Salina is een fijne, vrolijke opticien die haar verstaat. Ik heb vertrouwen in haar en haar oordeel. Ze heeft er oog voor ;)
Zeer deskundig personeel voor lenzen aanmeten. Ze nemen de tijd en uitgebreide controle.
Mooie overzichtelijke winkel, voldoende aandacht van het personeel
Al jaren uitstekende begeleiding en advies door het gehele team.
Zeer deskundig en klantvriendelijk.
Ik kom al jaar in jaar uit bij van den Tol, altijd vriendelijk, behulpzaam. Nemen de tijd om naar je te luisteren.
Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek aan Van den Tol Opticien. Ik werd vriendelijk ontvangen, goed geadviseerd en er werd echt de tijd genomen om samen tot de beste keuze te komen. De service is professioneel en persoonlijk, wat het voor mij een zeer prettige ervaring maakte.
Makkelijk om afspraak te maken. Veel keuze. Snelle levering Netjes en vriendelijk geholpen.
Zeer vriendelijke en professioneel personeel altijd heel dienstverlenend, meelopen tot aan de deur kortom ik kom hier al jaren begonnen bij het bestellen van een bepaald model wat ik mee naar huis mocht nemen om te kijken wat mijn echtgenoot er van vond daar is het vertrouwen ontstaan.
Goed en professioneel wordt er gewerkt. Aanmeten glazen top. Bril keuze prima en voldoende. Zeer service gericht met kennis van zaken.
Deskundig, vriendelijk, behulpzaam en geduldig!
Er wordt uitgebreid onderzocht wat de best mogelijke opties zijn. Met veel geduld en deskundigheid.
.
Professionele en kundige medewerkers.
Na mijn staar operatie, problemen met zien door de oude bril na een duidelijk uitleg gespreken vwg mijn medische schade is hier eerst een test gedaan met gewoon glas , welke niet bleek te werken en vervolgens na wederom overleg en uitleg een goede tijdelijke ZICHTBARE oplossing gevonden tegen een betaalbare Prijs Ga zo door Gr m.b
In een woord heel goed.
Ben al vele jaren klant voor zowel bril als lenzen. Prima service, zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de vakkennis van het personeel.
Ik kom al vanaf mijn 12e jaar bij van den Tol. Ben inmiddels 74 jaar, dus dat geeft wel aan hoe graag ik nog steeds daar kom.
Van den Tol Opticiens biedt een zeer deskundige en klantvriendelijke behandeling. Daarnaast is er ook sprake van een goede nazorg. Complimenten daarvoor!!
Zelf heb ik een super fijne ervaring. Een andere opticien was al klaar en keek niet verder en er werd niet naar me geluisterd. Bij jullie voel ik me gehoord en wordt er juist goed naar je geluisterd. En er wordt ook veel tijd besteed als dat nodig is.
Al mijn hele leven kom ik bij Van den Tol al vanaf kinds af aan en nog steeds tevreden over de service en deskundigheid die van den Tol levert! Van bril naar nachtlenzen en door naar zonnebril. Nog nooit teleurgesteld geweest. Van het begroeten en klaarstaan voor de klant tot het open houden van de deur bij het verlaten. Het zit hem in de kleine details en helpen je altijd TOP! Van het afstellen van je zonnebril tot lenzen controle gewoon altijd wordt er goede service geleverd.
Word altijd goed geholpen en geadviseerd.!
Bij een test voor nieuwe bril/glazen zeer kundig advies. Laatst mijn zonnebril op sterkte in Vlissingen op een bankje laten liggen. Een toevallige passant, bewoner van Vlissingen vindt de bril en neemt deze mee naar huis. Op de koker staat Van den Tol Opticiens. De vinder belt Van den Tol in Huizen, van den Tol vraagt of hij een glazen test wil laten doen bij zijn Opticien. Doet hij! Van den Tol velt mij en ik kom in kontakt met de vinder! De vinder stuurt de bril op en ik maak een vindersloon over. Volgende dag is de bril weer terug! Heb de vinder nog gebeld voor dank, dank! Er zijn nog gewoon fijne mensen, prive maar ook bij vsn den Tol Opticiens!!
Zoals hiervoor aangeven tevreden met bril en service
Geweldig geholpen
Oude Raadhuisplein 4
1271RH Huizen
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.