
Top service. En vriendelijke medewerkers.
Helaas mis gegaan in de communicatie over opsturen van de lezen. Ook al eens eerder gebeurd. Wordt na tel contact weer snel en adekwaat hersteld
Vriendelijk en behulpzaam
Fijn dat er geregeld onderzoek wordt gedaan.
In coronatijd ben op gepaste afstand fantastisch geholpen en wat belangrijk is ik draag deze bril met veel plezier , een echte aanrader.
Zie boven.
Ik kom al 25 jaar bij Lens. Ik vind de medewerkers altijd vriendelijk, ze nemen de tijd en leggen alles goed uit. Wanneer je toch ontevreden bent, wordt er meteen een goede oplossing geboden.
Heldere, duidelijk informatie, afspraken en prima service.
Al ruim 35 jaar maak ik gebruik van de service en vakkundigheid van Lens. Eerst voor lenzen, nu voor een perfecte bril, gewoon top!
Goed geholpen bij uit kiezen van juiste bril
Wat een prachtige collectie heb ik inmiddels via Lens. Bij elke look heb ik een bijpassend montuur van topkwaliteit.
Door de snelle en doortastende actie van één van de specialisten van Lens is voorkomen dat een geval van netvliesloslating zou resulteren in het verlies van zicht in het linkeroog. Zo merk je dat periodieke oogcontrole door gediplomeerde specialisten echt toegevoegde waarde heeft.
Servicegericht, vakkennis, sociaal, behulpzaam. Wij voelen ons altijd welkom.
Prettige medewerkers: luisteren over algemeen goed naar mijn vragen. Ook nadat ik vorig jaar tig keer terugkwam met dezelfde klacht. Service is goed.
Prima zoals je mag verwachten
Een afgesproken bestelling is niet uitgevoerd. Na herinnering alsnog vlot geregeld
Op 28 mei jl. stuurde ik u een e-mail ivm het belabberd afstellen van de bril, gevolgd door mijn e-mail van 2 juni waarin ik mij afvroeg of het aanvankelijke meetresultaat - naar mijn mening goed uitgevoerd door Judith, niet Irine - in negatieve zin was beïnvloed door toedoen van een andere medewerker op 4 mei en voorstelde een nieuwe afspraak te plannen, welke op 5 juni heeft plaatsgevonden. Op 5 juni is door Judith geconstateerd dat de glazen totaal verkeerd waren gemonteerd. Tenslotte heeft deze week op 8 juli Judith nogmaals de glazen opnieuw gemonteerd daar bleek dat deze opnieuw waren gedraaid. Medio volgende week zal zij mij bellen of eea thans tot tevredenheid is hersteld.
De service, vakbekwaamheid en vriendelijkheid blijft op topniveau. Al jaren zeer tevreden klant.
Top
afspraak niet doorgekomen maar toch een oplossing gevonden
Controle is serieus en doelmatig met voldoende mogelijkheden voor het maken van een afspraak
Altijd prima geholpen. Aardige mensen. Veel kennis van zaken
Al zo'n ruim 30 jaar kom ik bij LENS, in Arnhem en nu in Utrecht. Vanuit Arnhem, Amsterdam en nu Utrecht. Zegt dat niet genoeg? ;-)
Kom al jaren bij jullie en vind het een prima bedrijf dat gespecialiseerd is in lenzen en inmiddels ook voor brillen
Nooit een enkel probleem gehad, altijd goede ervaringen.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.