
geen wijzig svp email adres in : [email protected]
Ik heb een brilaangeschaft met glazen die niet versterkt waren, die ik af en toe samen met mijn lenzen wilde dragen. Dit was een heel duur montuur en ik moest ook nog best veel betalen voor de glazen.. Net in die tijd adverteerde Pearl met 2 monturen voor de prijs van 1. Helaas had ik dat nog niet gezien. Niemand bracht mij op het idee om multifocale glazen te nemen zodat ik geen leesbril meer nodig zou hebben. Dat bedacht ik zelf pas later. Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat ik zoveel meer moet betalen bij Groenhofoptiek dan bij Pearl. Ik had gewild dat men mij hierop gewezen had en ook op de mogelijkheid van de multifocale glazen.
Geachte mevrouw van Bochove, Hartelijk dank voor uw reactie op klantenvertellen.nl. Ik vind het jammer dat u niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening. U heeft gelijk wanneer u zegt dat wij u op de mogelijkheid van multifocale glazen hadden kunnen wijzen. Ons voorstel is daarom ook om de glazen voor u om te ruilen voor multifocale glazen. Normaal gesproken is er wel prijsverschil tussen uw huidige glazen en de multifocale glazen. Wij willen graag onze service laten blijken en willen daarom de glazen omruilen zonder bijbetaling. Graag hoor ik van u of u op ons aanbod wil ingaan. Mocht u op ons aanbod in willen gaan dan wil ik u vragen om een afspraak met mij te maken zodat ik u persoonlijk kan helpen. Vriendelijke groeten, Wouter Langen Bedrijfsleider Groenhof Optiek
Uitstekende service en heel kundig
Iedereen praat duidelijk. Ik krijg een sms bericht wanneer mijn lenzen binnen zijn (ik kan niet horen, dus gewoon bellen is niet mogelijk). Toen ik dit jaar een oogontstekening had hebben de medewerkers direct een afspraak geregeld met de oogarts in het ziekenhuis in Amstelveen. Ik woon in Amsterdam waar meer dan voldoende opticiens werkzaam zijn, Het feit dat ik vanuit Amsterdam helemaal naar Amstelveen ga, geef denk ik duidelijk aan dat ik Groenhof Optiek enorm waardeer.
geen
Geen
Mijn nieuwe montuur viel zo anders uit dan verwacht... eerst werd mij kostenloos een nieuwe bril aangeboden maar omdat ik geen speciaal geslepen glazen wilde verspillen kwamen de medewerkers met een andere oplossing: het storende deel van het montuur werd bij een gespecialiseerd bedrijf overgespoten. Het is prachtig en ik hoefde niets bij te betalen
Eigenlijk alleen: ga zo door, hou dit serviceniveau vast! Indien ik toch een heel klein puntje van aandacht mag noemen: zorg voor een soort 'receptie/eerste aanspreekpunt' voor de mensen die even langslopen. Vaak is het zo dat deze groep een korte vraag heeft, en dan even moet wachten tot er een collega beschikbaar is, die eigenlijk met een 'vaste afspraak' bezig is.
Nadat mijn bril (inmiddels al 2 jaar oud) bij het verbuigen van de veren door een van de medewerkers stuk ging, werd deze gerepareerd, maar ik kreeg toch een heel nieuw montuur. Als dat geen goede service is dan weet ik het niet meer.
Ietwat geïrriteerd antwoord van medewerkster aan balie.... toen ik vriendelijk vroeg hoe lang het ongeveer uitliep. ... toen ik al tijdje zat te wachten tot ik aan de beurt was. Tip.... een professionelere benadering aan balie. Voor de rest nette behandeling.
De wat oudere meneer die soms bij de balie staat is vaak zeer onvriendelijk en spreekt je nors aan. Bovendien helpt hij de mensen niet op volgorde. Klanten met een "rijke" look, zijn bij hem als eerste aan de beurt. Vorige keer merkte een dame op dat ik al erg lang stond te wachten en dat ik voor haar was. Toen heeft deze man me zeer nors met duidelijk veel tegenzin eerst geholpen.
Ga zo door.
Ik koop al jaren met plezier bij Groenhof een bril.
Ga zo door.
-
zou het niet weten
geen dubbele afspraken maken!
Vriendelijke werknemers, met een afspraak word je vrijwel meteen geholpen.
geen.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.