Oogmeting met zorg uitgevoerd met als resultaat 3 fijne brillen

Ik wilde een gewone bril voor in de auto en een zonnebril voor in de auto en daarnaast een sport bril voor op de fiets aanschaffen. De ogen zijn met de nodige zorg opgemeten en ik heb drie fijne brillen aan kunnen schaffen, waar ik met plezier gebruik van maak.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? advertentie

Zeer deskundig en gemoedelijk

Zeer vertrouwd adres, wij komen hier al jaren tot volle tevredenheid. Deskundig, precies, alleen het beste is goed genoeg. Vriendelijk en een gemoedelijke sfeer. Aanrader.

• Verbeterpunten/tips Geen

Al jaren goede begeleiding en persoonlijke aandacht bij het kiezen van de juiste bril en sterkte

Paul en zijn team zijn fijne mensen en vooral ook kundig, hebben een fijne zaak en bieden goede service, lekkere koffie met een Haags hopje.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Verbeterpunten/tips Ga zo door zou ik zeggen

Een deskundige, prettige en persoonlijke service

Ik kwam hier voor het eerst en kreeg heel snel vertrouwen in de deskundige oogmeting. Ik heb voor de aankoop van mijn nieuwe bril uitstekende adviezen gekregen en werd zeer vriendelijk te woord gestaan.

• Verbeterpunten/tips Geen

Uitstekend, we zijn al jaren een zeer trouwe en tevreden klant bij Paul en zijn team.

Paul Luyf is een zeer persoonlijke en in mijn ogen vakman ter zijde gestaan door een professioneel en betrokken team medewerkers.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Superfijne, goede en deskundige service

Door goede verhalen over Paul luyf optiek ben ik hier terecht gekomen en je komt in een warm bad. Je voelt je meteen welkom en er word ruim de tijd genomen om naar je te luisteren waar je tegenaan loopt qua zicht en duidelijk uitgelegd wat voor glazen je nodig hebt nadat er een uitgebreide meting plaats heeft gevonden. Voor het uitzoeken van een montuur word er goed meegedacht en eerlijk gezegd wat wel en niet bij je staat. Ik heb mijn bril nu een week en moet er nog erg aan wennen omdat er een leesgedeelte in zit maar dat klopt en advies is om hier echt de tijd voor te nemen en als het niet went terug te komen en dat er dan meegezocht word naar een oplossing. De sfeer is klantvriendelijkheid is heel fijn en ik kan iedereen aanraden om naar deze optiek te gaan want je word echt gehoord en er word goed meegedacht.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Deskundige mensen en denken goed mee.

Mijn armen werden iets te kort voor sommige menukaarten dus was het verstandig om aan een leesbril te gaan. Aangezien ik ook veel achter mijn beeldscherm zit voor mijn werk direct een schermbril laten aanmeten. Ik had nul ervaring met brillen dus alles totaal nieuw. Fantastisch geholpen door een uitgebreide test en uiteindelijk een mooie bril aangeschaft. Medewerkster gaf ook eerlijk aan dat sommige monturen mij niet stonden en uiteindelijk tot een mooie bril gekomen die ook nog eens goed geprijsd was. Zeer tevreden over alles.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Zijn er maar vijf sterren?

Zo’n service heb ik nooit mogen ervaren! Er wordt tijd genomen voor het opmeten en geadviseerd bij uitzoeken van montuur en glazen . Toen ik de bril kwam ophalen werd er ook veel tijd besteed aan het afstellen van de bril. Het was een mooie dag! Bedankt mensen van Luif Optiek.

uitstekend

Bijzonder prettige opticien waar wij al jaren klant zijn. Een zaak waar iedereen zich echt klant voelt.

• Verbeterpunten/tips Nee hoor, blijf gewoon zoals je bent

Heel klantvriendelijk en Excellente service!

Altijd een welkom gevoel en behandeling,het team neemt alle tijd om een goed product te leveren,en mocht er toch iets aangepast moeten worden is de service Excellent!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Geen verbeterpunten

Goede aandacht en vriendelijkheid

Ik ben zeer professioneel geholpen. De vriendelijkheid van de mensen valt echt op. En net zo belangrijk: ik heb een goede, mooie bril.

• Verbeterpunten/tips Ik kan het niet bedenken

Perfecte bril

Zoals al vele jaren en vele brillen weer een perfecte bril. De vriendelijke en vakkundige aanpak voelen als vertrouwd. Top!

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

een warm bad van vakkennis en klantenservice

Decennia mijn buurman maar door omstandigheden nooit mijn opticien, tot deze keer en dat was een zeer goede ervaring !! Hulde Paul !

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen

Zeer goede ervaring.

Het team van mensen is zeer deskundig en klantvriendelijk. Je bent een welkome gast. Gewoon top in alle facetten. Ik kan het zeker aanbevelen.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Ik zou het echt niet weten. Houden zo.

Topkwaliteit monturen en glazen met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Op aanraden van de oogarts liet ik jaren geleden een oogmeting uitvoeren door Paul Luyf optiek. "Daar werken vakkundige opticiens met de modernste apparatuur", was de strekking. Ik heb de raad destijds opgevolgd en sindsdien ben ik vaste klant. Ik heb weer een meting laten uitvoeren en heb een nieuwe bril aangeschaft. Niet alleen vanwege het bovenstaande, maar ook vanwege het deskundige advies op het gebied van trends en ontwikkelingen op het gebied van bril/ montuurmode. Voeg bij deze professionaliteit de tijd die voor de klant genomen wordt, de vriendelijkheid en service gerichtheid van het gehele team en je zult begrijpen waarom ik Paul Luyf optiek aanbeveel!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Ben al jaren klant bij Paul Luyf Optiek met meer dan volle tevredenheid. Altijd meedenkend, super vriendelijk en zeer goede service!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Wereldtent !!

Zeer vakkundig en met veel persoonlijke aandacht geholpen. Het soort winkel waarvan je zou willen dat er meer waren.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

‘Ouderwetse’ klantgerichtheid

Kom hier inmiddels al wat jaren, ondanks de drukke agenda nemen ze ruim de tijd om je te helpen, zowel bij het opmeten als uitzoeken van een montuur. Je betaalt wat meer dan bij de grote ketens maar daar staat kwaliteit tegenover en dat heb ik graag voor mijn ogen over.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting

Ongeëvenaard in alle opzichten

Service, vriendelijkheid, deskundigheid. Alles is geweldig bij deze zaak. Geen moeite is de medewerkers te veel. Ook al staat de zaak vol (en dat is vaak het geval) dan nog krijgt iedere klant aandacht. Misschien betaal je iets meer dan bij de bekende brillenketens, maar wat je ervoor terugkrijgt is het dubbel en dwars waard! Margot, al jaren een tevreden klant

• Verbeterpunten/tips Nee

hele goede service

snelle en vriendelijke service

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Verbeterpunten/tips nuet

Zeer vakkundige opticiën

Mijn ogen werden uitgebreid en zeer vakkundig gemeten. Paul nam er royaal de tijd voor. Mijn bril was alweer vijf jaar oud, maar de bril werd nog als zeer goed beoordeeld. Dus ik had alleen nieuwe glazen nodig.

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Uiterst deskundig geholpen. Een uitgebreide oogmeting ondergaan. Tevens oogstandmeting verricht. Mijn oude bril voorzien van nieuwe.glazen voor de prijs van één. De bril gereinigd en ziet er weer uit.als nieuw.

zorgvuldige meting

Voor de eerste keer in mijn leven met Paul Luyfoptiek optiek kennis gemaakt. Na een dubbele succesvolle staaroperatie gaf de 'oude' bril met varilux glazen een gevaarlijk vertekend beeld. Omdat er met het montuur niets mis was heeft Paul Luyf nieuwe varilux glazen in het bestaande montuur gezet. Niet zomaar maar pas nadat hij een zorgvuldige en nauwkeurige oogmeting heeft verricht waar hij uitgebreid zonder extra kosten de tijd voor nam. Binnen een week kreeg ik een telefoontje dat ik de nieuwe varilux glazen kon ophalen. Om ze goed passend te krijgen, moest ik mijn montuur even afstaan. Na een uurtje wachten met koffie en twaalf Haagse hopjes stond ik weer buiten met een ongekend heldere blik die mij een fantastische frisse kijk op de wereld om mij heen gaf. Heerlijk voor mij en fijn voor de wereld die mede dankzij Paul een stukje veiliger is geworden.

• Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Zo doorgaan...

Ik heb een zeer goede ervaring. Kom er al meer dan 25 jaar.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Met heel veel geduld, belangstelling en vriendelijkheid hebben ze onze dementerende vriend aan een goede bril geholpen.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl