
Voel me erg prettig bij het optemetrisch onderzoek . Was er nu voor de derde keer.
Ze zijn erg vriendelijk
zeer tevreden
Medewerkers bij de balie kan wat aardiger zijn. They can smile and make small talk.
Gezien de bovenstaande positieve ervaring zou ik niet weten wat er nog te verbeteren valt.
vakkundig en adequaat geholpen, zinvolle adviezen, alternatieve opties gekregen
Als contactlens -drager kan ik bij Groenhof Optiek makkelijk terecht met vragen, voor advies e.a. De aanwezige medewerkers zijn klantvriendelijk en kundig, het maken van een afspraak kan zowel telefonisch als online.
Als u zegt "vrijdag klaar, we bellen u dan moet u zich daar dan wel aan houden" nu moet de klant op woensdag gaan bellen of de bril klaar is. Dat vind ik een negatieve ervaring hetgeen ik niet van u gewend ben! Ik ben al jaren klant bij u en heb reeds menige bril bij u gekocht, en hoop dat te blijven doen!
wachttijden lopen altijd uit.
indien je terugkomt dat de bril niet goed is in computer vermelden zodat je kunt zien hoeveel keer iemand langs is geweest voor hetzelfde euvel.
Vriendelijke en professionele bediening
bij mijn laatste bezoek wat teleurstelling over het feit dat ik een afspraak had gemaakt en uiteindelijk bijna 20 minuten heb moeten wachten. Nu is dit altijd begrijpelijk en kan dit gebeuren, maar het is dan wel zo netjes om dit te communiceren met de betreffende client
Ondanks de verkregen kwaliteit is er toch ook - op de achtergrond - het gevoel van: kan het misschien iets minder duur?
Altijd weer blij met de goede service en professionele, vriendelijke mensen. Dat ik niet gewoon overal een 10 geef, komt vooral omdat dat een beetje overdreven voelt, maar ik heb in elk geval niets te klagen!
Je wordt geholpen door vriendelijk mensen met verstand van zaken.
Reeds vele jaren klant en nog steeds zeer tevreden
Geen. Keep going. We zullen nog vaak genoeg opdoemen. Typerend is ook dat jullie geen eens een vakje hebben voor eventuele negatieve ervaringen. Dan heb je echt.... zelfvertrouwen en zelfkennis. Chapeau.
aan het eind van mijn bezoek was er te weinig tijd om de bevindingen die het onderzoek hadden opgeleverd, te bespreken.
geen
Na veel metingen heeft men bij u mij een *leesbril* gegeven in een bestaand montuur. De glazen alleen al kostten € 195,- (veel te duur) & ik kan er nauwelijks mee lezen. Waardeloze, veel te dure aankoop.
Geachte mijnheer Marcus, Ik vind het jammer om te horen dat u niet tevreden bent over een aankoop in onze winkel. Graag nodig ik u uit in de winkel zodat we samen naar het probleem kunnen kijken en dan verzeker ik u dat wij hier een passende oplossing voor hebben. Kunt u contact opnemen met de winkel om een afspraak met mij in te plannen? Vriendelijke groeten Wouter Langen Bedrijfsleider Groenhof Optiek
Nvt
Goede service en prettige bediening
Gewoon netjes vragen aan de klant of je hem ergens mee kunt helpen
Geachte mevrouw Sandbergen, Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat uw man een onprettige ervaring heeft ervaren vanochtend. De medewerker die hem heeft aangesproken, heeft aangegeven op technisch gebied niet volledig ervaren te zijn en dus voor dat soort zaken een collega moet inschakelen. Maar zij heeft wel enkele zonnebrillen met hem gepast en zeker niet de intentie gehad om niet behulpzaam te willen zijn. Maar wellicht is dat in de communicatie niet goed overgekomen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Leoniek Faas Directeur Groenhof Optiek
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.