Vriendelijke sfeer, behulpzaam, kundig.
Prima
Goed en prettig geholpen
Ik heb al veel mensen doorgestuurd naar Lens Deventer die aangaven geen lenzen te kunnen dragen.. Dankzij Lens Deventer wel!! Goede ervaring en zelf super blij mee!!
Goede ontvangst en in een rustige omgeving en een kop koffie als je nog even moet wachten
Goede service en vriendelijke klantbehandeling!
Ik ga al jaren naar Lens. Je wordt er gehoord en zeer goed geholpen.
Wij zijn al jaren klant. En blijven dat ook omcat de service en professionaliteit hoog zijn. Tevens aardige en betrokken mensen die er werken.
Goede zaak
Geduldig en kundig advies.
Prima
Zeer goede ervaring met aanmeting, controles en aanschaffen nieuwe lenzen.
uitstekend
Karin is duidelijk, vriendelijk en toegankelijk. Ik ben erg tevreden over haar! Ben blij dat ze weer terug is. De oogmeting werd bij mij de laatste keer gedaan door ws een stagiaire, dit verliep wat stroef
Na zo'n 40 jaar klant zijn, nog steeds tevreden
fijn bedrijf met goede deskundige medewerkers
Zie boven
Laag drempelig, goede uitleg
Al jaren klant van Lens. Wat mij betreft mag verbeteren is een duidelijke instructie voor het schoonmaken van de lenzen. Jarenlang verkeerd gebruikt. Betrof Regard k, gebruik: eerst lenzen schoonmaken met Regard K en dan in de lenshouder met Regard K, 's nachts laten staan en dan 's morgens eerst de lenzen weer schoonmaken met Regard K. Helmaal fout volgens Eddy, had de lenzen direct uit de lenshouder moeten nemen en dan de inzetvloeistof gebruiken. Kwam er recentelijk achter dat als je de lenzen uit de lenshouder neemt deze eerst met water af te spoelen zodat de lenzen schoon worden ingezet met de inzetvloeistof. Al die jaren veel last gehad van prikkende ogen (waarschijnlijk de lensvloeistof die op de lens achterbleef). Maar goed nu gaan we een nieuw tijdperk in, maar het blijft afwachten. Misschien een tip om mensen regelmatig te vragen hoe ze hun lenzen inzetten en hoe ze de lenzen schoonmaken, kan een hoop ongemak voorkomen. warme en vriendelijke goet, Sjirk Postma
Ben al jaren klant bij lens en heb er nog geen moment over nagedacht om mijn heil ergens anders te zoeken. Enorm prettige mensen bij Lens in Deventer
Ben al jaren klant, tot grote tevredenheid!
Mijn zoon had zijn bril laten slingeren, die was op de grond gevallen ik ik had er per ongeluk op gestaan. De opticien van Lens heeft de bril direct en zonder extra kosten gerepareerd. Ik kreeg zelfs nog een kopje koffie aangeboden tijdens het wachten.
Ik word goed geholpen heb een maand een een nieuwe lens gehad die zat er goed dat was om uit te proberen die zou ik wel weer willen hebben
Op afspraak mijn ogen laten nameten en bril gekocht. Ze namen alle,tijd voor me en ik werd goed geadviseerd
Goede kundige advies. Altijd goede klantvriendelijkheid
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.