Filters

6

Goede kwaliteit lenzen, helaas wel groot verschil in kwaliteit tussen personeel

Bij mij laatste controle had ik last van m'n lens en verliep de meting niet helemaal lekker. Thuis kwam ik erachter dat ik stom genoeg m'n lenzen verkeerd om in had en dit was niet eens opgemerkt door de optometrist! Ik maak het liefst een afspraak bij een vast persoon zodat je samen beter kan afstemmen wat er wel / niet goed gaat. Daarnaast gaat er helaas vaak wat mis met de bestellingen, er wordt vaak maar 1 paar besteld terwijl ik een abonnement voor 6 maanden heb en dus 2 paar hoor te krijgen per keer. Er wordt wel nabesteld, maar het geeft wel steeds wat gedoe. Daarnaast is de overstap van een type lens niet helemaal soepel verlopen. Ook weer het advies om 1 vast contactpersoon aan te wijzen om zo onduidelijkheden e.d. te voorkomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips 1 vast contactpersoon aanwezen voor een klant
10

Very professional and attentive personeel!

I am really happy with the doctors that work at Lens, everyone who worked with me, and especially Edi, were super friendly and helpful. It was not easy to find the lenses which fit my special form of the eyes, but every eye doctor who worked with me did their best and I am really grateful, because now I have fitting lenses.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips I am happy with the lenses with I received at the end hard lenses). However, sometimes I still get red eyes after I wear them long. I assume it is as it should be but I would appreciate if I got more information on what to do to avoid this. But may be it also that there is not much you can do about it. It is not a big issue at the moment.
10

Goede begeleiding en deskundig personeel

Bij de controle werd een netvliesloslating geconstateerd en daar werd adequaat en snel op gehandeld met een directe doorverwijzing naar het ziekenhuis. Ook daarna ben ik vakkundig begeleid door de medewerkers van Lens. Er wordt tijd voor je genomen en professioneel advies gegeven. Kortom: ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Geweldige prettige vaste optometrist!

Alle vertrouwen in het vakmanschap van dhr Meijboom. Zeer prettig in de omgang. Vakman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
5

Prima keuze om voor LENS te gaan

De specialisten zijn erg kundig en voeren goede controles uit. Echter het personeel wat beneden werkzaam is, vind ik persoonlijk niet heel erg vriendelijk. Ben nu 3 keer geweest op afspraak en 2 van de 3 keer hadden ze de controle niet juist in de computer gezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Meedenkend t.a.v. lenzen. Bij brilkeuze ben ik niet tevreden.

Twee jaar geleden heb ik een poging gedaan om lenzen met dubbelfocus t gaan gebruiken. Is echter niet gelukt. Wel verschillende mogelijkheden uitgeprobeerd. Bij het aanschaffen van een nieuwe bril is er toch wat fout gegaan: Mijn idee was om een montuur te nemen wat iets meer kleur in mijn gezicht zou brengen, bruinige tint, kunststof. Ik heb n.l. een huid die gauw grauw is en licht grijs haar. Kom ik toch thuis met een donkergrijs metalen brilletje. Ik kies zelf welke ik definitief neem maar heb me toch teveel laten beïnvloeden door het personeel. Als gevolg draag ik het niet graag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Zie boven
10

Goed en snel geholpen

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

geweldig

ben een van de eerste klanten van Lens en komt al ruim 20 jaar met plezier naar Lens. Ben altijd zeer tevreden over de benadering en de aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekend

Alles staat goed beschreven, waar je eigen aan moet houden. En netjes en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

prima

ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goed

Ik heb inmiddels mijn weg gevonden bij Lens. Wat betreft de lenzen word ik goed geholpen. Wat betreft de bril ben ik minder tevreden. Vooral het rechtzetten van de bril is ver onder de maat bij Lens. Er zijn maar een paar medewerkers die dat kunnen. Kom je op een verkeerde dag dan staat de bril nog schever op je hoofd dan toen je binnen kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Bril rechtzetten kan veel beter.
9

professioneel

er werken professionele mensen; de ene legt het wel wat beter uit / geeft wat meer achtergrond dan de andere, maar allemaal meer dan voldoende

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips lens iets sneller leveren na wisseling van leverancier
8

Kundig

Goede service, kennis en kunde en heel adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
1

Lens heeft mijn vintage Armani bril,met sentimentele waarde,doen verdwijnen zonder verontschuldiging

Lens Utrecht heeft mijn dure vintage Armani montuur met sentimentele waarde verwisseld met een ander toen ik er glazen in wilde laten zetten, ze verzekerden me dat ik geen reçu nodig had toen ik daar om vroeg. Nu is dit montuur wat mijn overleden vader me had gegeven voor altijd weg. Mijn vintage Armani bril EA 099 1021 50 is nooit geretourneerd en geen verontschuldigingen van de medewerkers/manager. De manager wilde er niet mee omgaan en hing de telefoon op, niet klantvriendelijk of professioneel. Heel stressvolle en teleurstellende ervaring. Ik ben diepbedroefd. *NUVO was heel sympathiek en behulpzaam.*

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Zorg goed voor bril en montuur van mensen! Waarom geen reçu = nooit geretourneerde vintage bril :(
10

Uitstekende service in Corona tijd !

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nvt
10

Erg goed

Ik ben professioneel, snel en goed geholpen bij Lens. Kortom: zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Utrecht
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Al ruim 40 jaar heb ik harde contactlenzen. Het is in al die jaren nooit iemand gelukt om bij mij een bril (voor gebruik naast de lenzen) goed aan te meten, zodat ik goed scherp zie. Bij Lens is dit nu voor het eerst heel goed gelukt. Bij het aanmeten/onderzoek hebben ze ook heel ruim de tijd genomen. Ik ben zeer blij dat ik nu voor het eerst in 40 jaar weer eens een bril kan gebruiken naast mijn lenzen. Complimenten voor de deskundigheid en de tijd die men nam voor het leveren van kwaliteit!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

snel en goed geholpen om een keuze te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Woonplaats: Utrecht
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting

Bedrijfsgegevens

Oudkerkhof 15

3512GH Utrecht

030-6663518

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.