Filters

10

vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Zeer goed geholpen door vakkundige medewerkers. Na twee weken kon ik de nieuwe bril ophalen na een telefoontje van de firma Luyf, bril is in de winkel pasklaar gemaakt voor mijn gezicht en zit prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Zeer vriendelijjk en vakkundig

Geduldig en gedetailleerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

professioneel

vertrouwen, kundig,prettige omgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer klantvriendelijk, geinteresseerd en kundige mensen

Ik ken Paul al jaren omdat mijn ouders hier altijd komen voor hun bril. Onlangs heb ik zelf mijn ogen laten doormeten en gekozen voor multivocalen lenzen. Toen de proeflenzen binnen waren is mij rustig geleerd de lenzen in en uit te doen, alles zonder tijdsdruk. Echt heel fijn! Nu ben ik er helemaal aan gewend en zou niet meer zonder willen. Dank aan het lieve en gezellige team. Ik vind jullie stuk voor stuk toppers. Liefs Patricia van Koperen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Altijd vakkundig, klantgericht en gezellig!

Het is altijd prettig in de zaak van Paul en zn hele team! Wie je ook treft: iedereen is vriendelijk, vakkundig en gezellig! Er is altijd TIJD en AANDACHT voor alles wat met de oogmeting en de bril en/of contactlenzen te maken heeft... én voor de persoonlijke noot! De koffie is er heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nee hoor! Vooral zo doorgaan!
10

Hele goede ervaring

Mijn eerste bril bij luyf en ik ben erg tevreden vakkundig en heel vriendelijk personeel. Nemen echt de tijd voor je .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekend

Al jaren zijn wij tot volle tevredenheid klant bij Paul Luyf Optiek. Je wordt hier altijd deskundig, vriendelijk en tot volle tevredenheid geholpen. De service is ook altijd top, b.v. even je bril laten bijstellen, een schroefje vervangen ….je wordt altijd zéér vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Een vriendelijke omgang en een goede service

Een fijne vertrouwelijke omgang en een zeer goede klantvriendelijkheid met zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

krijg dát maar eens in 1 zin geschreven, in 1 woord kan wel : BRILjant !

Keer op keer telkens weer een thuisgevoel als je begrijpt wat ik bedoel. Begripvolle mensen, voorvoelen je wensen een team van engelen .... ..... meer woorden ter ophemeling vind ik niet meer maar elk woord gemeend en uit m'n hart : tot een volgende keer !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips geen verbeterpunten, zelfs geen komma 's !
10

Top!

Kan mijn ervaring in één zin omschrijven: "Wie zich niet bij Paul Luyf een bril laat aanmeten, doet zichzelf stevig tekort". #aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer kundige en ontspannen opticien

Ik kom al jaren bij Paul Luyf en ben altijd goed, snel en helemaal tot mijn tevredenheid behandeld. Zo ook afgelopen week weer door één van zijn mrdewerksters. Perfect Paul.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goede service

Goede ervaringen en service voor zowel mijn bril als die van de kinderen. We komen er al jaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Vakkundig en sociaal

Ik wordt altijd erg fijn geholpen, of het voor een optometrisch onderzoek is, een oogmeting, of mijn montuur weer eens afstellen. Ook bij het kiezen van een nieuwe montuur wordt op allerlei aspecten gelet, niet alleen de kleur! Het personeel is vakkundig en prettig in de omgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Nee
10

Paul heeft een uistekend gevoel voor het behandelen van Klanten,

Mijn ervaring met Paul is; Heel kort,namelijk Paul gaat altijd tot het gaatje,of het nou lang of kort duur,Hij wil een tevreden klant,en dat lukt meestal wel,Paul van mij krijg je een 10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Genoeg geschreven
10

Ik ken Paul en zijn medewerkers al zo’n 18 jaar. Altijd vriendelijk en met veel kundigheid geholpen.

Vriendelijk, gastvrij, niets is teveel. Warm bad, lekker kopje koffie. Je kunt altijd terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Totaal geen verbeterpunten
10

Heel persoonlijk en alle tijd voor je.

Paul en zijn team zijn nergens te beroerd voor, heel prettig en vakkundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Je bent meer dan een klant

Wij zijn al heel lang klant ,en zeer tevreden Het voelt als goede vrienden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer tevreden.

Hallo Paul, Ik ben blij goed zien !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips heel goed
9

Goede service

Goede service en vriendelijke mensen. Goed in het vak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekend

Zeer vriendelijke, sociale en deskundige mensen. Je voelt je als klant echt een koning bij hen. De manier van ontvangst en gastvrijheid is zo geruststellend, alsof je thuis bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Professioneel, klantgericht en deskundig

Je voelt je als klant direct op je gemak. Geen opdringerige verkoper/ster die je probeert zo snel mogelijk een bril aan te smeren. Alle tijd voor een nauwkeurige en perfecte meting, waardoor je ook echt de glazen krijgt die je nodig hebt. Samen met de medewerker (en natuurlijk mijn vrouw) een mooi montuur uitgezocht. Binnen een week al een belletje dat mijn bril klaar was. Daarna wederom alle tijd om de pril perfect af te stellen en de mededeling dat ik altijd terug kan komen als hij toch niet goed blijkt te zitten. Misschien iets duurder dan een landelijke keten, maar je hebt hier wel de bril die bij je past en prima kijkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Fijn en eerlijk geholpen!

Serieuze oogtest... Voelde direct goed! Samen een mooie bril uitgezocht, er werd goed naar mij gekeken en ik voelde geen druk. Het advies was eerlijk. Enorm vriendelijk team....! Blij met mijn mooie montuur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Paul Luyf Optiek is niet alleen goed/deskundig, maar ook gastvrij, vriendelijk en persoonlijk.

In 1998 interviewde ik Paul Luyf voor een artikel in PLUS Magazine ('7 vragen over de Leesbril') en werd geraakt door zijn objectieve deskundigheid in combinatie met zijn persoonlijke klantbetrokkenheid. Een jaar later had ik mijn eerste leesbril nodig. Op naar Paul Luyf Optiek! Daarna volgde het hele gezin: echtgenoot + drie kinderen, voor brillen en/of contactlenzen. Ook vrienden en kennissen zijn intussen klant bij Paul Luyf. Onlangs heb ik ook mijn eerste 'verte'-bril laten aanmeten en besteld. Allemaal zeer naar wens. Samengevat: altijd een zorgvuldige meting, goed product, hartelijke ontvangst (buurthuissfeer), oprechte belangstelling voor hoe het met de klant gaat en een perfecte service na levering van de bril! Speciaal compliment voor de aangepaste ogentest (incl. extra tijd) van onze verstandelijk gehandicapte, niet-pratende dochter! En extra waardering voor Paul Luyf voor zijn maatschappelijke betrokkenheid, met zijn (actieve) vrijwilligersprojecten in Albanië en Afrika. Paul Luyf Optiek: in alle opzichten top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Paul Luyf Optiek kan helpen zoeken bij bijzondere montuurwensen (buiten het assortiment in de winkel): misschien de klant aanvullend informeren over deze mogelijkheid/service? Ik kreeg hierdoor precies het montuur dat ik wilde.
10

Unieke tevredenheidsgarantie

"Paul Luyf" is pas tevreden als de klant tevreden is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer ervaren en rustige medewerksters

Ik kom hier al jaren en wordt altijd prettig, deskundig en rustig geholpen. De adviezen zijn goed en elke bril die ik koop zit en kijkt direct prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips nee

Bedrijfsgegevens

Rijksstraatweg 14

2022DA Haarlem

023-5253530

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.