Filters

6

snelle lenscontrole

De lenscontrole ging deze keer erg snel, (ook bij een andere medewerker dan anders) en was minder uitgebreid dan voorgaande keren. Ik voelde me daar minder prettig bij. Aan de ene kant fijn dat er blijkbaar geen reden is voor uitgebreide controle, maar ook raar, omdat het echt minder was dan de alle voorgaande controles, en ik kom al 20 jaar bij Lens!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips lenscontrole bij alle medewerkers gelijk maken (uitgebreid)
3

Duurde erg lang voordat mijn glazen in het montuur werden gezet

Na nabellen bleek de bestelling niet gedaan te zijn, inmiddels overgestapt naar andere opticien.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Breder assortiment kinder monturen
9

Professioneel en heel klantgericht

Ik ben zeer goed geholpen, heel vriendelijk en heel professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Al jaren favoriet voor lenzen en bril!

Lens Arnhem heeft, behalve contactlenzen, heel veel verschillende monturen voor je bril, zonnebril of zonnebril op sterkte. Bovendien kun je altijd een beroep doen op zeer deskundig en vriendelijk personeel. Ook handig dat je snel terecht kunt voor controles of als er iets aan de hand is met je lenzen of bril. Ik ben al jaren fan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips .
10

Professioneel en klantvriendelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Prima

Goed advies, nette afhandeling. Weinig keuze qua zonnebrillen voor zo’n grote winkel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Groter assortiment
6

Tevreden over resultaat

Ik vond het vervelend dat toen ik aangaf dat ik ivm minder afstand dan 1,5 meter graag een mondkapje wilde dat daar door desbetreffende medewerker moeilijk om werd gedaan. Normaal is dat altijd vanzelfsprekend. Maar de brillen werden goed afgesteld en ik ben tevreden over mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Prima.

Medewerkster is met een oplossing voor een probleem gekomen wat op dat moment speelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goede, klantvriendelijke medewerkers, met verstand van zaken

Lens is een prettig, goed georganiseerd bedrijf, zonder dat het afstandelijk is. De medewerkers zijn goed op de hoogte, ook van de nieuwste ontwikkelingen en ze staan je altijd vriendelijk te woord. Het komt erg professioneel over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Voor het maandbedrag dat ik betaal, zou er wel wat meer vloeistof inbegrepen moeten zijn...
10

Klantvriendelijk en deskundig

Fhk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

De service is uitstekend

Je wordt op een hele fijne manier geholpen al 34 jaar klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nvt
10

Al bijna 30 jaar klant, dat zegt wat over jullie goede en vriendelijke service.

Klantvriendelijk, goede producten, servicegericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Meer inzet op online. Soms zijn er bijvoorbeeld acties die voor klanten die verder weg wonen niet gemakkelijk bereikbaar zijn.
2

Veel wisseling in personeel.

Geen vertrouwen meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Vriendelijker winkelpersoneel, meer klantgericht
9

Service/klantvriendelijkheid wat ieder zich mag wensen.

Moest even wachten en entre was anders in verband met corona maatregelen. Onder alles en de goede voorzorg maatregelen goed geholpen. Ik ben tevreden de deur uitgelopen met 2 zonnebrillen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

goed zicht op mijn zicht

ik maak gebruik van Lens' daglenzen en ervaar hun service en kwaliteit als meer dan adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
5

Fabriekmatig met grote vakkundigheid

Klantvriendelijkheid kan echt beter. Meedenken met klanten. Ik moet bij iedere lenscontrole opnieuw vragen of ik een lensen doosje kan meekrijgen met mijn pakket. (lijkt me een kleine moeite) en ik vind het niet klantvriendelijk om de klant te laten opdraaien voor de bezorgkosten van lenspakketten aan huis. Spreekt van bijzonder weinig vertrouwen in de klant. Bovendien verschilt het per persoon of dit afgerekend moet worden of 'bewust vergeten' ik blijf bij Lens vanwege zijn ongeëvenaarde kennis en vakkundigheid

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Bezorgkosten
9

Prima service en uitstekende lenzen

Xx

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
6

Goed!

Goed maar kan beter. Sinds een paar jaar zijn er een hoop vaste krachten verdwenen en als ik dan met een vraag kom over mijn bril dan zou dat met een druk op de knop helder moeten zijn. Ben super geholpen door de optometrist, maar verder vindt ik wel dat de rest soms in service wat achterblijft..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Sneller duidelijkheid via klantendatabase
6

Lens doet niets aan klantbinding

Ik ben al 20 jaar klant bij Lens maar ik krijg dezelfde service en voordelen als een nieuwe klant. De service kaart met hoge kosten is een doorn in het oog. Het maakt de kosten voor lensen en service total niet transparant zijn. Stop gelijk met die kaart en prijs de producten en service eenduidig. Deze kaart heet een voordeel kaart maar brengt geen voordeel voor klanten en schept alleen maar onduidelijkheid. Dit kan voor mij een reden worden om weg te gaan bij Lens en eens verder te kijken

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Zie boven
10

Zeer deskundig

Zeer deskundig en meedenkend personeel. Al jaren een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
4

Junioren zijn aan zet

Ik kom al jaren bij Lens. Overall ben ik tevreden. Helaas merk ik dat ik de laatste tijd zowel aan de telefoon als in de zaak minder professioneel en klantgericht geholpen word. Aan de telefoon lijkt het soms of het vooral mijn probleem is dat ik niet kan komen op de aangegeven tijdstippen, geen voicemail heb gekregen en te lang heb moeten wachten op mijn producten. Iets meer mee denken met de klant zou prettiger zijn. Ik betall er tenslotte ervoor. In de winkel word ik vooral geholpen door junior collegae. Ik snap dat ze de vak ook moeten leren maar een lens of een bril is voor mij een belangrijk hulpmiddel om door het leven te gaan: ik wil vertrouwen krijgen in de kunde en product dat ik afneem. Senior collega herstelt dit waar nog mogelijk. Nu heb ik over het algemeen het gevoel van een professionele benadering gemist. Ik vind het ontzettend jammer dat ik serieus gedacht heb van opticien te gaan wisselen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Zie mijn verhaal
10

Top

Goede voorlichting en prettige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Vakbekwaam

Vanaf binnenkomst een en al professionaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Prettige service en goed advies

Goed georganiseerd en prettige dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Steenstraat 2

6828CJ Arnhem

030-6663518

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.