
Nvt
Niet
Het assortiment monturen zou m.i. wat exclusiever mogen.
De orthoptist in het ziekenhuis heeft me een brilsterkte voorgeschreven, welke ze had bepaald aan de hand van een apparaat terwijl mijn ogen waren gedruppeld. Die sterkte bleek te hoog voor wat mijn ogen in de praktijk kunnen verdragen, omdat de samenwerking tussen mijn ogen niet optimaal is (de één spant zich meer in dan de ander). Na bijna een half jaar oefenen en worstelen, bleek dat ik toch niet kon wennen aan mijn bril. Bij Saton hebben we toen een oogmeting gedaan om te kijken met welke brilsterkte ik wél comfortabel kon kijken. Dat betekende wel dat ik nieuwe glazen nodig had, iets waar ik even voor moest sparen. Tot mijn verbazing stelde de opticien toen voor om mijn beide glazen voor me te vergoeden. Ik vond het echt ontzettend aardig! Nu heb ik eindelijk een bril waar ik goed mee kan kijken en kan ik eindelijk van die vermoeide ogen afkomen. Ik vind dat ik bij Saton op een hele geduldige en menselijke manier ben geholpen, mij krijg je daar niet meer weg.
Misschien wat betere uitleg naar consument n.a.v. de verschillen die er zijn in de optiekbranche.
prettihe sfeer; schept vertrouwen
Geen.
Vooral doorgaan op deze weg
O.a.v. Saton Oegstgeest montuur merk Lindberg opgestuurd naar fabrikant voor controle op zichtbare haarscheurtjes. Montuur is door fabrikant onder garantie vervangen mede dankzij de oplettendheid en inzet van Saton waarvoor nogmaals dank.
Vanaf mijn negende jaar draag ik een bril en 50 jaar lenzen. Mijn eerste bril kwam bij Saton uit Rijnsburg vandaan. De huidige eigenaar zijn opa. Dus ken ik de familie Saton al heel lang. Met vr. gr. J. van den Anker.
Prima geholpen, zeer klantvriendelijk. Prima service,
Ruime keus, vriendelijke service
kan ze niet bedenken
Al veel jaren tevreden over de dienstverlening.
Nvt
Omdat ik doof ben, is de communicatie moeizaam. Vooral als ik de bril af moet doen.
Het registeren van toegestuurde 'kortingsbonnen'. Uw medewerker informeerde welke bon ik in december had ontvangen. Zelf wist ik niet of ik er ook één ontvangen had. Vervolgens werd wel korting gegeven, maar of deze overeen kwam met de toegestuurde bon is nu niet duidelijk.
Sorry, ook de koffie was uitstekend
Leuke zaak met professionele medewerkers die de tijd voor je nemen.
Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.