
Mooie overzichtelijke zaak.
Altijd goede service waarbij ze echt tijd voor je maken En proffesioneler zijn. Je wordt echt herkent en erkent bij van Gestel
goed advies gekregen bij de aankoop van een nieuwe bril. ben al jaren klant hier.
Snel en professionele service
Ben al jaren klant en altijd vriendelijk, vakkundig en echt goed geholpen. Ook service achteraf is uitstekend, waarbij oudere brillen gratis gerepareerd worden of er wordt gezocht naar goede, goedkope oplossingen. Keuze monturen is goed. Duidelijke uitleg over verschil in materialen. Hetzelfde geldt voor uitleg over glazen. In huidige tijd ook veilig geholpen. Ook niet onbelangrijk.
Bij problemen is er altijd een tevreden oplossing voor de klant.
Ik kwam binnen om een afspraak te maken voor een nieuwe bril. Toen ik mijn probleem voorlegde, hoorde een andere collega achter de balie mijn verhaal en vroeg een medewerker of die ruimte had. Ik kon meteen geholpen worden met de meting en brilkeuze. Er werd aandachtig met me meegekeken.
Glazen gratis vervangen toen bleek dat sterkte niet klopte. Top. Service is altijd prima.
Ik kom al 52 jaar bij Van Gestel aan de Emmastraat te Hilversum. Ik heb nooit aanleiding gezien om naar een andere opticien te gaan, ook na (lang geleden) een verhuizing naar Utrecht.
Clear, professional, quick
Na oogmeting een mooi montuur uitgezocht en goed advies gehad over welke glazen in moest nemen.
Van Gestel optiek staat voor mij voor goed functionerende en mooie brillen, een uitstekende service, zeer klantvriendelijk en altijd behulpzaam als er iets is.
Altijd goed, vriendelijk en vakkundig personeel. Ze zijn allemaal Bereid mee te denken in passende oplossingen.
Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen van de klant. Men neemt voor iedereen ruim de tijd. Nadat je een afspraak hebt gemaakt wordt men heel goed geadviseerd en geholpen. Zeer tevreden!
.
IK KOM AL JAREN BIJ VAN GESTEL
Kom al sinds ik brildragend ben bij Van Gestel. Ooit 1 keer uitstapje gemaakt (2012) naar andere opticien, dat bleek een frustrerende en uiteindelijk dure ervaring, want fout op fout op fout , die brillen in de kast gegooid, nooit gedragen. En toen snel terug naar Van Gestel !
UItstekende en zeer prettige service, goed bereikbaar zowel telefonisch als lokatie.
Ben al jaren klant bij dit bedrijf en voel me daar goed bij.
Soms lastig om zonder afspraak geholpen te worden. Aan de ene kant snap ik het, soms toch fijn als het wel tussendoor kan. Verder prima service!
Personeel is zeer deskundig en bijzonder vriendelijk. Er is veel tijd en ruimte voor persoonlijke aandacht. Prettig advies en veel geduld bij het uitzoeken van een montuur.
We worden prima geholpen.
Ze nemen ruim de tijd om te achterhalen welke bril ik echt nodig heb en stellen op deze manier de juiste vragen. Ze leggen alle verschillende types brilglazen heel duidelijk uit. Op deze manier had ik al 1 week later een bril die precies goed was en waarmee ik direct super goed kon zien zodat ik deze niet meer af zetten. Ik ben een erg tevreden klant.
Netjes en goed geholpen
Vriendelijke mensen
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.