Filters

10

Top!

Kan mijn ervaring in één zin omschrijven: "Wie zich niet bij Paul Luyf een bril laat aanmeten, doet zichzelf stevig tekort". #aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer kundige en ontspannen opticien

Ik kom al jaren bij Paul Luyf en ben altijd goed, snel en helemaal tot mijn tevredenheid behandeld. Zo ook afgelopen week weer door één van zijn mrdewerksters. Perfect Paul.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goede service

Goede ervaringen en service voor zowel mijn bril als die van de kinderen. We komen er al jaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Vakkundig en sociaal

Ik wordt altijd erg fijn geholpen, of het voor een optometrisch onderzoek is, een oogmeting, of mijn montuur weer eens afstellen. Ook bij het kiezen van een nieuwe montuur wordt op allerlei aspecten gelet, niet alleen de kleur! Het personeel is vakkundig en prettig in de omgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Nee
10

Paul heeft een uistekend gevoel voor het behandelen van Klanten,

Mijn ervaring met Paul is; Heel kort,namelijk Paul gaat altijd tot het gaatje,of het nou lang of kort duur,Hij wil een tevreden klant,en dat lukt meestal wel,Paul van mij krijg je een 10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Genoeg geschreven
10

Ik ken Paul en zijn medewerkers al zo’n 18 jaar. Altijd vriendelijk en met veel kundigheid geholpen.

Vriendelijk, gastvrij, niets is teveel. Warm bad, lekker kopje koffie. Je kunt altijd terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Totaal geen verbeterpunten
10

Heel persoonlijk en alle tijd voor je.

Paul en zijn team zijn nergens te beroerd voor, heel prettig en vakkundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Je bent meer dan een klant

Wij zijn al heel lang klant ,en zeer tevreden Het voelt als goede vrienden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer tevreden.

Hallo Paul, Ik ben blij goed zien !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips heel goed
9

Goede service

Goede service en vriendelijke mensen. Goed in het vak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekend

Zeer vriendelijke, sociale en deskundige mensen. Je voelt je als klant echt een koning bij hen. De manier van ontvangst en gastvrijheid is zo geruststellend, alsof je thuis bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Professioneel, klantgericht en deskundig

Je voelt je als klant direct op je gemak. Geen opdringerige verkoper/ster die je probeert zo snel mogelijk een bril aan te smeren. Alle tijd voor een nauwkeurige en perfecte meting, waardoor je ook echt de glazen krijgt die je nodig hebt. Samen met de medewerker (en natuurlijk mijn vrouw) een mooi montuur uitgezocht. Binnen een week al een belletje dat mijn bril klaar was. Daarna wederom alle tijd om de pril perfect af te stellen en de mededeling dat ik altijd terug kan komen als hij toch niet goed blijkt te zitten. Misschien iets duurder dan een landelijke keten, maar je hebt hier wel de bril die bij je past en prima kijkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Fijn en eerlijk geholpen!

Serieuze oogtest... Voelde direct goed! Samen een mooie bril uitgezocht, er werd goed naar mij gekeken en ik voelde geen druk. Het advies was eerlijk. Enorm vriendelijk team....! Blij met mijn mooie montuur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Paul Luyf Optiek is niet alleen goed/deskundig, maar ook gastvrij, vriendelijk en persoonlijk.

In 1998 interviewde ik Paul Luyf voor een artikel in PLUS Magazine ('7 vragen over de Leesbril') en werd geraakt door zijn objectieve deskundigheid in combinatie met zijn persoonlijke klantbetrokkenheid. Een jaar later had ik mijn eerste leesbril nodig. Op naar Paul Luyf Optiek! Daarna volgde het hele gezin: echtgenoot + drie kinderen, voor brillen en/of contactlenzen. Ook vrienden en kennissen zijn intussen klant bij Paul Luyf. Onlangs heb ik ook mijn eerste 'verte'-bril laten aanmeten en besteld. Allemaal zeer naar wens. Samengevat: altijd een zorgvuldige meting, goed product, hartelijke ontvangst (buurthuissfeer), oprechte belangstelling voor hoe het met de klant gaat en een perfecte service na levering van de bril! Speciaal compliment voor de aangepaste ogentest (incl. extra tijd) van onze verstandelijk gehandicapte, niet-pratende dochter! En extra waardering voor Paul Luyf voor zijn maatschappelijke betrokkenheid, met zijn (actieve) vrijwilligersprojecten in Albanië en Afrika. Paul Luyf Optiek: in alle opzichten top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Paul Luyf Optiek kan helpen zoeken bij bijzondere montuurwensen (buiten het assortiment in de winkel): misschien de klant aanvullend informeren over deze mogelijkheid/service? Ik kreeg hierdoor precies het montuur dat ik wilde.
10

Unieke tevredenheidsgarantie

"Paul Luyf" is pas tevreden als de klant tevreden is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer ervaren en rustige medewerksters

Ik kom hier al jaren en wordt altijd prettig, deskundig en rustig geholpen. De adviezen zijn goed en elke bril die ik koop zit en kijkt direct prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips nee
10

er is geen ruimte meer voor progressie, super.

Prima ontvangst, kopje koffie je voelt je bijna thuis. Gedegen professioneel advies zonder opdringerigheid. Prima nazorg na aankoop van bril eo zonnebril.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

wederom prima service en mooie bril

Al meerdere malen een bril bij Paul luyf optiek laten aanmeten en altijd weer met een beter zicht en een mooie bril naar huis. Men neemt ruim de tijd om de oogmeting te verrichten , luistert goed naar de wensen die je hebt ten aanzien van de bril en een ruime keuze uit het assortiment. Bij de bril word een flesje reiniger geleverd die je keer op keer kunt laten vullen in de brillenzaak. Ook wanneer de bril door het dragen wat losser gaat zitten , kan je rustig binnenlopen en wordt je bril weer bijgesteld.......alles onder het kopje service!! Paul heeft niet alleen oog voor het oog maar ook oog voor de klant persoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips blijf zo doorgaan
10

Zeer deskundig en behulpzaam personeel in een hele gezellige ambiance.

Door deskundig advies heb ik inmiddels tot volle tevredenheid mijn tweede bril gekocht. Ik ben met zowel het montuur als de glazen heel content.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

perfect

er word de tijd genomen voor een goede meting, duidelijke uitleg. goed advies. nieuwe bril is snel klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Super tevreden

Dit keer ben ik voor oogmeting en aanschaf multifocale zonnebril bij Paul Luyf en team geweest. Zeer prettig geholpen met keuze montuur, er zijn diverse modellen speciaal voor mij op zicht gekomen. Oogmeting gaat professioneel en de service kan niet beter. Mijn nieuwe zonnebril is een apart model waar ik heel erg vrolijk van wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Een zeer vakbekwame en erg prettige opticien.

Ik heb al meerdere opticiens versleten maar bij Paul Luijf kreeg ik eindelijk een echt goede bril. Sindsdien ben ik trouwe klant. Wat ook een groot pluspunt is: de sfeer is er prettig. Ik voel me er altijd welkom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Deskundig en goede service

Wij komen al jaren bij Paul en zijn zeer tevreden. Altijd goed geholpen door Paul en zijn medewerkers. Vriendelijke, deskundige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Geweldig

Ik ben erg onder de indruk van de klantvriendelijkheid , de deskundigheid, de rust in de winkel in deze Corona tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips nee
9

Werd heel goed geholpen.

Ik ben doof en bij een ander opticien word ik niet goed geholpen. Zij zeggen dat het niet kan en ik heb dan geen vertrouwen meer in. Ik hoorde jaren geleden via via dat je goed terecht kon bij Paul Luyf. De vorige keer ook heel goed geholpen. Paar jaar geleden ging ik naar een ander opticien in Uithoorn en daar heb ik heel veel spijt van. Nu weer terug bij Paul Luyf en het is heel fijn dat je daar serieus wordt genomen. Goed uitleg en service. Dikke pluim.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd