
De lenscontrole ging deze keer erg snel, (ook bij een andere medewerker dan anders) en was minder uitgebreid dan voorgaande keren. Ik voelde me daar minder prettig bij. Aan de ene kant fijn dat er blijkbaar geen reden is voor uitgebreide controle, maar ook raar, omdat het echt minder was dan de alle voorgaande controles, en ik kom al 20 jaar bij Lens!!
Na nabellen bleek de bestelling niet gedaan te zijn, inmiddels overgestapt naar andere opticien.
Ik ben zeer goed geholpen, heel vriendelijk en heel professioneel
Lens Arnhem heeft, behalve contactlenzen, heel veel verschillende monturen voor je bril, zonnebril of zonnebril op sterkte. Bovendien kun je altijd een beroep doen op zeer deskundig en vriendelijk personeel. Ook handig dat je snel terecht kunt voor controles of als er iets aan de hand is met je lenzen of bril. Ik ben al jaren fan!
Zie boven
.
Goed advies, nette afhandeling. Weinig keuze qua zonnebrillen voor zo’n grote winkel.
Ik vond het vervelend dat toen ik aangaf dat ik ivm minder afstand dan 1,5 meter graag een mondkapje wilde dat daar door desbetreffende medewerker moeilijk om werd gedaan. Normaal is dat altijd vanzelfsprekend. Maar de brillen werden goed afgesteld en ik ben tevreden over mijn aankoop.
Medewerkster is met een oplossing voor een probleem gekomen wat op dat moment speelde.
Lens is een prettig, goed georganiseerd bedrijf, zonder dat het afstandelijk is. De medewerkers zijn goed op de hoogte, ook van de nieuwste ontwikkelingen en ze staan je altijd vriendelijk te woord. Het komt erg professioneel over.
Fhk
Je wordt op een hele fijne manier geholpen al 34 jaar klant
Klantvriendelijk, goede producten, servicegericht.
Geen vertrouwen meer.
Moest even wachten en entre was anders in verband met corona maatregelen. Onder alles en de goede voorzorg maatregelen goed geholpen. Ik ben tevreden de deur uitgelopen met 2 zonnebrillen.
ik maak gebruik van Lens' daglenzen en ervaar hun service en kwaliteit als meer dan adequaat.
Klantvriendelijkheid kan echt beter. Meedenken met klanten. Ik moet bij iedere lenscontrole opnieuw vragen of ik een lensen doosje kan meekrijgen met mijn pakket. (lijkt me een kleine moeite) en ik vind het niet klantvriendelijk om de klant te laten opdraaien voor de bezorgkosten van lenspakketten aan huis. Spreekt van bijzonder weinig vertrouwen in de klant. Bovendien verschilt het per persoon of dit afgerekend moet worden of 'bewust vergeten' ik blijf bij Lens vanwege zijn ongeëvenaarde kennis en vakkundigheid
Xx
Goed maar kan beter. Sinds een paar jaar zijn er een hoop vaste krachten verdwenen en als ik dan met een vraag kom over mijn bril dan zou dat met een druk op de knop helder moeten zijn. Ben super geholpen door de optometrist, maar verder vindt ik wel dat de rest soms in service wat achterblijft..
Ik ben al 20 jaar klant bij Lens maar ik krijg dezelfde service en voordelen als een nieuwe klant. De service kaart met hoge kosten is een doorn in het oog. Het maakt de kosten voor lensen en service total niet transparant zijn. Stop gelijk met die kaart en prijs de producten en service eenduidig. Deze kaart heet een voordeel kaart maar brengt geen voordeel voor klanten en schept alleen maar onduidelijkheid. Dit kan voor mij een reden worden om weg te gaan bij Lens en eens verder te kijken
Zeer deskundig en meedenkend personeel. Al jaren een tevreden klant.
Ik kom al jaren bij Lens. Overall ben ik tevreden. Helaas merk ik dat ik de laatste tijd zowel aan de telefoon als in de zaak minder professioneel en klantgericht geholpen word. Aan de telefoon lijkt het soms of het vooral mijn probleem is dat ik niet kan komen op de aangegeven tijdstippen, geen voicemail heb gekregen en te lang heb moeten wachten op mijn producten. Iets meer mee denken met de klant zou prettiger zijn. Ik betall er tenslotte ervoor. In de winkel word ik vooral geholpen door junior collegae. Ik snap dat ze de vak ook moeten leren maar een lens of een bril is voor mij een belangrijk hulpmiddel om door het leven te gaan: ik wil vertrouwen krijgen in de kunde en product dat ik afneem. Senior collega herstelt dit waar nog mogelijk. Nu heb ik over het algemeen het gevoel van een professionele benadering gemist. Ik vind het ontzettend jammer dat ik serieus gedacht heb van opticien te gaan wisselen.
Goede voorlichting en prettige behandeling
Vanaf binnenkomst een en al professionaliteit.
Goed georganiseerd en prettige dienstverlening
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.