Uitgebreide controle. Goede uitleg van de onderzoeken en al mijn vragen werden beantwoord.
Medewerkers staan altijd klaar voor hun klanten en willen altijd het beste.
Een professioneel team van medewerkers met een goede snelle service. Een uitstekende dienstverlening en goede nazorg.
Zeer met de klant begaan en daardoor de drive om voor het beste te gaan. Nemen de tijd voor je bezoek.
Je wordt prettig geholpen en geadviseerd.
gewoon goed; ruim de tijd nemend; passende adviezen
Je word goed en snel geholpen door de mensen ze zijn heel erg klantvriendelijk en de service is top!
Zeer tevreden.
ik werd erg prettig geholpen.
De altijd vriendelijke en professionele benadering geeft mij het gevoel dat ik het advies met een gerust hart kan volgen.
Was voor brillen al klant. Nu laten onderzoeken of lenzen een optie is - werd erg professioneel mee omgegaan, want geen vanzelfsprekendheid.
eigenlijk niet, dus ik ben een tevreden klant
reden waarom ik NIET MEER TERUGKOM: controlecontract moet prive betaald worden terwijl door korting die je daardoor krijgt op de factuur van de lenzen de zorgverzekeraar voordeel heeft. Sluit je het contract niet af dan betaal je meer voor je lenzen: lees je zorgverzekeraar betaald! Na protest bleek dit een bewust beleid?? Dus er wordt bewust gekozen de klant prive te benadelen en anders moest ik maar via de site bestellen.. Daarom ga ik vanaf nu naar een optiek die mijn verzekeraar de kosten laat betalen ipv het idee geeft mij een voordeel te geven maar slecht mijn verzekeraar helpt en mij oplicht....gezien de service meer dan jammer!!
Geachte mevrouw Peters, Wij vinden het spijtig om te horen dat u ons bedrijf bestempeld als oplichters, wij kunnen hier ons zelf ook absoluut niet in vinden. Wanneer onze klanten een Lens Service Card afsluiten dan krijgen zij niet alleen korting op de contactlenzen, maar hebben ook recht op ten minste 2 gratis contactlenscontroles per jaar. Mocht er onverhoopt reden zijn voor extra controles dan worden deze ook zonder extra kosten verricht. Wanneer er geen Lens Service Card is afgesloten brengen wij, voor de contacttijd en de expertise van onze optometristen tijdens een contactlenscontrole, 23.50 euro in rekening. De kosten voor een contactlenscontrole worden helaas door de ziektenkostenverzekeraars ook niet vergoed. Wij benadelen onze klanten dus niet met de Lens Service Card! Wij geven onze klanten juist extra service, omdat onze klanten met een Lens Service Card altijd gebruik kunnen maken van de expertise van onze optometristen zonder extra kosten te hoeven maken. Wij hopen dat we zo de bedoeling en de voordelen van onze Lens Service Card duidelijker hebben kunnen maken en dat we u wellicht in de toekomst weer in onze winkel mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, Leoniek & Rob Faas Directie
ontvangst bij binnenkomst
geen
Groenhof Optiek neemt uitgebreid de tijd om te komen tot een goede meting. Ik had een extra controle nodig en kreeg eerst een set proeflenzen om zeker te zijn dat de nieuwe sterkte goed was. Ze doen absoluut hun best om te zorgen dat je tevreden en met de juiste lenzen de winkel uit loopt. Prima, vakkundige en vriendelijke medewerkers.
Alleen het "kleed" op de tafel voor de wachtenden heeft zeer klantonvriendelijke harde hoeken! Heb me daaraan flink bezeerd. Wellicht een aandachtspunt!
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.