
Het zal waarschijnlijk niet snel meer voorkomen. Maar als de zaak overneemt dan vind ik het netjes als je de vaste klanten informeert doormiddel van een brief of kaart. Je con collega Dick van Rij stuurt zelfs een kaart wanneer hij op vakantie is. Maar ik vertouw erop dat Van der Hurk wel een zeer betrouwbare leverancier blijft.
Geachte heer vd Werff, bedankt voor het invullen van uw beoordeling. Ik ben blij dat u tevreden bent met de winkel en zijn mensen. Wij hebben alle vaste klanten een nette brief verzonden waarin wij de heropening aan hebben gekondigd. Helaas hebben vele van onze genodigden de uitnodiging nooit mogen ontvangen omdat er blijkbaar brieven verloren zijn gegaan bij Post NL. Ik en mijn ouders vonden dit heel erg vervelend voor klanten zoals u. Mijn ouders hadden u graag willen bedanken voor het vertrouwen en uiteraard had ik u graag persoonlijk verwelkomt in mijn winkel. Nogmaals excuses hiervoor maar uiteraard bedankt voor het vertrouwen. Met een vriendelijke groet, Stefan Derksen
Klant vriendelijkheid staat in deze winkel hoog in het vaandel.
Vriendelijk en professioneel
geen
weet ik niet.
Geen
Een goede opticien die op een prettige manier helpt en een keuze biedt uit kwalitatief goede en betaalbare monturen.
Goed gedegen onderzoek en op tijd doorverwijzen.
We kregen de laatste keer de indruk dat er een aanpassing was van het assortiment monturen in de richting van goedkoper. Begrijpelijk maar pas op dat je je blijft onderscheiden met echt goede en mooie monturen. Voor monturen van 13 in een dozijn kan men ook naar specsavers.
Klantgericht, vriendelijk, vakkennis
?
Die zijn er niet, alleen maar positief!
Na een winkel overname bestaan er bij mij altijd wat twijfels over de nieuwe eigenaar. Na Kennis gemaakt te hebben met notebene de zoon van de oude eigenaar, was mijn vertrouwen alweer gewonnen. Wat een professionaliteit en rust deze man uitstraalt. Vakmanschap is hier duidelijk aanwezig! In zeer korte tijd mijn bril af kunnen halen met een te verwachten resultaat. Ik ben letterlijk verkocht! Deze winkel maakt het verschil met de ketens!
Ik kon snel langskomen voor een kennismaking en opmeten. Ik werd professioneel en vriendelijk geholpen. Goede service en geen verloren tijd.
Wachttijden in de winkel kunnen bij drukte nog redelijk lang zijn.
Je ouders op Kreta ontmoet, en commentaar op mijn leesbril. Ik heb nu via van den hurk, een zeer goede bril. Vanaf dag 1 op ik doe er alles mee. Bril van Emma bevalt ook heel goed Helemaal Toppie Vriendelijke groeten Joop en Emma
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.