
Recent (5 december) was ik in de winkel (voor nieuwe glazen in zowel mijn bril en zonnebril) en toen leek het alsof er minder brillen aanwezig waren (lege plekken aan de wand, minder brillen aan de wand). Ik had geen nieuwe bril nodig en heb dus ook niet gekeken/gevraagd of er meer brillen waren (misschien was het wel wisseling van collectie), maar op het eerste gezicht leek de keus me toen wat beperkter dan anders. Als dat blijvend is, zou ik dat jammer vinden.
geen
Heel fijn geholpen en goed advies gekregen!
Ga zo door top personeel
De eerste jaren waren jullie heel coulant en klantvriendelijk als ik een lens had die eerder kapot ging, waardoor de aantallen links en rechts niet gelijk liepen. De laatste keer zei de dame achter de balie (met korte haar, zit er al lang) dat ik er geen extra lens voor krijg, want er gaat vast wel weer een keer een kapot en wie weet de juiste, zodat je dan weer gelijk loopt met aantallen. Dit voelde erg klantonvriendelijkheid, zeker omdat we met het gehele gezin klant zijn.
Ik ben al al 35jaar klant
Geen
Op de brief voor de doorverwijzing naar de optist was te weinig informatie gezet. Het was niet duidelijk waarvoor ik doorverwezen moest worden. Dit leidde tot vertraging van het goed keuren van de doorverwijzing
prima, vriendelijk en snel geholpen
Snelle en vriendelijke hulp
Ik heb binnen 8 dagen de oogmeting gedaan, brillen gepast, later nog eens teruggekomen om een keuze te maken en vervolgens opgehaald (binnen 1,5 dag). Ik heb iedere keer met verschillende medewerkers te maken gehad, maar allemaal positieve ervaringen. Deskundig en vriendelijk.
Ik vind de prijzen alleen veel te hoog. Voor mijzelf geldt dan ook dat ik tegenwoordig bij Ace & tate brillen bestel. Bij mijn laatste oogcontrole werd mij geadviseerd twee beeldschermbrillen te kopen (een met correctie van lenzen en een zonder). Kosten zo’N €600 pp. Dat is mij veel te duur. Ook het bestellen van nieuwe glazen vind ik absurd duur. Per glas net zoveel als voor een heel montuur elders. Ik heb een keer via email een klacht ingediend. Daar werd toen voor mij niet adequaat op gereageerd. Ik kreeg een “insideout” verhaal te horen en voelde mij absoluut niet gehoord.
Beste Judith, Fijn om te lezen dat uw ervaring met de aankoop van uw dochter naar tevredenheid is. Uw opmerking over de prijsverschillen heeft een uitgebreidere uitleg nodig. Natuurlijk zullen wij niet ontkennen dat bij ons in de winkel de prijzen hoger liggen dan bij een online winkelconcept. Dit heeft met diverse factoren te maken zoals kwaliteitsverschillen als de beschermcoatingen, slijptechnieken enz. van de gerenommeerde A glasfabrikanten. Ook zit er verschillen tussen het gekwalificeerde personeel, vakmanschap en apparatuur in de winkel wat de oogzorg ten goede komt. De nazorg is ook heel belangrijk wanneer er toch nog problemen aanwezig zijn. Prijsverschillen ontstaan vaak bij periodieke promotie acties waar de keuze beperkter is, maar het voordeel groot kan zijn. Ik zou graag nog meer willen toelichten maar dan kunt u beter rechtstreeks contact opnemen met onze winkel. Ik wens uw dochter veel kijk en draagplezier met haar nieuwe bril. Team van Gestel Johan van de Steeg
Gewoon een ervaring zoals je die wilt hebben als je een bril gaat kopen. Dik tevreden.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.