Goede informatie en behandeling door medewerker.
Ik ervaar aandacht, tijd en zeer deskundig advies en onderzoek. Heldere communicatie. Veel keuzemogelijkheden aan brillen. Kwaliteit staat voorop.
Zeer ervaren en denk met je mee . Goed advies wat je wel staat en niet staat .
Zeer vakkundige mensen bij van den Tol opticiens. Ik heb nooit eerder zo’n uitgebreid oogonderzoek gehad. Alleen valt er niet over de prijs van een montuur, noch over de prijs van de glazen, te onderhandelen. Toch gek als je ruim €1.400,00 moet afrekenen voor één bril. Dus: supersrevice, maar erg duur!
De laatste jaren niet zo n prettige super bril gehad heerlijk om weer scherp te kunnen zien, zonder dat de bril mij honderd
Goed advies, denkt mee met oplossingen. Vakmanschap!
.
Zij nemen alle tijd om de juiste contactlenzen aan te meten en ook al heb je geen afspraak en komt zomaar binnenlopen dan doen ze er alles aan om je te helpen.
Ik ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Van de oogmeting, uitzoeken van het montuur, zeer gastvrije ontvangst elke keer tot aan het ophalen van de bril.
Ben al jaren tevreden geholpen door Zakina! Na een staaroperatie en nieuwe glazen uitzoeken werd ik weer vakkundig geholpen door Zakina!h
Mooie brillen en goede service
Kwalitatief, deskundig en klantvriendelijk
Heel prettig.
Al talloze jaren klant bij v d Tol Al die jaren zeer tevreden
Het vinden van passende lenzen os zeer professioneel gemaakt
Er wordt tijd voor je genomen. De medewerker luistert goed naar wat de klacten zijn. Fijne winkel, goede sfeer.
Heel professioneel en vriendelijk geholpen
eerlijk en betrouwbaar advies. klantvriendelijk en deskundig personeel
Vakkundig en vriendelijk
Tijdens ongeluk (24 juli) bril verloren (volgende dag op vakantie) en alleen nog in bezit van zonnebril op sterkte. 25 juli bril besteld (ogen konden niet gemeten worden, te druk meneer). Uit nood maar de zelfde sterkte gekozen (laatste meting 2 jaar terug). Dinsdag 6 aug bellen nog geen bril. Vrijdag 8 aug (nog steeds geen mail/telefoon dat de bril klaar zou zijn). Toch maar gaan bellen (4 maal in de ochtend) en geen contact kunnen krijgen. Na laatste belletje op de fiets gestapt (10 min) naar de winkel. Winkel leeg, en dan gaat het als volgt: Heeft u geen mail/telefoon gehad? Nee, ook niet in de spam. Ik ga voor u in de computer kijken. Oh, de bril de bril is er en ligt gewoon in de kast. Geen sorry of dat is gek, helemaal niets. geen service.
prima
Goed
Heel goed
Trouwe klant uit het buitenland super en snel geholpen met nieuwe harde contactlenzen
Ik kom hier al vanaf het begin en het is door de jaren heen gewoon goed.
Oude Raadhuisplein 4
1271RH Huizen
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.