Filters

10

Spontaan en bekwame medewerkers

klantvriendelijk en ontvangst met heerlijk kopje koffie of thee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Thuis komen en persoonlijke aandacht

Een bril kan je overal kopen. Maar bij van Gijzen kom je thuis, ben je prioriteit. Er wordt gewerkt met de beste apparatuur. En zeer kundig personeel. En zit je bril net even niet meer zo lekker, zetten ze hem weer goed op je neus, zodat je weer blij de deur uit gaat. Ik kom terug! Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips droppot?
9

Echte profs...

gewoon geweldig...

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer competente mensen, zeer klantvriendelijk en topservice

Dit is een bedrijf waar mensen werken die echt gedegen zijn opgeleid en heel veel kennis hebben. En ook over veel apparatuur beschikken om heel zuivere metingen te doen. Bovendien zeer klantvriendelijk , efficiënt en service gericht .. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

deskundig

Zeer deskundig. Ik had het gevoel dat er naar me geluisterd werd, dat ze de tijd voor me namen en dat ik de vragen kon stellen die ik wou. Ik kom hier zeker nog eens terug!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Fijne opticien en zeer servicegericht

Ik kom al jaren bij deze opticien en dat is niet voor niks. Zeer kundig en vriendelijk personeel en erg hangt altijd een prettige sfeer. Ze nemen alle tijd voor je hebben service hoog in het vaandel staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Fijne zaak

Goed deskundig personeel Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Parkeren zal mss een probleem worden
10

Voortreffelijke dienstverlening

Bij Van Gijzen word je uitstekend geholpen. In dit geval door Bianca. Zij neemt uitgebreid de tijd voor een goede oogmeting en biedt ook volop hulp bij het vinden van een passend montuur. Bijzonder klantvriendelijk. Hulde voor alle aandacht en zorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Goed geholpen, mooie collectie

Veel keuze uit mooie brillen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Oogmeting is niet gratis, wel erg uitgebreid. Maar van te voren was mij niet bekend dat hier kosten voor bij kwamen.

Reactie van het bedrijf

Beste Pascale, Hartelijk dank voor uw positieve woorden over onze uitgebreide selectie brillen en de kwaliteit van onze oogmeting. Wij waarderen uw feedback. De kosten voor de oogmeting worden inderdaad apart vermeld op de factuur. Dit doen we bewust om onze klanten te informeren over de werkelijke waarde van de professionele oogmeting die wij aanbieden. In de optiekbranche is het gebruikelijk dat de kosten voor een oogmeting inbegrepen zijn in de prijs van de bril, wat vaak niet expliciet wordt vermeld. Wij kiezen voor een andere aanpak. Om onze waardering voor uw keuze voor Gijzen Opticiens te tonen, verrekenen wij de kosten voor de oogmeting als korting op de aanschaf van uw bril. Zo zorgen we ervoor dat u niet alleen goed ziet, maar er ook goed uitziet, zonder extra kosten :) We hopen dat deze uitleg duidelijkheid biedt en danken u nogmaals voor uw feedback en het vertrouwen in onze diensten. Met vriendelijke groet, Van Gijzen opticiens

9

Ik voel me welkom en op mijn gemak en heb veel vertrouwen

Je voelt je meteen welkom Er wordt tijd voor je genomen en professioneel advies gegeven. Ook bij het uitkiezen van een bril waren ze heel behulpzaam en namen er alle tijd voor. Bij het afleveren van de bril werd ook weer alle aandacht gegeven. Ik ben zeer tevreden over de medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Geweldig goede opticien met fijne mensen

Ik ben al ruim 40 jaar klant. Je blijft niet ergens zo lang als je niet tevreden bent, en tevreden ben ik! Van Gijzen Opticiens uitstekende service, men denkt mee over oplossingen voor mijn ogen en ze hebben prachtige monturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Ik heb geen verbeterpunten.
10

Prima service!

Deskundige controle en uitgebreid de tijd genomen om alles door te spreken. Dit alles in een gezellige sfeer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer deskundige oogmeting!

Supervriendelijk en supergoed geholpen door Bianca, ze neemt alle tijd voor de oogmeting, een dikke pluim en dankjewel hiervoor!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Geweldig

Vriendelijk en vakkundig personeel en niet te vergeten het gewenste resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Wat een geweldige service!

Een neussteuntje van mijn bril was afgebroken. Ik kon na bellen dezelfde middag terecht. Niet alleen werd dat steuntje verholpen, maar werd kosteloos mijn hele bril afgesteld en weer perfect passend gemaakt. Echt service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Er wordt alle tijd voor je genomen. De oogmeting wordt zeer deskundig uitgevoerd. Er is volop keus in mooie brilmonturen. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en klantvriendelijk. En dat alles Coronaproof!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Ik heb geen verbeterpunten
10

geweldig

zeer goed geholpen door broer en zus van Gastel, maar dat was ik al gewend omdat ik al langer klantwas/ ben bij optiek va Gastel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips kan niet beter
9

Super goede service.

Vandaag de 3D geprinte bril van mijn man opgehaald. De vorige bril eind van vorig jaar gekocht had mankementen en na verschillende bijstellingen kreeg hij te horen dat er hoogstwaarschijnlijk een fout in het montuur zat. Daarna kreeg hij van Sotiria en Werner van Van Gijzen optiek het aanbod om een nieuwe bril naar keuze uit te zoeken. Op hun advies werd het een 3D bril. Precies op zijn gezicht afgesteld en hij is super mooi en dit helemaal GRATIS. Wat een service, maar dat wisten we al dat die daar echt geweldig is. Dank je wel Sotiria en Werner en veel succes met de ontwikkeling van jullie mooie 3D brillen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer vakkundige zaak met een warme kennis van zaken.

Uitermate vriendelijk en met deskundigheid te woord gestaan, nu begrijp ik pas waarom een premium zaak als van Gijzen zich onderscheid van de anderen niet bij naam te noemen "brillenzaken'. Letterlijk óog' voor de klant ondanks de beperkingen van het Covid-19 virus, dé zaak in Tilburg als het gaat over een bril die je past als een jas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips pas goed te beoordelen na de beperkingen Corona
9

Echt top

Ik ben dik tevreden! Het personeel is kundig en heel sociaal. Je voelt je als nieuwe klant gelijk welkom. Met de goedkopere brillenlijn zie ik er weer goed uit tegen we betaalbare prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ik kan weer zien

Na jarenlang modderen met mijn contact lenzen. Heb ik nu de juiste lenzen en kan weer scherp zien. De kleuren zijn zelfs anders geworden..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Superservice bij gebroken bril!!

Mijn (acetaat)bril brak precies doormidden, dus direct onthand. Na contact met van Gijzen mocht ik langskomen en werd mijn bril vrijwel onzichtbaar gerepareerd. Als je je nog afvroeg wat de voordelen zijn van een iets duurdere bril, dan heb je hier een antwoord: ze zijn te repareren. Door van Gijzel natuurlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekende ervaring met deze winkel.

Hele fijne fijne zaak om een bril te kopen. Heel veel kennis en kwaliteit in huis, Altijd vriendelijk en... ze nemen de tijd voor je die nodig is. Heel hoge kwaliteit monturen en glazen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Zo doorgaan
10

Chapeau

Geen tweede en derde bril gratis, geen gratis glazen, maar wel geholpen door zeer vakbekwame en vriendelijke opticiens. Mijn motto " wees zuinig op je ogen, van Gijzen opticiens helpt u hierbij graag"

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Ga zo door
10

Attent, efficiënt met oog voor detail

Als we een bril of lenzen nodig hebben, gaan we al jaren naar van Gijzen. Ook voor controle van het oog. Prima service en mooie brillen. Ze maken uitgebreid tijd voor je en je wordt goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips niet echt

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.