Geen.

• Woonplaats: Leeuwarden
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|optometrisch onderzoek|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Het was niet voor mijzelf, maar voor mijn tante (95 jaar). Ik vind het onvoorstelbaar dat zoiets mogelijk is bij oudere mensen thuis (of in hun kamer in het tehuis) in hun eigen vertrouwde omgeving. Zeer professioneel en zeer klantvriendelijk!

Wat een super service. Vandaag bij mijn moeder die in een instelling woont en niet altijd mee werkt een oogmeting gehad en een bril aangemeten. Vriendelijkheid ten top! Kon mee lachen met mijn moeder maar haar ook focussen op wat ze moest doen. Heerlijk veilig in haar eigen kamer en zoals ze wilde, een roze bril.. Ik vind het top!! Nogmaals bedankt voor je geweldige humor en service..

• Woonplaats: Heerenveen
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting

• Woonplaats: Oosterbierum
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen

Prima service en topkwaliteit, met het gemak van meten en afleveren op locatie. Super voor mensen zoals mij, met een druk werkzaam leven, welke weinig tijd kunnen vrijmaken om een opticien zelf te bezoeken. Een aanrader!!!

• Woonplaats: Midlum
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|zonnebril

Zeer goed bevallen, voor mijn moeder een uitkomst. Geen bezoek aan winkel nodig, alles gewoon op de kamer. Een aanbeveling!

• Woonplaats: Leeuwarden
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl