n.v.t.
Geachte J Leeflang, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Carlo van Kleij Kempkes optiek
10!!!!
blij dat U de vragen stelt, heb dit jaar een nwe bril gekocht van ca euro 1200,- desalniettemin ben ik nog altijd niet zo tevreden over deze bril, reeds eerder kenbaar gemaakt bij Jeroen, door wie ik overigens altijd heel prettig wordt geholpen. was al langer in dubio om het nog eens bij jullie aan te kaarten. m,n leesgedeelte zit voor mijn gevoel (te) laag, en lijkt ook heel smal. In de praktijk moet ik m,n hoofd min of meer als een uil van links naar rechts en van boven naar beneden bewegen om goed te kunnen zien. al met al niet prettig ! wellicht goed om nog eens een afspraak te maken om e.e.a. te checken en/of nader te bespreken. verneem graag
Geachte heer Koemans, Bedankt dat u de moeite hebt genomen om een reactie te geven. Helaas blijkt uit uw reactie dat u niet geheel tevreden bent over de door u gekochte bril. Wij willen graag samen met u kijken naar een oplossing, zodat u wel met plezier en naar tevredenheid de bril kan dragen. Ik heb begrepen dat mijn collega inmiddels contact met u heeft opgenomen en dat er een afspraak bij ons is gepland om het een en ander door te nemen. We gaan werken aan de oplossing van uw klacht! Met vriendelijke groet, Carlo van Kleij
Ik vind u aan de dure kant.
Beste Hans, Bedankt voor het invoeren van de recensie. Met vriendelijke groet, Carlo van Kleij
ik heb mezelf een verschrikkelijk dure zonnenbril op sterkte laten aanmeten. Er werd geconstateerd dat ik een heel dure merk bril met merkglazen als dagelijkse bril draag en ondanks dat ik zei dat ik bijna nooit een zonnenbril draag en ik wel er eentje bij wilde hebben, heb ik nu zonnenbril van over de € 600,-- die ik uiteindelijk ook nog eens niet mooi vind. Ik heb me laten overhalen en heb daar nu spijt van. De bril werd me een soort van opgedrongen. Wel nu € 600 armer.
Geachte mevrouw Stam, Bedankt dat u de moeite hebt genomen om een reactie te geven. Helaas blijkt uit uw reactie dat u niet geheel tevreden bent over de door u uitgezochte zonnebril. Dat is jammer. Wij willen graag samen met u kijken naar een oplossing, zodat u wel met plezier en naar tevredenheid de zonnebril kan dragen. Mijn collega die u heeft geholpen zal contact met u opnemen om het een en ander met u door te nemen. Met vriendelijke groet, Carlo van Kleij
geen
Geen
na ongeveer 40 jaar klant te zijn ben ik nog steeds tevreden, ondanks andere optieken die veel en veel goedkoper zijn.
Fijn geholpen en een prima bril. Goed opgemeten. Voelde direct comfortabel en ik krijg veel complimenten over het uitgekozen montuur.
Vriendelijk, zeer professioneel, uitstekende service, uitstekende brillen.
Zeer goede deskundige voorlichting en uitleg voor nieuwe bril en maken van huidige bril in zonnebril
laatst een foutje met verkeerde glas, verder prima herstelt, maar moest terug :-( Kan iedereen zo goed meten / problemen oplossen?
Geen, ben zeer tevreden
Ik had problemen met mijn glazen. Het leek of de coating er af ging. Diverse malen gedacht....ik moet even terug maar dan komt het er weer niet van. Eindelijk toch wel gegaan maar toen bleek de garantieperiode verlopen. Men heft dit toch als garantie afgehandeld en ik had in 1 1/2 week, kostenloos, nieuwe glazen. TOP !!!
Bert, Bedankt voor je email. Fijn om te lezen dat we het zo goed hebben mogen oplossen. Groet, Carlo van Kleij
Ik heb wel een orderbevestiging ontvangen, maar geen faktuur! Dit was wel toegezegd.
geen idee, alles top
Ik heb een lees/ computerbril gekregen waarvan de scherpte diepte zeer beperkt is en ook in horizontaal vlak us mijn scherpte segment maar 4 cm. Kortom ik ben maar weer teruggevallen op een eenvoudige leesbril want dit werkt niet. Het stoort mij dat de communicatie over het aan te schaffen product zo minimaal was. Er werd met een enorme vlotheid toegewerkt naar de verkoop van brillen. Achteraf ben ik heel blij dat ik voorzichtig ben geweest en alleen overgegaan ben tot de aanschaf van deze bril.
Geachte mevrouw Korving, Bedankt dat u de moeite hebt genomen om een reactie te geven. Helaas blijkt uit uw reactie dat u niet tevreden bent over de door ons geadviseerde en geleverde computerbril. Ook geeft u aan dat er, ondanks dat er de tijd is genomen voor advies, er toch onduidelijkheden zijn. Wij nodigen u dan ook graag uit bij ons in de winkel om het een en ander te bespreken, te controleren en vooral om uw klacht op te lossen. Zou u daarvoor contact met ons willen opnemen? Met vriendelijke groet, Carlo van Kleij
Medewerkers vriendelijk, kunnen goed luisteren, geven goede informatie op aanvraag.
-
De brillen kunnen meer glamour gebruiken. Denk aan fashion/ catwalk/ tijdschriften a la harpers bazaar en Vogue/Victoria Beckham/ Chloé/ Narsico Rodriguez/ Estee Lauder/ Olsens tweeling en nog veel meer.....
Hoi, Bedankt voor je uitgebreide tips. Fijn dat je dit ons meldt! We blijven zeker actief kijken naar uitbreiding van de collectie met meer fashionable merken, zoals o.a Céline. (waarschijnlijk volgend jaar!) En zeer binnenkort:het iconisch mannen merk: Porsche Design Met vriendelijke groet, Marjanne van Kleij
Boodschappen met korting verwijderen als actie is afgelopen. Nu stond op computerscherm actie met korting op glazen maar deze was afgelopen
geen
Beste Heer èn Mevrouw Zijderlaan, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en lovende recensie. Met vriendelijke groet, Carlo van Kleij
Soms is aanschaf te begrotelijk voor eigen budget, waarna ik uitwijk naar een goedkoper adres. Goedkoop is met ogen met cylinder echter toch vaak duurkoop. Wel goed: niet te veel gestunt dat is alleen maar verwarrend voor de klant.
Beste Heer C.(Kees)van der Laan, Erg bedankt dat u zo’n een uitgebreide èn positieve reactie hebt gegeven. Wij zijn erg tevreden na het lezen hiervan. Uw uitgebreide feedback bij tips raakt precies de kern waar wij ons op willen onderscheiden: Kwaliteit, professionaliteit en duidelijkheid. Met vriendelijke groet, Carlo van Kleij
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.