Filters

10

Altijd een gevoel van welkom....

Als ik bij Kempkes binnen stap voel ik me altijd welkom ook al is het erg druk. Ik word goed geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk en ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nee, eigenlijk niet
8

Klantgericht en stijlvol

Persoonlijke benadering, heel goed advies voor montuur. Ook prima technisch advies, oogmeting etc. Er wordt tijd voor je genomen en vragen worden beantwoord. Ik voelde me als een vorstin ontvangen waarbij de brillen als een juweel op een kussen werden aangeboden. Ik hou hier wel van. Ik kan me ook voorstellen dat dit de zaak wat hoogdrempelig maakt. Zeker als je gewoon even wilt kijken, bijvoorbeeld 'in je korte broek op een warme dag'. Je moet wel een beetje lef hebben om bij jullie naar binnen te stappen. De exclusiviteit trekt een bepaald publiek aan en houdt een ander publiek buiten, naar mijn idee. Uiteraard kan dit een bewuste keuze zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Laat ik aan jullie over. Zie uitgebreide feedback.
10

Zeer professioneel.

Mijn ervaring is dat er na een huisartsenbezoek is aangeraden om jullie advies te vragen over een bultje op mijn ooglid. Daar is vervolgens aandacht aan besteed en de conclusie is dat er weinig aan gedaan kan worden . Ook een bezoek aan de oogarts leverde geen resultaat op helaas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prettig contact en prima service!

Plezierig en persoonlijk in de omgang, ter zake kundig, er wordt alle tijd genomen voor de cliënt. Mijn echtgenoot en ik zijn zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Mooie zaak met deskundig personeel

Uitstekende zaak, mooi en ruim opgezet, met vriendelijk en deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Uitstekende service en begeleiding

Voor de eerste keer bij Kempkes geweest en de verwachtingen waren hooggespannen, maar nergens anders heb ik zo'n goede oogmeting en begeleiding gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Zeer betrokken en deskundige hulp

Ook in corona-tijd wordt er goede hulp verleend en meegedacht met de mogelijkheden voor mijn ogen. Ik kreeg een tip over een mogelijke operatie, waar ik nog nooit aan gedacht had. De zaak is schoon en ruim, medewerkers super vriendelijk en deskundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips nee
9

Sinds de start van mijn bestaan "met bril" altijd deskundig en vriendelijk geholpen

Recent mijn nieuwe Lindberg bril opgehaald. Vanaf het advies over keuze montuur, opname oogsterkte meting en "aflevering" altijd correct en persoonlijk geholpen. Zowel voor een gewone bril als voor een zonnebril op sterkte altijd voldoende keus en in alle rust advies tot aan juiste model. Ook belangrijk, de after service ; als er tussentijds iets is, ook dan voel ik mij altijd welkom in de mooie nieuwe Kempkes winkel en bij alle vriendelijke en deskundige leden van de Kempkes-crew !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Super tof!

Al sinds kleine jongen vaste klant, geweldige medewerkers. En al gaat het om grote of kleine dingen je word zo goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Nee
10

All inclusive aanschaf van een perfecte bril

Onlangs heb ik een Theo-bril aangeschaft met dubbelfocusglazen. Vanaf het moment van keuze montuur, via heen secure oogmetingen (waarvoor alle tijd wordt genomen) tot en met levering liep alles van een leien dakje. Het is ook niet elke dag dat je eem bril koopt. Met deze kan ik weer een paar jaar mee. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
9

Netjes en mooie kwaliteit ontvangen

Ik werd zeer netjes te woord gestaan. Als ik weer iets aparts vind na een Grotesque en een gouden bril,is Kempkes mijn adres Ook even gekeken naar de zonnebrillen van Ditta,maar voor dit moois spaar ik even door

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goede competente service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
6

Prachtige zaak

Ik heb mijn ervaring bij de laatste aanschaf per mail laten weten aan de heer Carlo van Kleij. Aanbevelen ja maar wel met de aantekening dat je zeer assertief moet zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips beter luisteren naar de wensen van de klant. Ik heb mijn ervaring na mijn laatste bezoek laten weten aan de heer Van Kleij. Hij heeft hierop niet gereageerd.
8

Veel kennis, goed verplaatsen in en meedenken met de klant en fijne rustige ambiance in de winkel

Ik heb hele goede ervaringen met deze optiek. Mijn dochter, vrouw en ik hebben ervaring met oogmetingen, brillen, contactlenzen en oogzorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Duidelijkheid mbt brilvergoeding verzekering, wanneer die al verkregen is goed aangeven in systeem en op de factuur. Dat was bij mij niet gebeurd en was voor de medewerker niet duidelijk. Nu moest ik de brilvergoeding zelf declareren terwijl die aan jullie al was verstrekt en ik dat moest horen van de verzekeraar.
10

Uitstekend

Fijne en correcte behandeling. Personeel is zeer deskundig. Goed advies ontvangen bij aankoop van een nieuw bril voor mijn partner

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Een zaak die ik zelf altijd weer zou kiezen en anderen aanbeveel

Veel deskundigen aanwezig. Fijne bediening. Er wordt genoeg tijd gegeven aan klant . Gezellige en stijlvolle zaak. Personeel is beschaafd . Niet opdringerig maar begripvol als keuze moeilijk is. Prima service nadien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen.
10

Vriendelijk en vakbekwaam

Goed advies, uitstekende service, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Soms niet onvriendelijk maar een tikje afstandelijk
10

Hele goede service

Van begin tot eind uitstekende dienstverlening en een hele mooie zaak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Deskundig, vriendelijk en een erg fijne ervaring.

Een fijne ervaring, en blij met mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Mooie winkel en goede service

Ik ga altijd met plezier naar de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Een opticiën die er alles aan doet om de perfecte bril voor jou te creëren

Werkelijk iedereen is gedreven om ervor te zorgen dat de klant optimaal geholpen wordt. Daarvoor nemen ze alle tijd. En ja, dan is zo'n bril duurder dan bij een grote keten, maar als je met een montuur op je neus loopt dat je elders pas 1 of soms zelfs 2 jaar later ziet (namaak) dan word je daar wel blij van. En het is altijd fijn om complimenten over je nieuwe bril te krijgen. Die krijg je namelijk als je hier gekocht hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ik ben heel vriendelijk en persoonlijk geholpen.pen in een warme sfeer.

De verkoopster luisterde goed naar mijn wensen en voorkeuren en had al heel snel door welke brillen ik mooi zou vinden. Het paste precies bij mijn gezicht! Ik ben heel blij met deze keuze! Ook het opmeten van de sterkte gaat heel rustig en professioneel. Echt een aanrader Kempkes! Ze verkopen ook een hele fijne brillen schoonmaakbeker met speciaal schoonmaakmiddel en doek waarmee je de bril clean houdt. Handig en noodzakelijk als je in de zorg werkt met corona verdachte patiënten/ cliënten! En als je brillenglazen beslaan vanwege het masker kun je bij Kempkes een speciaal tubetje kopen om je glazen daarmee te behandelen. Gegarandeerd geen condens meer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Goede reclame maken voor brillenbad en anti-condense tube in zorginstellingen.
8

Prima persoonlijke service

Prima service en persoonlijke aandacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Goede service, bekwaam personeel, wel duur

Vier jaar lang een fantastische bril gehad. Door een ongelukje was oude bril was gebroken. Meerdere keren heeft men geprobeerd deze te repareren. Maar helaas. Ik werd vriendelijk en adequaat geholpen. Er werd meegedacht naar een oplossing. Uiteindelijk toch besloten om een nieuwe bril te kopen. En die is dan ook weer flink aan de prijs. Verkijk je daar niet op... Niet voor mensen met een kleine beurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geef klanten de kans om anoniem dit formulier in te vullen.

Bedrijfsgegevens

Hoogstraat 22

2801HH Gouda

0182-512391

[email protected]

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.