Filters

10

Uitstekende service

Ik ben al 25 jaren klant bij Lens voor mijn contactlenzen en ben nog steeds erg tevreden. Voor iedereen aan te raden om hier klant te worden. Afspraak maken kan snel online en ook telefonisch. Ik heb de service altijd als uitstekend ervaren, het personeel is bekwaam en aardig, geduldig en ze geven goede uitleg en advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Blij met jullie service

Ik kom al zo’n2 jaar, iedere 4 weken blandace. Lensen wisselen. Dank daar voor

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Bekwame medewerker : Eddie

Hij is een zeer betrokken medewerker. Heeft veel kennis. Hart voor zijn vak. Hij verdiend een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goeie service

Ik ben al bijna 30 jaar klant bij Lens in Utrecht. Inmiddels ben ik 44 kilometer van Utrecht gaan wonen maar ik blijf het de rit waard vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goede service

Wat ik al zei

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

goed

ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips nee
8

Goed

Personeel was heel vriendelijk en duidelijk. Ik heb een oogmeting bij Lens laten doen en daarna mijn eerste bril daar gekozen en gekocht. Ze hebben de tijd genomen om mij te adviseren over een passende bril. De bril lag binnen anderhalve week klaar bij de winkel om op te halen. Het enig was dat communicatie via email niet makkelijk ging. Ik kreeg niet alle e-mails die ze hadden gestuurd (de e-mails waren ook niet bij de spam).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Communicatie via e-mails kan beter zijn.
8

Begeleiding bij het dragen van contactlenzen

De begeleiding ervaar ik als goed. Mensen zijn altijd bereid om dingen uit te leggen. Ik schrok alleen de laatste keer een beetje toen en opticien (de lenzenman) vertelde dat er bij mij rechteroog iets van staar zichtbaar werd. Brrr.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Een punt als beginnende staar (zoals in mijn geval de laatste keer werd gezegd) zou misschien wat meer inkleding en nadere toelichting vragen.
10

Zeer tevreden over mijn ervaringen bij Lens

Al zeker tien jaar ben ik klant bij Lens voor mijn contactlenzen en bril, en ik zou ze aan iedereen aanraden. Je kan snel terecht voor een afspraak en ik heb de service altijd als fantastisch ervaren: het personeel is aardig, geduldig en heel behulpzaam. Daarnaast zijn de producten die ze verkopen ook van hoge kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Zorgvuldig oogonderzoek

Zorgvuldige controles. Geen lange wachttijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

kwaliteit

ik heb na een losgelaten netvlies een bijzonder oogprobleem en word altijd bijzonder heel kundig geholpen door Leon. Dat gaat altijd heel goed, ik kom langs, en er kan altijd snel een afspraak worden gemaakt. Ik gebruik lenzen en heb geen oordeel over andere aspecten van jullie goederen en service mbt brillen en hoorapparaten etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips het buiten moeten wachten ivm corona ging niet goed, mensen drongen voor en werden daardoor eerder geholpen zodat de wachttijd erg opliep
10

Goed

Erg goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, aankoop gehoorbescherming, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goede service

Heel veel gedoe, maar uiteindelijk goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Beter opletten voor de kwaliteit van de brillen en gekozen glazen
10

Word altijd netjes behandeld

Bij binenkomst word ik naar boven begeleid bijna altijd op aan de beurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Heb ik niet
10

Altijd een goede behandeling, zoals je gewend bent.

Meedenkend en medewerkers die goed naar je luisteren

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

prima

Ik werd goed geholpen bij telefonisch contact. Bestellen via de vernieuwde website lukte niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips bestellen website
2

Op de inhoud ondeskundig en onzorgvuldig en in de communicatie onvolledig en onvriendelijk.

Al jarenlang klant, doorgaans naar tevredenheid. Tot ik in december voor een nieuw setje lenzen kwam. Medewerker 1 pluste de sterkte op, medewerker 2 trok dat bij controle weer naar beneden, onder wat het eerder was. Ineens kreeg ik problemen met de pasvorm. Medewerker 3 en 4 kwamen voorbij. Terug bij medewerker 3 moest het een ander type lens worden. Nieuwe meting ingepland, op de afspraak aangekomen onverrichter zake naar huis, want lenzen hadden langer uit gemoeten. Aangekomen op afspraak voor doorpassen lenzen onverrichter zake naar huis want andere medewerker had de juiste lens op een ander filiaal laten liggen. Toen er uiteindelijk een nieuw setje lenzen was besteld, werd ik in de mail uit het niets geconfronteerd met een intakeformulier!?! Met daarin genoemd prijzen en tarieven die ik nog nooit had gehoord! Na een rommelige pas-sessie met medewerker 5 en 6 voor het nieuw setje en pacontrole door medeweker 4 mocht ik door naar medewerker 7 die mij de prijzen "nog eens" zou uitleggen en aan wie ik aanvullende informatie over het gebruik van de vloeistoffen moest vragen en krijgen. En of ik meteen maar even de overeenkomst wilde tekenen. En hoezo werd ik voor het blok gezet? Medewerker 3 zou de prijzen hebben gecommuniceerd. En de clausule dat als het met dit nieuwe setje niet ging lukken was ik 100 euro eigen risico kwijt, want ja, Lens had hier toch al best wat tijd in gestoken. Uh, en mijn tijd als klant? En jullie gebrek aan deskundigheid? Dat mag ik na 7 medewerkers en nog steeds geen goeie lenzen zeker ook tot mijn eigen risico rekenen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips zie review
3

Smoezelig gekleed en ondeskundige medewerkster

De ervaring wat betreft oogmeting was heel ok, het probleem was de balie medewerkster. Toen ik binnenkwam zag ik een slecht verzorgde (smoezelige kleding, niet gewassen) jonge vrouw die met schoonmaak bezig leek. Later bleek zij de degene te zijn die mij na de oogmeting verder moest helpen. Zij kwam ondeskundig en rommelig op mij over, kon geen duidelijke informatie en antwoord op mijn vragen geven en sprak zichzelf tegen, hetgeen niet hielp. Dit leidde uiteindelijk tot irritatie en ik vertrok uit uw winkel met een onaangenaam gevoel. Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid ver te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips zie boven
9

Ik ben zeer tevreden!!

Je wordt op je gemak gesteld; er wordt alle tijd voor je genomen. Je krijgt antwoord op al je vragen. Ik ben zeer tevreden over Lens. Daarom ben ik al klant vanaf 1988.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Niks op aan te merken

Goede hulp. Nette mensen. Ideaal. Hulpvol. Prima. Niks op aan te merken. Souraya

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Helemaal niks vrees ik
10

Service is top bij Lens

Ik vind de medewerkers bij Lens enorm aardig en behulpzaam! Heb 2 x een leesbril aangeschaft en werd zeer vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ik kom al bijna 30 jaar bij Lens Utrecht, ook al woon ik er allang niet meer, omdat de zaak me goed

Prettig personeel, persoonlijke benadering, geven me gevoel in goede handen te zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Steile trap, maar daar kunnen jullie niet zoveel aan veranderen
9

Fijne winkel waar je kan ontspannen omdat je weet dat er goed voor je gezorgd wordt

Personeel straalt veel professionaliteit en kennis uit. Maakt het makkelijk om volledig te vertrouwen. Altijd goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
6

Kan beter

Geometrische meting en behandeling zijn goed. Echter de instruktie v. Lenzen inbrengen, die door iemand van anders werd gedaan, Liet helaas te wensen over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips De instructiebmet de lens inbreng moet beter. Zelf heb ik hulpmiddelen, via een pop ala suggestie gegeven. Helaas nog geen verandering en verbetering te zien. Instructie gaat ongeduldig en op 1 bepaalde manier.
9

Uitstekend

Wederom goed geadviseerd en blij naar buiten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Oudkerkhof 15

3512GH Utrecht

030-6663518

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.