Filters

10

Ik werd heel goed geholpen, een vriendelijke bekwame medewerkster

Ik kwam zonder afspraak in de winkel om te kijken voor een ander montuur. Er was een medewerkster beschikbaar. Ik vertelde mijn wensen. Ze heeft mij goed begrepen. De monturen die ze aanreikte waren allemaal naar mijn wens. Daarna heeft ze de afspraak geregeld voor oogmeting. Vervolgens heb ik na oogmeting een keuze gemaakt voor een montuur. Grappig detail: het montuur dat ze mij als eerste gaf, heb ik gekozen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekend

Oogmeting plus vervolg uitermate tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goede service!

Ondertussen mijn derde (gewone) bril opgehaald bij Dikhoff Schurer en altijd zeer tevreden over de uitstekende service! Altijd vriendelijk en behulpzaam, ook als je zomaar spontaan binnen komt lopen als je bril nét even niet lekker zit. Dan helpen ze je gelijk, zonder moeite.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Fijne medewerkers

Fijne medewerkers met duidelijke en professionele adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Prima en heel vriendelijk geholpen bij test ogen en aanschaf bril

Prima en heel vriendelijk geholpen bij testen ogen en aanschaf bril

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen
9

zeer vriendelijk en vakkundig.

Gelijk bij binnenkomst en op afspraak werd me een heerlijk kop koffie aangeboden en aansluitend op zeer vriendelijke en vakkundige wijze mijn veiligheidsbril op sterkte aangemeten. Inmiddels is er ook weer telefonisch contact gemaakt voor een afspraak om de bril in ontvangst te nemen om bijgesteld te worden. Kortom een zeer prettige ervaring bij Dikhoff&Schurer Opticiens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prettig geholpen en alle tijd voor je

Werd heel prettig geholpen,alle tijd voor je Bril uitzoeken helpen ze je ook heel goed mee en je beslist zelf als je dat montuur wil en dat ze het gaan bestellen en binnen een week had ik mijn bril En ben nog steeds tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ongekende goede begeleiding met aanmeten van nachtlenzen

Ze besteden en begeleiden het proces van aanmeten nachtlenzen zo goed.. Ze gaan door tot het perfect is. De begeleiding is perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Uitstekend

Prima professioneel en vriendelijk geholpen en zeer tevreden over mijn bril.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Uitstekend, aanrader

U wordt heel netjes geholpen, mensen zijn erg vriendelijk en zorgzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Een fijne en deskundige ervaring!

Dit is inmiddels de 3e bril die mijn dochter heeft uitgezocht bij Dikhoff & Schurer Opticiens. De uitgebreide kindercollectie, de fantasievolle kindershop en de vriendelijke medewerkers zorgen ervoor dat ze altijd met plezier naar de winkel komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

prima service

prima geholpen aardig en deskundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips geen
8

Professionele service

Professionele service van de meeste medewerkers. Kosten van een nieuwe bril zijn wel and prijzige kant. De service moet daarom goed zijn. Bij een 1 medewerker viel de klantgerichtheid tegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Klant gerichtheid van oudere werknemer (of eigenaar) laat de service zakken
10

uitstekende voorlichting

goed begeleid naar een goede aankoop van een juiste bril en dito glazen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Geweldig

Met mijn dochtertje van 2 naar Dikhoff & Schurer gegaan voor het uitzoeken van een bril, omdat ik van horen zeggen al enthousiast was geworden van de kinderbrillen afdeling bij deze opticien. Niets bleek minder waar, wat hebben ze daar goed gedacht aan de kinderen! Een bril uitzoeken is hier werkelijk een feestje voor zowel ouders als kind. De jungle thema vond mijn dochter helemaal geweldig en ze heeft het er nog vaak over hoe leuk het daar is, terwijl ze nog maar 2 is. Dat zegt genoeg. Veel ziekenhuis gezien dus een standaard brillenwinkel is saai en niet leuk. Ik raad iedereen Dikhoff & Schurer aan om je kind wel die leuke associatie te geven met het uitzoeken en dragen van een bril, zeker op zo’n jonge leeftijd. Ze nemen daar alle tijd voor jou en je kind die nodig is, om spelenderwijs de juiste bril uit te kunnen zoeken. Kortom geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Goed geholpen.

Snel en goed geholpen bij de keuze en oogmetingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

zeer goed

zowel de meting als de service was zeer goed ik ben tevreden met mijn aankoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Zeer kundig met volle aandacht voor de klant.

Na plotselinge problemen met mijn ogen waar ik veel last van had werd er direct ruimte gemaakt om mij tussendoor te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips geen
9

Prima

Zie overige antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips ?
10

De klant wordt uiterst serieus genomen.

Kundige intake voor een beeldschermbril. Leverantie moet nog plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Zeer correcte afhandeling bij beschadigde glazen

Zoals altijd snel en correcte behandeling van vraag over mijn bril. Glazen leken beschadigd en werden binnen de verzekeringstermijn keurig kosteloos vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Geweldig

Super service! We waren snel klaar met het uitzoeken van een nieuwe bril. Dit keer konden we ook nog even wachten en werden de glazen er gelijk ingeslepen. Dus binnen 1,5 uur stonden we buiten met een complete nieuwe bril! Super bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Er wordt echt heel veel tijd en aandacht aan de klant gegeven.

Bedankt voor het fijne helpen van de medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Meer keuze voor kleine koppies
10

Altijd geweldig geholpen

Ik ben al jaren klant. Mijn zoon (12) ook. Hij is onlangs overgestapt naar lenzen, dit hele traject verliep super! Kortom, al jaren dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

vakkundig en vriendelijk

Zoals altijd vakkundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips ga zo door

Bedrijfsgegevens

Julianastraat 55

8601 GP Sneek

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.