
Als vaste cliënt ben ik zeer teleurgesteld. Ik heb afgelopen week een nieuwe montuur + glazen besteld. Het montuur van Chanel had bij Groenhof een prijs van €660,-. Een aantal dagen later ontdekten wij dat het montuur bij andere bekende opticiens maar liefst €100,- of meer voordeliger was. Wat bleek, de adviesprijs op de website (nederlands) van Chanel ook €560,- te bedragen. Ik heb contact gezocht met Groenhof. Men verklaarde de hogere prijs aan de service die zij verlenen. Waanzin mijn inziens. Er zit altijd garantie op een product..... De korting van €50,- op de factuur en de "gratis" controle/ inmeten van de ogen zijn dus "Sigaren uit eigen doos". Ze zien mij, mijn vriendin, familie en bekenden hoogstwaarschijnlijk niet terug als cliënt. Ik moet voor die €100,- hard werken.....
Ik ben echt goede geholpen door Gaim . Vriendelijke , geduldig en deskundige medewerker . Top . Dank je wel .
Eind 2019 een nieuwe bril gekocht; montuur van Lindberg met zeer dure glazen, multifocaal, meekleurend en extra dun, montuur zou onbreekbaar zijn, bijna €1400,- Na een brilongelukje met kleinkind in november 2020 was er een poot afgebroken en deze kon niet gerepareerd worden zei men bij Groenhof. Mij werd laconiek meegedeeld dat de nieuwe collectie er aankwam. Er werd niet gedacht in oplossingen, alleen in brillen verkopen. Men heeft de poot toen wel gelijmd, maar de bril kon niet meer goed afgesteld worden en zat afschuwelijk. Ik heb deze tot op heden niet meer gedragen. Vandaag naar Jes-optiek in Weesp geweest met het plan om de glazen in een nieuw montuur te laten zetten. Deze opticien belde met Lindberg, en tot m’n stomme verbazing kan de bril opgestuurd worden naar Lindberg in Denemarken en met een nieuw front kunnen de poten er weer goed opgezet worden....Bovendien vond deze opticien de glazen niet goed geslepen. Wat een verschil in klantenservice!! Nooit meer naar Groenhof.
Sinds 2 jaar al klant en het blijft een top ervaring met zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Prive heb ik Groenhof optiek al meerdere keren aangeraden bij verschillende mensen.
Oogmeting perfect. (Kate) Advies bij aankoop van montuur perfect(dhr,F.Jansen). Telefoontje bril is klaar. perfect. Echter bij ophalen bril werd een belofte gedaan (Robbert) . Welke niet is nagekomen. Ben ik niet gewend Uiteindelijk vandaag bril goed gesteld en antwoord op mijn vraag gekregen. Wat heeft geresulteerd in toch een zeer tevreden klant
Mijn oude beeldschermbril ging stuk. Omdat mijn leessterkte iets was toegenomen een nieuwe bril besteld. De mieuwe glazen bleken niet goed uit te pakken. Groenhof optiek heeft zonder morren nieuwe glazen geleverd, die wel goed werken! Ik lees weer moeiteloos alle kleine lettertjes, top!
Als diabestespatiënt had ik een verwijsbriefje voor een oogdrukmeting. Bij Groenhof vroeg ik of ook meteen mijn ogen voor een bril gemeten konden worden. "Dat kan, maar dat kost u €27,50!" Ok, geen probleem. "U moet zelf €27.50 betalen. Dat vergoedt de verzekering niet, alleen als u ook een bril koopt!" Ok, prima. Afspraak gemaakt. "Vergeet u niet €27.50 mee te nemen bij de afspraak!" Nee, ik vergeet het. "U moet die €27,50 uit eigen zak betalen!" Ja prima. Toen ik arriveerde voor de afspraak gaf ik meteen vooraf €27,50 + het verwijsbriefje van de huisarts, bang dat ik was dat ik weer gebombardeerd zou worden met €27,50-granaten. Eerst oogmeting, daarna oogdrukmeting. Oogdrukmeetdeskundige: "Heeft u het briefje van de huisarts?" Dat heb ik bij binnenkomst al bij de balie afgegeven. "Dat klopt niet meneertje. U zal zich vast vergissen. Kijkt u nog maar eens in uw zakken." Blijkbaar krijgt de Klant bij Groenhof altijd de schuld. Ik bleef beweren dat ik het briefje had ingeleverd. Er kwamen wel 8 andere opticiens met minachting en walging naar mij kijken. Uiteindelijk werd het briefje op de balie gevonden. Omdat ik nog €200 te besteden had bij mijn zorgverzekering vroeg ik of ik een eenvoudige bril kon kopen zonder ontspiegeling en zonder extra dunnen glazen voor €200 inclusief. “Nee, dat kon niet”, liet de verkoopster weten. Ze keek me aan of ik iets heel smerigs had gevraagd. Ze was geschokt. Ik was voorzichtig met het kopen van een bril bij Groenhof omdat ik 2017 daar een computerbrilletje had besteld. Ik had zelf het brilletje meegenomen. Ik moest voor twee eenvoudige glaasjes 2 x €293,00 betalen ofwel €586,00 voor twee glaasje voor een heel eenvoudig computerbrilletje. Ik snap best dat winstmaximalisatie het oogmerk is van Groenhof Optiek, maar je hoeft je toch ook niet compleet door hebzucht te laten leiden. Waarom voor elke bril de hoofdprijs vragen? Dus ben ik met oogmeetbrief van Groenhof naar Specsavers gegaan en daar kreeg ik voor €200 (betaald door de zorg
Komt professioneel over Goede uitleg
Een prettige winkel en de optimetristen zijn vriendelijk en vakbekwaam.
Zeer goede en vriendelijke service
Ik werd keurig op de hoogte gehouden ivm een verplaatste afspraak van Groenhof zijde Vriendelijk en behulpzaam nemen de tijd met bijv het uitleggen , passen .,meten enz Ik ben zeer tevreden en kom dus zeker terug Mirjam
al jaren een zeer tevreden klant
Prima service en vriendelijk, vooral gezellig personeel
Resultaten optometrist onderzoek konden nietworden uitgeprint en werden pas na een week op mijn herhaalde verzoek gemaild. Weet niet of het een tijdelijk storing betrof, maar dat moet beter kunnen.
Niet anders dan positieve ervaring
Ik ben geholpen door een zeer vriendelijke,ervaren medewerkster,die over alles wat er gedaan werd op een zeer prettige manier informatie verstrekte.
Voor mij de perfecte winkel in alles
Ga zo door!
Ga vooral zo door!
Het zou prettig zijn als je bij meerdere bezoeken door dezelfde persoon geholpen zou worden.
Zeer deskundig advies, altijd vriendelijk
Ga vooral zo door
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.