
Geen
Meer aanbiedingen, betere prijs/kwaliteit in relatie tot de vele andere aanbieders Hulp bij reclameren zonnebril
Bovenstaand schema geeft duidelijk aan dat ik (en mijn partner) zeer tevreden zijn
Lenscontrole als service ipv betaalde dienst
nauwkeurig onderzoek zorgvuldig advies persoonlijke aandacht
KAN NIET BETER.
Goede service en erg klantvriendelijk. Vergeleken bij andere brillenzaken in Hilversum absoluut de beste!!
Verklaren prijsverschil met ketens
Had een oogmeting én een nieuwe bril in één week. Aardig behulpzaam personeel. Kreeg advies om naar de huisarts te gaan ivm oogdruk. Een afspraak staat nu bij oogspecialist. Bij nieuwe bril kreeg ik mooie koker en flesje schoonmaakvloeistof met doek. Als het flesje leeg is mag ik het komen bijvullen. Alles echt top
ik ben al jaren klant, maar ik beveel nooit iets bij iemand aan.
Goed geholpen en snelle levering van de bril
Uiterst plezierige, klantvriendelijke medewerkers. Staan voor hun vak. En service is ook echt SERVICE.
Vandaag kwam ik voor een multifocale bril voor mijn moeder van 88. Ik mocht vier monturen meenemen zodat mijn moeder er een uit kon kiezen. Ik koos een montuur van de aanbieding van 199 euro inclusief glazen. Toen ik terug kwam bleek de aanbieding niet te gelden voor mijn moeder, zij had multofocale glazen nodig van 145euro per stuk, de bril zou dan geen 199 euro kosten maar meer dan 500 euro, plus ontspiegeling. Het verschil in de kosten van de glazen van de aanbieding en de multofocale glazen konden ook niet verrekend worden. Ook wees de verkoopster niet op de vergoeding van de ziekekosten verzekeraar. Ik ben met het brilrecept naar Hans Anders gegaan en heb daar een multifocale bril voor mijn moeder besteld. Tot mijn verbazing wees de verkoopster mij op de vergoeding van de zorgverzekeraar me de andere helft werd door Hans Anders vergoed in het kader van een actie. Ik heb nu dus een gratis bril ipv een van meer dan 500 euro. Ik zie nu op de facebook pagina ook een actie van 75 euro korting op een paar multifocale glazen, ook dat heeft de verkoopster niet vermeld. Erg misleidend en teleurstellend! Vraagje aan van Gestel: wat had u met de teruggave van de zorgverzekeraar gedaan? Jammer firma van Gestel dat u zo met uw klanten omgaat, mijn ouders waren tenslotte al jaren klant bij u. 😕 Louise Buddingh
Beste mevrouw Buddingh, Het spijt ons dat uw bezoek aan onze winkel niet verlopen is zoals u van ons mag verwachten. In de communicatie is een misverstand ontstaan over het gewenste product. We zouden graag in contact met u komen om het voorval met u te bespreken. Helaas hebben we geen persoonlijke gegevens van u. Kunt u daarom contact met ons opnemen of uw telefoonnummer doorgeven via [email protected], dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Tijdens het uitzoeken van het eerste montuur, had dat montuur misschien op aanraden van de medewerker al af moeten vallen?
Deskundig en vriendelijke hulp
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.