iets betere voorlichting bij aanschaf bril
Ik had een leuke complete bril uitgezocht, maar in het dagelijks dragen, voelde de bril heel zwaar, waardoor die van mijn neus gleed en ik kreeg er hoofdpijn van. Nieuwe neusvleugels laten zetten, maar glijden bleef, alleen wat langzamer. Nogmaals enkele weken gedragen, maar probleem bleef. Het wende niet en hoofdpijn bleef. Ik terug naar de winkel. Wat een onsympathiek commentaar ik kreeg,bij binnenkomst, niet te geloven. ( Wat moet ik nu met zo`n bril, die ziet er toch zo goed uit!) Bij andere brillenzaken, word de klant vriendelijk geholpen en is er begrip voor de klacht.( van horen zeggen en ervaring.) Met: "hoe gaan we nu verder," mocht ik een ander montuur uitzoeken en dat werd dan maar hetzelfde montuur van jaren terug, omdat ik me daar niet meer op mijn gemak voelde en had geen zin meer in eindeloos passen en ongezellige mensen. Brillen lijken allemaal op elkaar en ik wilde rode veren hebben. Maar de nieuwe glazen moesten wel in dat andere montuur passen. Zonder informatie van te voren, kon ik de bril al snel ophalen en zitten er in het montuur van Tagheuer, glazen, die helemaal niet bij het montuur passen. Ze waren niet bijgeslepen, zoals afgesproken. Ik ben zgn. :"tevreden" de zaak uitgelopen na een kleine bijbetaling van ong. 57 euro ( 2 veren en een neusvleugel) . Ik had geen zin meer......kosten bril totaal: 1420 euro . Snapt u nu, waarom ik er nooit weer kom? Ik heb weinig vriendelijkheid en zeker geen lach kunnen ontdekken, toen ik met mijn klacht terug kwam. Zo ga je niet met je klanten om !! Bij thuiskomst zag ik pas, in alle rust, dat naast de neusvleugels, nu ook de glazen in mijn neus drukken, wat niet zo hoort. Dat moest de opticien, die me geholpen heeft ,toch meteen zelf gezien hebben en moest hij me zo niet laten gaan ? Ik ben helemaal klaar met Dickhoff! Blij, dat ze me kwijt waren, terwijl ik me alleen even verontwaardigd heb opgesteld en netjes ben gebleven. Slechte reclame, die ik niet voor me zal houden !!
Standaard een kopje koffie aanbieden (niet alleen aan iemand die toevallig even binnenloopt en even moet wachten....) aan alle klanten. Dat heeft te maken met beleving. Je doet een belangrijke aankoop in je leven, die veel geld kost, dus daar mag aandacht voor zijn, ook in de vorm van een kopje koffie!
Wij zijn ontzettend professioneel geholpen. En hopen in de toekomst op hetzelfde.
n.v.t.
Geen, voor ons.
Tip :Bij verkoop werd gezegd, nu nog het montuurtje aanpassen, moet je nooit zeggen, al is een brilmontuur goedkoop of duur, maakt niet uit, het verkleinwoord niet gebruiken, klinkt goedkoop, terwijl de totale bril best wel duur kan. Veel succes met jullie bedrijf. Met vriendelijke groeten Hessel van der Burg.
35 jaar klant
Zeer goede en snelle service!
professioneel en klantvriendelijk, goed advies, ga zo door!!
Collectie zonnebrillen mag wat breder dan zou ik nooit meer naar n ander gaan
Geen, prima zo
niets
Als je aangeeft dat er serieus tijd voorje moet worden genomen, wordt er inderdaad een medewerker voor je afspraak gereserveerd.
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.