Als ONVZ verzekerde heeft deze verzekeraar zijn vergoeding aangepast van alleen glazen naar € 300 voor glas inclusief montuur. Uw computer was niet 123 hiervan op de hoogte, ik moest u daar zelf op wijzen. Geen man overboord, maar als u iets wilt horen om te verbeteren dan zou dat ingeregeld moeten zijn.
Altijd goede service en advies, zeldzaam goed!
geen
Afspraken nakomen.
Geen
Ik ben erg enthousiast over de zeer profesionele wijze waarop ik ben geholpen. Veel dank hiervoor!
Nvt
heb zelf moeten vragen of ik nog wat terug kreeg van de verzekering.
oké zo..
ik ben sinds 1990 klant, maar de laatste 1,5 jaar heb ik het gevoel dat de crisis hard toegeslagen heeft. Telefonisch moeilijker bereikbaar, betalen voor een lenzenzuignapje, minder medewerkers in de winkel, langere wachttijden, moeilijk een afspraak op korte termijn in te plannen. Ben best bereid om voor kwaliteit meer te betalen en ik was altijd zeer positief en enthousiast, maar de laatste tijd... heb ik het gevoel dat ik teveel betaal voor wat ik krijg. Het is dat ik heel zuinig ben op mijn ogen, anders had ik vorig jaar al een andere opticien gezocht.
Geachte mevrouw Dijkhuis, Bedankt voor het invullen van de enquete. Wij stellen de mening van onze klanten zeer op prijs. Wij vinden het vervelend dat u onze service wat betreft wachttijden en bereikbaarheid als minder goed ervaren heeft de laatste tijd. Wij proberen elke dag zo goed mogelijk en zo snel mogelijk te reageren op telefoon en email. Wij hebben sinds begin dit jaar (gelukkig) te maken met grote drukte in de winkel. Daarom is het voor ons niet altijd even makkelijk om direct de telefoon op te nemen. Wij hebben daarom sinds twee weken een optometrist extra in dienst en hopen zo de wachttijden wat te kunnen verkorten. Wij vinden het wel erg fijn om te horen dat u ons de gezondheid van uw ogen toevertrouwd en daarom nog klant bent bij ons. We hopen u in de toekomst weer in de winkel te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, Team Groemhof Optiek
Op dit moment geen
Winstmarge wat naar beneden en hierdoor vermoedelijk meer klanten die van jullie kwaliteitsbenadering kunnen genieten.
Geachte mijnheer Kroeze, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het aandragen van verbeter punten. Wij weten dat we de naam hebben duur te zijn. Toch is het zo dat wij al sinds onze heropening in 2011 brillen aanbieden voor 109 euro montuur inclusief glazen. Dus met een kleiner budget kan men prima slagen bij Groenhof Optiek en van dezelfde kwaliteitsbenadering genieten. Vriendelijke groeten, Team Groenhof Optiek
Zeer positieve ervaring met Groenhof Optiek. Tijdens examenperiode een hoornvliesbeschadiging opgelopen. Acuut een nieuwe bril geregeld, zodat ik de geen examens hoefde te missen. Goede nazorg ook.
Uitstekende service
geen.
Soms vrij lang wachten door te weinig personeel. Misschien een idee om een verschil te maken in snelle service (ophalen, korte vragen) en consult (passen, meten, bespreken).
N.v.t.
Goed geholpen, goed en deskundig advies , voordelige bril
n.v.t.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.