Bij het ophalen werd het op maat maken iets te snel gedaan, waardoor een kant iets te strak zat, masr bij terugkomst is dit netjes verholpen.
Bij levering van nieuwe contactlenzen, monsters voor reiniging en bewaarvloeistof gratis verstrekken. Ik neem altijd alles in monsterformaat op vakantie mee. Temperatuursverschillen zijn ook niet bevordelijk voor de vloeistoffen.
Professionele vriendelijke medewerkers
filiaal bij mij in de buurt
communicatie en nakomen van afspraken; relatie en communicatie met Amstelland ziekenhuis kan verbeterd worden
Geachte mevrouw Frings, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik vind het vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan in de communicatie. Zou u zo vriendelijk willen zijn dit nog nader toe te lichten in een email zodat wij als bedrijf hier lering uit kunnen trekken en ons kunnen verbeteren voor de toekomst. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Vriendelijke groeten, Wouter Langen Bedrijfsleider
interne communicatie. Ik gaf aan dat ik liever een sms ontving dan dat ik gebeld zou worden wanneer mijn bril klaarlag. Toch ben ik 5 keer door een onbekend nummer gebeld.
Geen of het moet zijn: koffie met gebak
geen verbeterpunten
Voor mij al 30 jaar de beste service! Groenhof Optiek denkt mee met de klant!
Koffie aanbieden. Vragen naar uitgave te besteden ( budget ). Na kassa-afhandeling van aanschaf artikel een tasje aanbieden.
.
Toen ik op zaterdagmiddag belde met een oogprobleem kon ik eerst dinsdagmiddag terecht. Op dat moment had de telefonist ook een alternatief kunnen geven (in het weekend naar de AMC-poli). Overigens dinsdagmiddag uitstekend opgepakt. Wellicht een betere instructie aan front office op dit punt.
Iets meer uitleg geven over de dingen die worden gedaan. Als je dingen worden bijgeleerd snap je beter hoe iets werkt en waarom. Bovendien is het erg interessant om uitleg te krijgen van een optometrist.
Een top zaak, waar werkelijk niets negatiefs over te zeggen is!
Een persoonlijkere benadering
Ik had moeite met het kiezen tussen twee erg verschillende monturen. Niet verschillend in iets simpels als kleur, maar in materiaal en vorm. Uw medewerker adviseerde mij de twee monturen mee naar huis te nemen en er een avond aan te wennen. Daarna was de keuze duidelijk. Dat vind ik nog eens service.
Reception people hardly ever smile, and always look slightly overworked and as if the customers are not exactly what they were looking forward to handling. I almost always have to wait a number of days for an appointment, and even when i do so, I still have to wait some time to see the optometrist.
Zeer goede service en vakmanschap
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.