
Ik ben al 25 jaren klant bij Lens voor mijn contactlenzen en ben nog steeds erg tevreden. Voor iedereen aan te raden om hier klant te worden. Afspraak maken kan snel online en ook telefonisch. Ik heb de service altijd als uitstekend ervaren, het personeel is bekwaam en aardig, geduldig en ze geven goede uitleg en advies.
Ik kom al zo’n2 jaar, iedere 4 weken blandace. Lensen wisselen. Dank daar voor
Hij is een zeer betrokken medewerker. Heeft veel kennis. Hart voor zijn vak. Hij verdiend een dikke 10
Ik ben al bijna 30 jaar klant bij Lens in Utrecht. Inmiddels ben ik 44 kilometer van Utrecht gaan wonen maar ik blijf het de rit waard vinden.
Wat ik al zei
ik ben tevreden
Personeel was heel vriendelijk en duidelijk. Ik heb een oogmeting bij Lens laten doen en daarna mijn eerste bril daar gekozen en gekocht. Ze hebben de tijd genomen om mij te adviseren over een passende bril. De bril lag binnen anderhalve week klaar bij de winkel om op te halen. Het enig was dat communicatie via email niet makkelijk ging. Ik kreeg niet alle e-mails die ze hadden gestuurd (de e-mails waren ook niet bij de spam).
De begeleiding ervaar ik als goed. Mensen zijn altijd bereid om dingen uit te leggen. Ik schrok alleen de laatste keer een beetje toen en opticien (de lenzenman) vertelde dat er bij mij rechteroog iets van staar zichtbaar werd. Brrr.
Al zeker tien jaar ben ik klant bij Lens voor mijn contactlenzen en bril, en ik zou ze aan iedereen aanraden. Je kan snel terecht voor een afspraak en ik heb de service altijd als fantastisch ervaren: het personeel is aardig, geduldig en heel behulpzaam. Daarnaast zijn de producten die ze verkopen ook van hoge kwaliteit.
Zorgvuldige controles. Geen lange wachttijden.
ik heb na een losgelaten netvlies een bijzonder oogprobleem en word altijd bijzonder heel kundig geholpen door Leon. Dat gaat altijd heel goed, ik kom langs, en er kan altijd snel een afspraak worden gemaakt. Ik gebruik lenzen en heb geen oordeel over andere aspecten van jullie goederen en service mbt brillen en hoorapparaten etc.
Erg goed
Heel veel gedoe, maar uiteindelijk goede service.
Bij binenkomst word ik naar boven begeleid bijna altijd op aan de beurt
Meedenkend en medewerkers die goed naar je luisteren
Ik werd goed geholpen bij telefonisch contact. Bestellen via de vernieuwde website lukte niet
Al jarenlang klant, doorgaans naar tevredenheid. Tot ik in december voor een nieuw setje lenzen kwam. Medewerker 1 pluste de sterkte op, medewerker 2 trok dat bij controle weer naar beneden, onder wat het eerder was. Ineens kreeg ik problemen met de pasvorm. Medewerker 3 en 4 kwamen voorbij. Terug bij medewerker 3 moest het een ander type lens worden. Nieuwe meting ingepland, op de afspraak aangekomen onverrichter zake naar huis, want lenzen hadden langer uit gemoeten. Aangekomen op afspraak voor doorpassen lenzen onverrichter zake naar huis want andere medewerker had de juiste lens op een ander filiaal laten liggen. Toen er uiteindelijk een nieuw setje lenzen was besteld, werd ik in de mail uit het niets geconfronteerd met een intakeformulier!?! Met daarin genoemd prijzen en tarieven die ik nog nooit had gehoord! Na een rommelige pas-sessie met medewerker 5 en 6 voor het nieuw setje en pacontrole door medeweker 4 mocht ik door naar medewerker 7 die mij de prijzen "nog eens" zou uitleggen en aan wie ik aanvullende informatie over het gebruik van de vloeistoffen moest vragen en krijgen. En of ik meteen maar even de overeenkomst wilde tekenen. En hoezo werd ik voor het blok gezet? Medewerker 3 zou de prijzen hebben gecommuniceerd. En de clausule dat als het met dit nieuwe setje niet ging lukken was ik 100 euro eigen risico kwijt, want ja, Lens had hier toch al best wat tijd in gestoken. Uh, en mijn tijd als klant? En jullie gebrek aan deskundigheid? Dat mag ik na 7 medewerkers en nog steeds geen goeie lenzen zeker ook tot mijn eigen risico rekenen.
De ervaring wat betreft oogmeting was heel ok, het probleem was de balie medewerkster. Toen ik binnenkwam zag ik een slecht verzorgde (smoezelige kleding, niet gewassen) jonge vrouw die met schoonmaak bezig leek. Later bleek zij de degene te zijn die mij na de oogmeting verder moest helpen. Zij kwam ondeskundig en rommelig op mij over, kon geen duidelijke informatie en antwoord op mijn vragen geven en sprak zichzelf tegen, hetgeen niet hielp. Dit leidde uiteindelijk tot irritatie en ik vertrok uit uw winkel met een onaangenaam gevoel. Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid ver te zoeken.
Je wordt op je gemak gesteld; er wordt alle tijd voor je genomen. Je krijgt antwoord op al je vragen. Ik ben zeer tevreden over Lens. Daarom ben ik al klant vanaf 1988.
Goede hulp. Nette mensen. Ideaal. Hulpvol. Prima. Niks op aan te merken. Souraya
Ik vind de medewerkers bij Lens enorm aardig en behulpzaam! Heb 2 x een leesbril aangeschaft en werd zeer vakkundig geholpen.
Prettig personeel, persoonlijke benadering, geven me gevoel in goede handen te zijn
Personeel straalt veel professionaliteit en kennis uit. Maakt het makkelijk om volledig te vertrouwen. Altijd goed geholpen.
Geometrische meting en behandeling zijn goed. Echter de instruktie v. Lenzen inbrengen, die door iemand van anders werd gedaan, Liet helaas te wensen over.
Wederom goed geadviseerd en blij naar buiten!
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.