Filters

10

Prima krantvriendelijke service.

Een fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Deskundig, vriendelijk, snelle levering

Deskundig en eerlijk advies, vriendelijk personeel, mooie brillen uit een (beperkter) kwalitatief hoogstaand assortiment, wat ik plezierig vind.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goede dienstverlening

Ik ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Brillen anno nu, service anno 1980; toen service nog service was

Hele fijne winkel, hele fijne mensen, hele mooie en goede brillen, oldskool service. Ook als je later even je bril will laten aanpassen, schoonmaken of vastdraaien; altijd hele goede, laagdrempelige service. Voorbeeld: mijn oude bril viel kapot één dag voor mijn vakantie, en ik heb geen makkelijke glazen. Dezelfde middag(!) had een hele fijne nieuwe bril met precies de goede glazen, die ze gewoon op voorraad hadden. Had ik service al genoemd?

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Uitstekend

Leuke sfeer/hoge gastvrijheid, kundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
7

Professioneel en zeer hartelijk.

Professioneel en zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Zeer tevreden
6

diagnose gemist, graag niet publiceren

sympathieke medewerkers. Ik had een probleem met mijn ogen, ik zag dubbel bij het autorijden. klacht die in 1ste instantie niet goed opgemerkt is, Ik was 2 keer teruggekomen met klacht, maar mijn ogen moesten wennen aan de nieuwe bril voor het autorijden, werd gezegd. Ik had de bril 2 keer gebruikt in een half jaar . Ik ben uiteindelijk naar de oogarts gegaan en na diverse en vele onderzoeken, werd mij een prisma bril voorgeschreven. En daarvoor ben ik naar de zaak geweest en hebben ze mij prima geholpen. Na een jaar nieuwe brillenglazen gekregen. met prismaglazen. Ik draag de bril graag en voel me weer zeker. Mijn opmerking is: heeft Siefers dit zelf kunnen diagnostiseren of moet inderdaad de oogarts eraan te pas komen om tot deze conclusie van oogafwijking te komen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Graag niet openbaar mijn verhaal publiceren, mijn vraag boven is belangrijk in dezen
10

Super service en denken met klant mee.

Zoals altijd even vakkundig en meedenkend zonder opdringerig te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips geen
10

Zeer klantgericht en deskundig

Zeer klantgericht en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Super

Kwaliteit en deskundigheid top en aandacht voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goed en snel geholpen

Iemand die de tijd voor je neemt en gewoon een heel aantal brillen bij je uitprobeerd. Dit werkt voor mij het beste... niet teveel poes pas, gewoon in een bloedgang 20 tot 30 brillen uitproberen en dan kom je vanzelf wel bij iets terecht wat goed bevalt. Ik hou er niet van om zelf iets van een rek te pakken, omdat ik de inschatting van wat mij goed staat niet zelf kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Geweldige vakmensen evenals hun service!

Bij Siefers werken een aantal zeer ervaren vakmensen, die ook zeer klantgericht zijn! Zelfs voor ons die op grote afstand wonen is het een feest om naar de zaak te gaan. De service is geweldig, niets is teveel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Blijf zo als jullie zijn!
10

Prima en vriendelijke service

Lenzen aanmeting ging goed met opvolging

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uit Volendam in Maastricht brillen kopen

Moderne brillen, fantastische service, oogmeting met de modernste apparatuur. Heel blij als we even langs lopen in de Stokstraat. Zo lang ik kan blijf ik Siefers bezoeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Ik zou het echt niet weten, ben hyper tevreden of ze zouden een filiaal in Volendam moeten beginnen. Maar liever niet. Ik kom heel graag in Maastricht.
8

Goed advies en goede en vriendelijke service

Probleem met bril werd vakkundig en adequaat opgelost. Zeer vriendelijke service. Alle afspraken correct nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goede service en goed en eerlijk advies

Persoonlijke ontvangst, advies op maat en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Heel goed

Zorgvuldig, gebruikmakend van nieuwste meettechniek. Uitgebreide collectie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Afstellen van poten
10

Uitstekende service

Bij Siefers ben je geen nummer. Deskundige hulp en goed advies. Wij komen uit Brabant maar hebben het er zeker voor over om extra kilometers te rijden. Wij bevelen deze opticien dan ook van harte aan, bovendien hebben ze altijd net iets andere en apartere monturen dan elders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goede service

Super zaak

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Goed persoonlijk advies, flexibel en snel, met stapje extra als het moet

Goed persoonlijk advies, flexibel en snel, met stapje extra als het moet

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips natuurlijk
10

Prima service

Mooie brillen en goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goed advies en uitstekende service

Alweer de tweede bril die ik bij Siefers kocht. Wat opvalt is dat men je naam onthoudt en heel goed weet in te schatten welke bril wel en welke niet staat. Men neemt uitgebreid de tijd en dringt niet aan. Goede keuze aan topmonturen en uitstekende nazorg. Aardige mensen en een topwinkel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Je wordt altijd goed geholpen.

Goed advies en eerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Nee
10

Vriendelijke service voldoende kwaliteit

Zeer vriendelijk behulpzaam en kwalitatief personeel. Zou er zeker reclame over maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

besser geht es nicht

Optik Siefers hat eine sehr gute Auswahl an sehr schönen und klassischen Brillen, insbesondere die Auswahl an Gestellen aus Naturhorn ist großartig. Genauso gut ist die handwerkliche Arbeit: das Anpassen der Gläser und die genaue Zentrierung. Ich bin seit Jahren Kunde und immer wieder hochzufrieden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips keine

Bedrijfsgegevens

Stokstraat 22

6211GD Maastricht

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.