deze opticien. Van Gijzen heeft een grote collectie monturen, er zit voor iedereen iets moois bij. Ik nam er meteen ook maar een zonnebril op sterkte bij. Dat kan ik iedereen aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Klantvriendelijkheid staat voorop

Wij ervaren al vele jaren met ons gezin dat er naar je geluisterd wordt en dat je vragen serieus worden genomen. Het uitgangspunt van Van Gijzen is dat je optimaal kunt zien, rekening houdend met je beperkingen, mogelijkheden, omstandigheden en wensen. Bij Van Gijzen rusten ze niet voordat we tevreden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Top advies en service

Kleine opticien waar de klant centraal staat. Bij binnenkomst wordt je welkom geheten en je krijgt een bak thee/koffie. Het advies is deskundig en eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd